2014 FIFA World Cup Brazil är officiellt

Robot
Medlem
2014 FIFA World Cup Brazil är officiellt

Inget next-gen? Lär väl säkert komma senare så dom kan tjäna pengar på "uppgraderingar".

Medlem

Inga klubblag antar jag?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Inget next-gen? Lär väl säkert komma senare så dom kan tjäna pengar på "uppgraderingar".

Har dom inte sagt att den här typen av grejer ska komma som dlc? Eller är det jag som drömt?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Inga klubblag antar jag?

World Cup...inga klubblag här inte. klubblagen finns i vanliga fifa


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

2014 FIFA Sotji vore nått.

Medlem

Klubblag>världslag. Detta är dock en subjektiv åsikt.

Finns nog en del som kommer köpa detta för att spela Sverige för att krossa Norge.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Inget next-gen? Lär väl säkert komma senare så dom kan tjäna pengar på "uppgraderingar".

Har dom inte sagt att den här typen av grejer ska komma som dlc? Eller är det jag som drömt?

Förra World Cup, eller om det var Euro, var bara ett DLC-paket, men som jag har uppfattat det så blir det här ett fristående spel, men jag kanske har fel?

Medlem
Skrivet av Mabec:

2014 FIFA Sotji vore nått.

Vad menar du?

Medlem

Undrar när det kommer en politiksim som heter "Corruption - Road to World cup"


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

En mod/addon till fifa 14 hade varit smartare kan man tycka.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Inget next-gen? Lär väl säkert komma senare så dom kan tjäna pengar på "uppgraderingar".

Har dom inte sagt att den här typen av grejer ska komma som dlc? Eller är det jag som drömt?

Förra World Cup, eller om det var Euro, var bara ett DLC-paket, men som jag har uppfattat det så blir det här ett fristående spel, men jag kanske har fel?

Det stämmer... Förra Euro (2012) var en DLC till FIFA12
Däremot var förra World Cup ett eget spel "2010 FIFA World Cup" medans FIFA10 var en egen titel.

Sen vet jag inte om jag håller med vissa om att det borde räckt med detta spelet som en enkel DLC till FIFA14, förra World Cup hade med i princip alla länder i världen med ett registrerat landslag typ.. Jamaica, Indien och Kongo (bägge länderna) med så många lag kan det lika gärna vara ett eget spel.

Medlem
Skrivet av Squeek:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Inget next-gen? Lär väl säkert komma senare så dom kan tjäna pengar på "uppgraderingar".

Har dom inte sagt att den här typen av grejer ska komma som dlc? Eller är det jag som drömt?

Förra World Cup, eller om det var Euro, var bara ett DLC-paket, men som jag har uppfattat det så blir det här ett fristående spel, men jag kanske har fel?

Det stämmer... Förra Euro (2012) var en DLC till FIFA12
Däremot var förra World Cup ett eget spel "2010 FIFA World Cup" medans FIFA10 var en egen titel.

Sen vet jag inte om jag håller med vissa om att det borde räckt med detta spelet som en enkel DLC till FIFA14, förra World Cup hade med i princip alla länder i världen med ett registrerat landslag typ.. Jamaica, Indien och Kongo (bägge länderna) med så många lag kan det lika gärna vara ett eget spel.

Håller med. Jag skaffade inte DLC:t då det bara kändes som något kosmetiskt, medan World Cup och Euro som varit fristående har känts som helt nya spel då det oftast har tillkommit lite förbättringar. Dom kanske la ner mer tid på dessa utgåvor förr i tiden? Dom kommer ju trots allt inte så ofta som varje år

Medlem
Skrivet av hansdidde:
Skrivet av Mabec:

2014 FIFA Sotji vore nått.

Vad menar du?

Vill se lite fotboll under kommande OS bara. Men tji fick jag. Snö å boll går ju inte ihop

Skribent
Skrivet av Mabec:
Skrivet av hansdidde:
Skrivet av Mabec:

2014 FIFA Sotji vore nått.

Vad menar du?

Vill se lite fotboll under kommande OS bara. Men tji fick jag. Snö å boll går ju inte ihop

Snöbollskrieg!


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar