Två designers lämnar CD Projekt Red

Robot
Medlem
Två designers lämnar CD Projekt Red

Tråkigt, men jag önskar dem all lycka.

Medlem

Ingen aning om vilka de är men jag önskar dem lycka till och fortsätter min väntan på The Witcher 3.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Ingen aning om vilka de är men jag önskar dem lycka till och fortsätter min väntan på The Witcher 3.

Tänkte samma sak.

Btw, hur uttalas Szczesnik?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Cortex:

Ingen aning om vilka de är men jag önskar dem lycka till och fortsätter min väntan på The Witcher 3.

Tänkte samma sak.

Btw, hur uttalas Szczesnik?

Om det är som med ryska så låter Szcz ungefär som ett sh som går över i ett tj. Tror att det skrivs sjtj på svenska. Tänk borsjtj. Utan tvekan den svåraste bokstaven jag stött på. Lägg betoningen på e:et, så hamnar du nånstans i närheten.

ELF
Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Cortex:

Ingen aning om vilka de är men jag önskar dem lycka till och fortsätter min väntan på The Witcher 3.

Tänkte samma sak.

Btw, hur uttalas Szczesnik?

Som sh skulle jag gissa.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Fevolas:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Cortex:

Ingen aning om vilka de är men jag önskar dem lycka till och fortsätter min väntan på The Witcher 3.

Tänkte samma sak.

Btw, hur uttalas Szczesnik?

Om det är som med ryska så låter Szcz ungefär som ett sh som går över i ett tj. Tror att det skrivs sjtj på svenska. Tänk borsjtj. Utan tvekan den svåraste bokstaven jag stött på. Lägg betoningen på e:et, så hamnar du nånstans i närheten.

Ah, tack. Då fick man lära sig något idag då


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

utalas ungefär som chess och nick..

Så schessnik, simplifierat svar

Medlem

Hoppas inte det var dom som "hade det", då.


signatur

subterranean homesick alien

k3m
Medlem

det här kan vara riktigt dåliga nyheter för oss som väntar på ett storslaget Witcher 3. Vad betyder det här för cpr och deras spel. kommer kvaliten att sjunka på deras produktioner?

Medlem
Skrivet av k3m:

det här kan vara riktigt dåliga nyheter för oss som väntar på ett storslaget Witcher 3. Vad betyder det här för cpr och deras spel. kommer kvaliten att sjunka på deras produktioner?

Det vågar jag ej tänka på, TÄNK INTE SÅDANA tankar du skrämmer mig!

Medlem
Skrivet av k3m:

det här kan vara riktigt dåliga nyheter för oss som väntar på ett storslaget Witcher 3. Vad betyder det här för cpr och deras spel. kommer kvaliten att sjunka på deras produktioner?

UNDERGÅNGEN ÄR NÄRA!

1
Skriv svar