Blood Dragon-chef jobbar på drömprojekt

Robot
Medlem
Blood Dragon-chef jobbar på drömprojekt

Hoppas det blir mer som blood dragon fast bra gameplay, hoppas inte det blir något zombieapo-skit, även om det blir bra gameplay.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Well deserved! Ubi släppte riktigt bra "småspel" 2013: Blood Dragon och CoJ: Gunslingers var två av förra årets bästa spel.

Medlem

Alltså, ett terminator i T1 stil, fan vad coolt det skulle vara, eller gamla robocop.

Fast ett bra spel då alltså, ett bra FPS, inget skit.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

eld
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Alltså, ett terminator i T1 stil, fan vad coolt det skulle vara, eller gamla robocop.

Fast ett bra spel då alltså, ett bra FPS, inget skit.

inte en on rails cover shooter alltså.

Medlem
Skrivet av eld:
Skrivet av Hipshot:

Alltså, ett terminator i T1 stil, fan vad coolt det skulle vara, eller gamla robocop.

Fast ett bra spel då alltså, ett bra FPS, inget skit.

inte en on rails cover shooter alltså.

Nej, inte alls så - vem skulle göra ett Terminator på det sättet??!!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"80-tals vibbar"? Skulle nog säga 80-tals tsunami!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Alltså, ett terminator i T1 stil, fan vad coolt det skulle vara, eller gamla robocop.

Fast ett bra spel då alltså, ett bra FPS, inget skit.

Något i stil med det här spelet, utspelar sig dock efter T2 men ett av de bättre spelen som bygger på licensen.

Testpilot

Länge sen jag garvade så mycket åt ett spel som då jag spelade Blood Dragon , klockrent bra spel!

Medlem

Det här var så bra så jag har tjatat på alla jag känner att köpa det. Och då det inte är EA - Fuck up everything som är publisher så kan man ju faktiskt ha bra förhoppningar inför uppföljaren.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Det här var så bra så jag har tjatat på alla jag känner att köpa det. Och då det inte är EA - Fuck up everything som är publisher så kan man ju faktiskt ha bra förhoppningar inför uppföljaren.

Skulle inte säga att "ubistjärt" är bättre, dom har förstört ett ex antal bra serier.

Medlem

Back to the future!

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av eld:
Skrivet av Hipshot:

Alltså, ett terminator i T1 stil, fan vad coolt det skulle vara, eller gamla robocop.

Fast ett bra spel då alltså, ett bra FPS, inget skit.

inte en on rails cover shooter alltså.

Nej, inte alls så - vem skulle göra ett Terminator på det sättet??!!

Du har väl varit i arkadhall någon gång ich möjligen stött på just det - Terminator on rails

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Eisenhart73:

Det här var så bra så jag har tjatat på alla jag känner att köpa det. Och då det inte är EA - Fuck up everything som är publisher så kan man ju faktiskt ha bra förhoppningar inför uppföljaren.

Skulle inte säga att "ubistjärt" är bättre, dom har förstört ett ex antal bra serier.

Ok då det blir total cluster fuck det här med då.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv
Skrivet av rudeboystig:

Well deserved! Ubi släppte riktigt bra "småspel" 2013: Blood Dragon och CoJ: Gunslingers var två av förra årets bästa spel.

gunslinger är underbart, måste spela om det

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av Eisenhart73:

Det här var så bra så jag har tjatat på alla jag känner att köpa det. Och då det inte är EA - Fuck up everything som är publisher så kan man ju faktiskt ha bra förhoppningar inför uppföljaren.

Skulle inte säga att "ubistjärt" är bättre, dom har förstört ett ex antal bra serier.

Ok då det blir total cluster fuck det här med då.

Inte nödvändigtvis, menade helt enkelt att ubisoft inte är någon ängel i sammanhanget. Både Ea och ubisoft kan lyckas släppa bra spel, men dom är ju dessvärre fortfarande storbolag som ofta kissar i ansiktet på varenda konsument.

Medlem

Fantastiskt!
Det jag hoppas på är dock att det inte blir samma tråkiga gameplay som vanliga FC3 har, utan mer åt första FC1 en halvöppen korridorspangare!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar