Eve Valkyrie blir Oculus Rift-exklusivt

Robot
Eve Valkyrie blir Oculus Rift-exklusivt

CCP Games samarbetar med Oculus-gänget - blir lanseringstitel.

#ccp-games, #oculus-vr, #eve-valkyrie


Medlem
Eve Valkyrie blir Oculus Rift-exklusivt

"pojdröm"?

Ni borde införa en "Rapportera nyhet"-knapp som man kan använda om man hittar stavfel eller faktafel eller liknande. Så slipper man skriva om det i kommentarerna.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DonGrif:

"pojdröm"?

Ni borde införa en "Rapportera nyhet"-knapp som man kan använda om man hittar stavfel eller faktafel eller liknande. Så slipper man skriva om det i kommentarerna.

Kanske ingen dum idé.


signatur
Medlem

Äsch det är bara ett misstag om man erkänner det

Skägg.
10 Chambers

*raderar tråden*


signatur
Medlem

Jag längtar så mycket så det gör lite ont.

Medlem

jaha trevligt!...tredje rymdspelet som måste införskaffas 2014/2015.

Medlem

Nu snackar vi! Våga satsa på Oculus

Medlem

Spelade en tidig version förra året på Island, satan i helvete vad kul det var. Kommer definitivt köpa Occulus för att få spela detta.

Medlem

Härligt!

Törs man hoppas på att Space Sims blir den dominerande spelgenren till 2015-2016?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fan vad nice!

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Härligt!

Törs man hoppas på att Space Sims blir den dominerande spelgenren till 2015-2016?

Klart vi törs och SKA hoppas
SC har satt en boll i rullning som verkar växa för varje dag!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Låt oss hoppas att SC expanderar med markstrider och basbyggande. Så har vi äntligen en värdig efterföljare till star wars galaxies.

Medlem

Oj, modigt! Och jag är helt och hållet för det! Om Oculus Rift ska bli stort(större?) så behövs det nog lite exklusivt.

Medlem

Någon som vet var man kan köpa billiga näsdukar? Jag lär behöva det till att torka bort allt drägel efter denna videon!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Man blir ju tårögd av glädje när man ser det här! Jag hoppas att man kommer kunna "mina" asteroidbälten osv. Är väl samma motor osv? Borde inte vara några större problem.

Medlem

Tröttnar aldrig på den där videon. Kissar på mig redan vid launchpaden.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Keza:

Man blir ju tårögd av glädje när man ser det här! Jag hoppas att man kommer kunna "mina" asteroidbälten osv. Är ju samma motor osv. borde inte vara några större problem.

Vilken motor?

Medlem
Skrivet av Galactica:

Vilken motor?

Jag antar att det är Trinity? Som de använder till EVE.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Galactica:

Vilken motor?

Jag antar att det är Trinity? Som de använder till EVE.

Förut var det Unity i alla fall.

Medlem
Skrivet av BoZo:

Förut var det Unity i alla fall.

Alright.

Medlem

Klart CCP måste göra vad de kan för att försöka hålla sig ikapp med vad Chris Roberts håller på med när det gäller Star Citizen. Dock för lite både media och info om Valkyrie än, då man inte fått sett mycket mer än en kort trailer. Tror dock mer på både Star Citizen och Elite Dangerus när det gäller detta. Men, den som lever får se.

Medlem
Skrivet av JonteMyra:

Klart CCP måste göra vad de kan för att försöka hålla sig ikapp med vad Chris Roberts håller på med när det gäller Star Citizen. Dock för lite både media och info om Valkyrie än, då man inte fått sett mycket mer än en kort trailer. Tror dock mer på både Star Citizen och Elite Dangerus när det gäller detta. Men, den som lever får se.

Än så länge är ju Star Citizen bara en hangarsimulator. Så i min mening, ligger Valkyrie i kant med respektive.

1
Skriv svar