Inaktiv
Diablo 1

Jag blir snart galen, har sökt överallt efter folk som känner sig sugna på att börja lira lite diablo 1 över internet, ingen här som känner sig sugen?:D

Inaktiv
Skrivet av Gnutt3N:

Jag blir snart galen, har sökt överallt efter folk som känner sig sugna på att börja lira lite diablo 1 över internet, ingen här som känner sig sugen?:D

I play from time to time.


signatur

Played Ultima Online since -98

Medlem
Skrivet av Gnutt3N:

Jag blir snart galen, har sökt överallt efter folk som känner sig sugna på att börja lira lite diablo 1 över internet, ingen här som känner sig sugen?:D

När andan faller på här händer det att man drar ett race. Dock tar lite nyare spel upp den mesta tiden. Planera in nån tid eller skicka PM om önskemål.

Start fresh som gäller antar jag?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag är på, har väntat hur länge som hällst på att hänga på nå gäng...

Medlem

Så många minnen med diablo 1 . Ganska roligt att om man ska dupa något så är det bara att ta upp saken samtidigt som en potion.

Men visst, det hade varit kul att testa de igen. ( om jag hittar det i hyllan då )


signatur

4 8 15 16 23 42

Inaktiv
Skrivet av -{Hunter}-:

Så många minnen med diablo 1 . Ganska roligt att om man ska dupa något så är det bara att ta upp saken samtidigt som en potion.

Men visst, det hade varit kul att testa de igen. ( om jag hittar det i hyllan då )

tyvär så funkar inte den där dupe metoden på b-net

Medlem

Skoj att blizzard forft har D1 servrar uppe!

Medlem

hmmm, detta låter intressant, skriv här om det är så att ni ska köra så jag vet

Inaktiv

jag kör diablo nån gång då och då.

brukar ta en hel kväll/natt och dra igenom normal till diablo men en polare.

Sjukt kul.

Men man kan ju inte dupa det pajjar ju hela spelet Bara tillåtet om man krashar när man dött och förlorar allt man har

1
Skriv svar