En närmare titt på Sniper Elite 3

Robot
En närmare titt på Sniper Elite 3
Medlem
En närmare titt på Sniper Elite 3

Hm. Å ena sidan så är det ganska kul att skjuta nazister, men ännu ett halvtaskigt sniper elite?

Medlem

Ser fram emot det här. Spelat Sniper Elite V2 ett antal gånger och jag tycker det är ett av få hyffsade spel där man får axla rollen som en krypskytt.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Kan de inte göra bara ETT bra modernt Sniperspel? Snälla? Jag är så himla trött på WW2.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Kan de inte göra bara ETT bra modernt Sniperspel? Snälla? Jag är så himla trött på WW2.

Modernt krig kan dö.
Måste tillbaks till WW2.

Medlem

Kan rekommendera alla som gillar sniper elite v2 att köra det första spelet, var många jag pratat med som inte ens hade hört talas om serien innan V2, och i min mening är ettan väldigt mycket bättre än V2. Både när det kommer till gameplay och vapenfysik.

Ömtåliga tanks @3:48 har säkert rostat i öknen.... ^_^

Medlem
Skrivet av LVX156:

Kan de inte göra bara ETT bra modernt Sniperspel? Snälla? Jag är så himla trött på WW2.

Men du är inte trött på moderna shooters? Man drunkar ju snart i alla Call of Duty, Battlefield och dylikt i modern tappning.

Mer WW2 åt folket!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Ezcent:

Kan rekommendera alla som gillar sniper elite v2 att köra det första spelet, var många jag pratat med som inte ens hade hört talas om serien innan V2, och i min mening är ettan väldigt mycket bättre än V2. Både när det kommer till gameplay och vapenfysik.

Word! 1an har jag varvat medans jag la ner v2 efter 2 timmar. Bara en massa halvkasst smygande och "snipande" från 120m. Hoppas de passar på att använda öknen ordentligt så vi kan få lite riktigt skjutande från ca 500m! Kan rekommendera det för dem som inte lirat v2 heller. Riktigt underhållande kampanj

Medlem
Skrivet av LVX156:

Kan de inte göra bara ETT bra modernt Sniperspel? Snälla? Jag är så himla trött på WW2.

Ta upp arma då, där kan du spela modern sniper!

Medlem

Saknar det första Sniper Elite. Tvåan ser ju ut som Gears of War jämfört med ettan

Medlem

Shiiiiieeet vad trött jag blir på allt gnäll här. Förr när WW2 spel kom stup i kvarten gnälldes det om att spel borde bli moderna, nu när spel utspelar sig i modern tid alt framtid gnälls det om att det inte kommer några WW2 spel. VAFAN, sluta lipa. och inse att utvecklarna endast kommer göra spel som kommer göra dessa rika. inget annat.

Inaktiv

Ööh today öh we öööh show öhhh you öh a öh exclusive ööhm first öööööh look öhm...

Also, inte för att vara den som är den men ännu ett spel i högen där man spelar en vit man med mörkt hår och skäggstubb

Medlem
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av LVX156:

Kan de inte göra bara ETT bra modernt Sniperspel? Snälla? Jag är så himla trött på WW2.

Men du är inte trött på moderna shooters? Man drunkar ju snart i alla Call of Duty, Battlefield och dylikt i modern tappning.

Mer WW2 åt folket!

Jag spelar inga FPS eftersom de inte intresserar mig. Det jag vill ha är ju ett SNIPERSPEL i modern tid, inte en korridorshooter. Och ingen JÄVLA multiplayer som det ska vara i varenda jävla spel.

Inaktiv

Varför mjölka pengar ur obskyra titlar när Evil Genius 2 är en säker hit.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av LVX156:

Kan de inte göra bara ETT bra modernt Sniperspel? Snälla? Jag är så himla trött på WW2.

Men du är inte trött på moderna shooters? Man drunkar ju snart i alla Call of Duty, Battlefield och dylikt i modern tappning.

Mer WW2 åt folket!

Kan vi inte få ett WW1 spel någon gång? Sjukt coolt att sitta flera timmar i skyttegravar för att sedan i ett skriptat cinematiskt event försöka fly från senapsgasen, Call of Duty style!

Medlem

Cod 2 snipers <3. WW2 vapen ftw.

Medlem
Skrivet av LVX156:
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av LVX156:

Kan de inte göra bara ETT bra modernt Sniperspel? Snälla? Jag är så himla trött på WW2.

Men du är inte trött på moderna shooters? Man drunkar ju snart i alla Call of Duty, Battlefield och dylikt i modern tappning.

Mer WW2 åt folket!

Jag spelar inga FPS eftersom de inte intresserar mig. Det jag vill ha är ju ett SNIPERSPEL i modern tid, inte en korridorshooter. Och ingen JÄVLA multiplayer som det ska vara i varenda jävla spel.

finns det inte redan ett sånt? har väl en uppföljare också...men det kanske inte var speciellt bra?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av LVX156:

....

Modernt krig kan dö.
Måste tillbaks till WW2.

Tack.

Medlem

jag vill vara tysk krypskytt, eller japansk krypskytt i jungeln, det hade varit ascoolt


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Dags för nåt nytt. När kommer Nebelwerfer Elite?

Medlem

Till er som vill ha en vettig SP sniper shooter

http://www.fileplanet.com/192027/190000/fileinfo/JFK-Reloaded-v1.1-(Free-Game)

Medlem
Skrivet av LVX156:

Kan de inte göra bara ETT bra modernt Sniperspel? Snälla? Jag är så himla trött på WW2.

BOOOOOOOO!!!!!!!

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

jag vill vara tysk krypskytt, eller japansk krypskytt i jungeln, det hade varit ascoolt

Det hade verkligen varit drömmen i jungel, eller ett nytt DF, i MP, fan vad kul det hade varit. Man kan väl inte ens spela sniper elite i coop...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av flamgorilla:

jag vill vara tysk krypskytt, eller japansk krypskytt i jungeln, det hade varit ascoolt

Det hade verkligen varit drömmen i jungel, eller ett nytt DF, i MP, fan vad kul det hade varit. Man kan väl inte ens spela sniper elite i coop...

Går väl säkert att modda crysis eller nåt


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

hahahah jag gillar hur dom snackar så mycket om spelet o hur dom har förbättrat det med all teknik men fortf har dom inte fått fingrarna ur röven och förstått att EN SNIPER kanske vill kunna LYFTA UPP KROPPAR och gömma dom? x)

Jävla noob devs detta är alltså, så trött på devs som snackar så mycket jävla skit om hur dom förbättrar ett spel men kan inte ens fixa det nödvändigaste först....

Nej fan .. inget köp på det här för imo kommer det suga lika hårt som Sniper elite 2 gjorde som va mer elr mindre ospelbart dåligt.

Inaktiv

ETT GIVET KÖP,ÄLSKAR STEALH:up:

Medlem

Fortfarande ingen vettig stealth förutom att använda pistol silencer, skjuta vid höga ljud och takedowns? Grymt besviken hur ett sniper spel inte handlar om att gömma sig eller flytta på sig för att inte bli upptäckt efter första skottet utan hela aktiva området vet genast vart du är. Tillfällen där oljud i bakgrunden låter dig skjuta obemärkt är jue så få och statiska.

1
Skriv svar