Pryltunga bilder från Alien: Isolation

Robot
Medlem
Pryltunga bilder från Alien: Isolation

Fy helvete, får obehagskänslor bara av bilderna och om spelet blir skit så har det redan skrämt mig.

Inaktiv

Sjukt verklig grafik! Miljön och atmosfären är oförglömlig! Detta är ett måste!

Medlem

Hoppas på detta.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Det här kan bli riktigt bra!

Medlem

Bara de inte gör som med Colonial Marines. Visar ett sjukt snyggt demo och ger oss något annat. Tyckte dock det var små kul ihop med en polare

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Bara de inte gör som med Colonial Marines. Visar ett sjukt snyggt demo och ger oss något annat. Tyckte dock det var små kul ihop med en polare

Ja, man kunde dissa spelet tillsammans. Råa garv blir ännu roligare då.

Medlem

Aningen ljusa bilder tycker jag. Hoppas det blir större dynamik mellan ljusa/mörka partier i det färdiga spelet. Gärna mera skuggor och mörker generellt. Våga lita på att spelarens fantasi omedvetet fyller i "luckorna" där det inte syns något.

Förhoppningsvis har de en grym, ångestframkallande ljudbild också, inklusive avlägsna random-ljud så att man inte tillåts slappna av för mycket. Ibland ska man höra saker, eller tycka sig höra saker, och undra "vad var det där?", etc.

I något rum kan det som kontrast vara knäpptyst. Enda ljuset är en nödutgångslampa som flimrar och håller på att gå sönder. Det enda man hör är spelaren egna fotsteg, kanske en enstaka kondensdroppe som träffar golvet.

Man ska nästan skita på sig när man spelar, om jag får bestämma.

Inaktiv

Hoppas rätt mycket på det här. Det man sett av bilder och filmer verkar tilltalande. Amnesia i rymden kan bli trevligt på alla sätt. Väldigt kul att dom följer i första filmens spår av Alien och fokuserar på skräcken istället för Ailens action. Inget fel med action men efter senaste fjaskot så bör man nog titta hur man ska göra Ailen rättvisa på annat håll.

Än så länge verkar det lovande.

Medlem

Tanke på att detta är också med SEGA i spetsen så tror jag inte dom göra samma misstag två gånger.. om inte ägaren är ute efter att dra ner hela verksamheten i botten för att få ut försäkringspengar eller vad det nu kan kallas

Tror detta blir ett otroligt grymt spel. SEGA har jag lite förtroende för men CREATIVE ASSEMBLY däremot har jag det.

Medlem

Detta hoppas jag starkt på! Helsike vad trevligt spel det kan bli!

Medlem

Det här ser ju sjukt lovande ut, vågar man hoppas på ett bra spel nu efter senaste Alien floppen?:P

Medlem

Finns det stöd för Oculus Rift?

Skrivet av ForrestFox:

Finns det stöd för Oculus Rift?

Nej.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alldeles för ljust. Mer mörker åt folket!

Medlem

Ser sjukt najs ut!

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Finns det stöd för Oculus Rift?

Hade varit pricken över I't!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av ForrestFox:

Finns det stöd för Oculus Rift?

Hade varit pricken över I't!

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140107/oculus-rift-stod-f...

Dock inte uteslutet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Eldkastare och pulsrifle, springa runt med en hemmabyggd elpistol är inte min pryl!

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Eldkastare och pulsrifle, springa runt med en hemmabyggd elpistol är inte min pryl!

Det är mer ALIEN än ALIENS i denna. Det är det coola med spelet.
Aliens är en av mina absoluta favoritfilmer, men det har kommit för många floppar för att jag ska vilja se fler försök.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Älskar sättet de presenterade framtidens apparatur, ljudet från datorer, texten, utseendet. Hoppas dom inkorperar det i spelet på rätt sätt!

Medlem

True Next Gen.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Laymachine:

Älskar sättet de presenterade framtidens apparatur, ljudet från datorer, texten, utseendet. Hoppas dom inkorperar det i spelet på rätt sätt!

Det vi har sett hittills så tror jag faktiskt det tror verkligen på detta spel! Kommer nog bli ruggigt som bara den

1
Skriv svar