Fredagsfnittret

Medlem
Fredagsfnittret

Alltid fastnar man i något när man är spanar runt på YouTube. Idag blev det komedi med Robin Williams, i en ovanligt bra show. Brukar inte tycka att han är så rolig men nu har jag fnittrat som en skolflicka i en dryg timme.

Dags för helg!

#blogg

Medlem
Fredagsfnittret

Suverän, såg hela i ett svep.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kul. Jag har sett några stand up videos med Robin Williams tidigare och normalt sett är han inte så rolig men nu var han från och till riktigt bra. Jag tror faktiskt att han höll igen lite (Jo, faktiskt. Han höll nog igen lite.) för normalt sett spelar han över så mycket så att det blir jobbigt att lyssna på.

Medlem

Gillar hans sett att illustrera situationer och karaktärer


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av jonis:

Suverän, såg hela i ett svep.

Hehe, började så också.
20 sekunder in: "Vad är det här för nått?".
5 minuter in: "Hm, ganska roligt faktiskt".
1 timme gick väldigt fort!

Skrivet av Bennii:

Kul. Jag har sett några stand up videos med Robin Williams tidigare och normalt sett är han inte så rolig men nu var han från och till riktigt bra. Jag tror faktiskt att han höll igen lite (Jo, faktiskt. Han höll nog igen lite.) för normalt sett spelar han över så mycket så att det blir jobbigt att lyssna på.

Precis! Tyckte alltid att han var överdriven förut, men det här var bra balanserat tycker jag. Riktigt rolig dragning om presidenterna.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Gillar hans sett att illustrera situationer och karaktärer

En av hans styrkor, helt klart!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Bennii:

Kul. Jag har sett några stand up videos med Robin Williams tidigare och normalt sett är han inte så rolig men nu var han från och till riktigt bra. Jag tror faktiskt att han höll igen lite (Jo, faktiskt. Han höll nog igen lite.) för normalt sett spelar han över så mycket så att det blir jobbigt att lyssna på.

Precis! Tyckte alltid att han var överdriven förut, men det här var bra balanserat tycker jag. Riktigt rolig dragning om presidenterna.

Annars tyckte jag baseboll-pitchern på LSD var en av höjdpunkterna.

Medlem

Ja, den var rolig också! Synd att det är potatiskvalité på klippet bara.

1
Skriv svar