Är detta datumet för Battlefield 4: Second Assault?

Robot
Medlem
Är detta datumet för Battlefield 4: Second Assault?

Vilket hyckleri att ändå släppa DLC trots att de lovade att inte göra detta förrens spelets problem var åtgärdade.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Vilket hyckleri att ändå släppa DLC trots att de lovade att inte göra detta förrens spelets problem var åtgärdade.

Fast detta DLC har varit färdigt sen november förra året

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Miindz:

Vilket hyckleri att ändå släppa DLC trots att de lovade att inte göra detta förrens spelets problem var åtgärdade.

Fast detta DLC har varit färdigt sen november förra året

Klart det varit, bara copy pasta från BF3 ju

Medlem

Släpp DLC SA nu för nu fungerar det tillräckligt bra för mig iallafall. Om senaste patchen inte löst vissa problem så skulle jag nog övergett bf4 och klassat det som helt ofärdig och ospelbart/njutbart i nuvarande skick dvs inte lägga mer tid på detta utan hitta nytt eller återgå till bf3 etc.
BF4 är extremt roligt när det flyter som det skall med låg ping ok netcode utan randomisera hitboxes etc.

Geeks Gaming
Skrivet av Miindz:

Vilket hyckleri att ändå släppa DLC trots att de lovade att inte göra detta förrens spelets problem var åtgärdade.

Fortfarande inte haft några problem med spelet sedan förra året.

Medlem

Släpp det så att vi äntligen får ett par bra banor på rush! Det finns ju inte en enda bra sådan bland Bf4:as originalbanor...

Medlem

Kan alla hålla käften om att spelet inte är färdigt än?

Alla jävla spel har ju minst några buggar under dess livstid ju.
BF4 är inte annorlunda.

Jag är pissigt less på China Rising, spelat dom kassa skräpbanorna en timme ungefär, och spyr på skiten.

VILL HA SECOND ASSAULT NU.

Medlem

Fler expansioner..?

Trodde de skulle annonsera BF5 snart, BF4 har ju varit ute i evigheter nu.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Är de så att ps4 är förskonat från buggarna? Jag har lite för många timmar i spelet men har bara haft ljud buggen i början av banan och en endaste gång så loopades ljudet men det berodde nog på att ljudet krockade med en avisering

Medlem

Dom kan ju försöka fixa det där först som skapar de konstiga fyrkanterna i hörnet. Spelar på svenska lågpingservrar utan packetloss, men när man ser att dom där blinkar till i hörnet så märker man direkt hur spelet blir ospelbart.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan alla hålla käften om att spelet inte är färdigt än?

Alla jävla spel har ju minst några buggar under dess livstid ju.
BF4 är inte annorlunda.

Jag är pissigt less på China Rising, spelat dom kassa skräpbanorna en timme ungefär, och spyr på skiten.

VILL HA SECOND ASSAULT NU.

Kan folk ha en annan åsikt än din, utan att bli utskällda? (håll käft nu för fan, skriver du)

Om EA/DICE vill återfå någon "good will" hos spelarna, så borde Second Assault släppas FRITT. Likaså alla andra DLCs som inkluderar nya banor.

Vapen/Skins kan jag förstå att man kan betala för (man betalar för kosmetiska ting), men kartor borde aldrig varit tillåtet att säljas. Det splittrar spelarkcommunityn, och gör bara så folk blir förbannade när dom inte kan komma in på X server pga att dom saknar Y karta.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Tycker de kan införa levolution'en på china rising som de tog bort.

Medlem

BF4... kul spel att spela för nöjets skull.. men ett stort rent skämt när man börjar känna och tänka efter hur så pass dåligt kodat det verkligen är - spelet är långt ifrån färdigt.

Medlem

Var är den där joppen som jobbar på dice och brukar svara bland kommentarerna här?

Varför håller ni tillbaka spelet så mycket?
Varför gör ni inte något coolt med erat "dynamiska" väder?
När ska vi få riktiga mörkerbanor med riktigt oväder och blixtar som lyser upp omgivningen?
Lika statiska och tråkiga banor som det erbjudits i multiplayer i över 20 år nu!

Nya vapen med lite annorlunda specs just doesnt do it for me anymore

gnäll gnäll gnäll jag vet men ni är ju ändå nästan störst i spel-världen?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag läste bara, "blablabla.. blabla!"

Medlem

Ser fram emot att se om de lagat Metro nu när den "konverterats". Annars är ju Silk Road från CR en av de bättre BF-kartorna någonsin så man klarar ju sig till den tredje expansionen ifall SA visar sig vara skräp.

Medlem

Hur många fler DLCs ska dom släppa? Är det 4 st totalt sen är spelet färdigt att lanseras?

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av totte1015:

Kan alla hålla käften om att spelet inte är färdigt än?

Alla jävla spel har ju minst några buggar under dess livstid ju.
BF4 är inte annorlunda.

Jag är pissigt less på China Rising, spelat dom kassa skräpbanorna en timme ungefär, och spyr på skiten.

VILL HA SECOND ASSAULT NU.

Kan folk ha en annan åsikt än din, utan att bli utskällda? (håll käft nu för fan, skriver du)

Om EA/DICE vill återfå någon "good will" hos spelarna, så borde Second Assault släppas FRITT. Likaså alla andra DLCs som inkluderar nya banor.

Vapen/Skins kan jag förstå att man kan betala för (man betalar för kosmetiska ting), men kartor borde aldrig varit tillåtet att säljas. Det splittrar spelarkcommunityn, och gör bara så folk blir förbannade när dom inte kan komma in på X server pga att dom saknar Y karta.

Jag förstår hans reaktion dock, eftersom så fort det skrivs det minsta lilla om BF4 så kommer samma sura gamla kommentarer fram. Vi vet om spelets brister, det har blivit bättre. Vi vet också om att folk hatar EA och DICE. Nåväl, köp inte deras produkter då. Spela nåt annat? Det finns mycket i världen jag inte tycker om, men jag ventilerar inte mina åsikter varenda eviga gång det skrivs en nyhet i ämnet. Tvärt om faktiskt.

Ärligt talat begriper jag inte ens varför jag bryr mig om att läsa kommentarstrådar överhuvudtaget...

Medlem

Dom har iallafall lagt in de nya assignments från det nya DLC, spelar man nu klarar man dom delvis.

Men... Ge oss bra banor. Finns inte en enda vettig i bf4, men ändå kör man :/ Det är för mycket crap överallt också, typ zavod. Eller så är det för att man är van vid gamla fps

Medlem
Skrivet av Soul:

Jag läste bara, "blablabla.. blabla!"

Jag med. (vilket betyder?..)


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av CityHasse:

Dom har iallafall lagt in de nya assignments från det nya DLC, spelar man nu klarar man dom delvis.

Men... Ge oss bra banor. Finns inte en enda vettig i bf4, men ändå kör man :/ Det är för mycket crap överallt också, typ zavod. Eller så är det för att man är van vid gamla fps

För mycket crap? Börjar ju äntligen få lite detaljer och objekt på banorna!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av totte1015:

Kan alla hålla käften om att spelet inte är färdigt än?

Alla jävla spel har ju minst några buggar under dess livstid ju.
BF4 är inte annorlunda.

Jag är pissigt less på China Rising, spelat dom kassa skräpbanorna en timme ungefär, och spyr på skiten.

VILL HA SECOND ASSAULT NU.

Kan folk ha en annan åsikt än din, utan att bli utskällda? (håll käft nu för fan, skriver du)

Om EA/DICE vill återfå någon "good will" hos spelarna, så borde Second Assault släppas FRITT. Likaså alla andra DLCs som inkluderar nya banor.

Vapen/Skins kan jag förstå att man kan betala för (man betalar för kosmetiska ting), men kartor borde aldrig varit tillåtet att säljas. Det splittrar spelarkcommunityn, och gör bara så folk blir förbannade när dom inte kan komma in på X server pga att dom saknar Y karta.

Att släppa SA fritt skulle bara pissa på alla som betalat för premium.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Fler expansioner..?

Trodde de skulle annonsera BF5 snart, BF4 har ju varit ute i evigheter nu.

Snart så... boka nya Medal Of Honor och få tillgång till Battlefield 5 Betan... vänta och se. Snön måste börja smälta först.

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:
Skrivet av Miindz:

Vilket hyckleri att ändå släppa DLC trots att de lovade att inte göra detta förrens spelets problem var åtgärdade.

Fast detta DLC har varit färdigt sen november förra året

Ja fast inte Battlefield 4.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Newklear:

Fler expansioner..?

Trodde de skulle annonsera BF5 snart, BF4 har ju varit ute i evigheter nu.

Snart så... boka nya Medal Of Honor och få tillgång till Battlefield 5 Betan... vänta och se. Snön måste börja smälta först.

Ja men det har den ju gjort nu, det är bara några små fläckar med snö kvar. Flera plusgrader dygnet runt i flera dagar!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det lite märkliga är att jag redan blivit dödad av AS VAL 2-3 gånger. Jag har stött på den på några servrar jag har spelat på. Konstigt är det också att man måste klara av en Assignment i Second Assault för att låsa upp den för användande i multiplayer, en assignment som jag inte ens har (Jag har premium)


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Inaktiv
Skrivet av Dunder:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Dunder:

Fler expansioner..?

Trodde de skulle annonsera BF5 snart, BF4 har ju varit ute i evigheter nu.

Snart så... boka nya Medal Of Honor och få tillgång till Battlefield 5 Betan... vänta och se. Snön måste börja smälta först.

Ja men det har den ju gjort nu, det är bara några små fläckar med snö kvar. Flera plusgrader dygnet runt i flera dagar!

Inte om man bor i Norrbotten!

Medlem
Skrivet av s3ng:

Hur många fler DLCs ska dom släppa? Är det 4 st totalt sen är spelet färdigt att lanseras?

5

Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Miindz:

Vilket hyckleri att ändå släppa DLC trots att de lovade att inte göra detta förrens spelets problem var åtgärdade.

Fortfarande inte haft några problem med spelet sedan förra året.

Inte du kanske, fast du är kanske hela världen? Jag har läst om fler som har haft problem med bf4 än vad folk har sluppit problemen.

12
Skriv svar