Enklare att hitta speluppdateringar i Steam

Robot
Enklare att hitta speluppdateringar i Steam
Medlem
Enklare att hitta speluppdateringar i Steam

Excellent!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mycket smidigt.

Medlem

Fantastiskt, det behövs mer transparens och ett utbyte eller dialog mellan spelutvecklare och dess fans och kunder.

Medlem

Dock visar den delen även uppdateringar för spel man inte har också, jag har inte 8BitMMO t.ex, men ser uppdateringar för det.

Bra initiativ dock, blir lite trött på att det ska vara så svårt att få ut information om vad som ändrats i appar (på telefonen), och spel/program i allmänhet på datorn

Medlem

wow första uppdateringen på år som faktiskt ger viktig information till köparen på steam, nej jag räknar inte early acces rutan där de flesta utvecklare skriver " var med på resan då vi utvecklar detta spel"


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Inaktiv

Gött!

Har uppdaterat alla mina spel i Steam under många års tid utan att veta vad som egentligen uppdateras.

Medlem

Bara jag som inte riktigt förstod var denna nya sida som visar vad som har uppdaterats i spel man äger finns? Har kikat runt lite men hittade inget.

Edit: Aha, uppfattade inte att den låg på samma ställe som det andra! Nu är jag med, mycket trevligt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

Bara jag som inte riktigt förstod var denna nya sida som visar vad som har uppdaterats i spel man äger finns? Har kikat runt lite men hittade inget.

Edit: Aha, uppfattade inte att den låg på samma ställe som det andra! Nu är jag med, mycket trevligt.

Finns två alternativ/tabbar inne vid uppdateringarna, en som visar alla uppdateringar och en som bara visar det du äger (och lite till).

Inaktiv
Skrivet av Stag:

Bara jag som inte riktigt förstod var denna nya sida som visar vad som har uppdaterats i spel man äger finns? Har kikat runt lite men hittade inget.

Edit: Aha, uppfattade inte att den låg på samma ställe som det andra! Nu är jag med, mycket trevligt.

Jag hittade inte sidan, men det är kanske annorlunda på mac. :/

ELF
Medlem

Bra, men nu saknas bara möjligheten att se det direkt i sitt Library.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Direktlänk till sidan i fråga: http://store.steampowered.com/updated/


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Nu behöver steam bara fixa alla andra saker, som att kunna få bort spel på sin lista, eller gömma de för evigt, samt ha ett bättre system för personer i friends list, så man kan t ex vara invisible och sådant.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Allt som har med DLC:er är fortfarande en röra, du vet inte exakt vad du har förrän du klickar i köp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Dock visar den delen även uppdateringar för spel man inte har också, jag har inte 8BitMMO t.ex, men ser uppdateringar för det.

Det spelet är Free to play så Steam anser antagligen att du "äger" även det


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Nu behöver steam bara fixa alla andra saker, som att kunna få bort spel på sin lista, eller gömma de för evigt,

Mmm.. skulle uppskatta antingen en "Unbuy" eller en "Give this piece of shit to anyone who wants it"-knapp.

Även att kunna ge bort ett spel som du lirat mindre än typ 2 timmar till en polare vore uppskattat.

Medlem
Skrivet av ELF:

Bra, men nu saknas bara möjligheten att se det direkt i sitt Library.

Enkelt, lägg dem i en egen kategori och kollapsa den. Då syns den inte längre.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Älskar Valve

Kan inte hitta någon länk via "Feautured items". Ännu en sak de behöver förbättra; ett nytt UI.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Kan inte hitta någon länk via "Feautured items". Ännu en sak de behöver förbättra; ett nytt UI.

Det är inte en länk, utan en box med info som ligger rakt under den rullande listan med featured items.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Äntligen!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Gött!

Har uppdaterat alla mina spel i Steam under många års tid utan att veta vad som egentligen uppdateras.

Kan bara hålla med, jag har också bara uppdaterat all spel utan att veta vad uppdateringen betyder för spelet. Vilka buggar som fixats, har de balanserat något.

Detta var en minst sagt trevlig uppdatering.

ELF
Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av ELF:

Bra, men nu saknas bara möjligheten att se det direkt i sitt Library.

Enkelt, lägg dem i en egen kategori och kollapsa den. Då syns den inte längre.

Hur ska det hjälpa?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av Stag:
Skrivet av walter_iego:

Kan inte hitta någon länk via "Feautured items". Ännu en sak de behöver förbättra; ett nytt UI.

Det är inte en länk, utan en box med info som ligger rakt under den rullande listan med featured items.

Kollade igenom alla där tidigare. Kanske krävs det en uppdatering av STEAM innan det syns.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Propy:
Skrivet av ELF:

Bra, men nu saknas bara möjligheten att se det direkt i sitt Library.

Enkelt, lägg dem i en egen kategori och kollapsa den. Då syns den inte längre.

Hur ska det hjälpa?

Inte alls, jag citerade fel inlägg. Det var Ichinins inlägg jag ville kommenterade...

Intressant att jag fick tre tummar... jag är så smart att jag inte fattar det själv


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Okej?

Vad som saknas är ju nått som håller en uppdaterad med vad som händer i bakgrunden med auto-update i biblioteket.
Inte direkt jättesmidigt att ta reda på vad som hände när steam plötsligt uppdaterar nått spel.

ELF
Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av ELF:
Skrivet av Propy:
Skrivet av ELF:

Bra, men nu saknas bara möjligheten att se det direkt i sitt Library.

Enkelt, lägg dem i en egen kategori och kollapsa den. Då syns den inte längre.

Hur ska det hjälpa?

Inte alls, jag citerade fel inlägg. Det var Ichinins inlägg jag ville kommenterade...

Intressant att jag fick tre tummar... jag är så smart att jag inte fattar det själv

Jupp, ibland är det så


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar