Sacred 2 ps3 help

Sacred 2 ps3 help

Hej, någon som vet hur multiplayer är till sacred 2? Jag vet att man kan spela ihop men måste man sitta på samma konsoll är min fråga?

Hey, does anyone know how the multiplayer is sacred 2? I know that you can play together but you have to be on the same console is my question?

Medlem
Skrivet av SinnerAndSaint:

Hej, någon som vet hur multiplayer är till sacred 2? Jag vet att man kan spela ihop men måste man sitta på samma konsoll är min fråga?

Hey, does anyone know how the multiplayer is sacred 2? I know that you can play together but you have to be on the same console is my question?

Har bara spelat på PC och där gick det att spela MP. Fast vi gjorde det via LAN, ingen aning om det går över internet.
Tycker det verkar omständigt att spela ett spel som Sacred på en konsoll.
Skaffa en PC och ladda ner Path of Exile gratis, bättre spel, bättre spelplattform och lättare att spela tillsammans med folk.

Medlem

Det är svårt att googla

Saxat från Wikedi-wikedi-wikedi-pedia...

PlayStation 3: Maximum of 4 players via PlayStation Network, or 2 offline.

Så svar Nej, man måste inte sitta på samma konsol.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av Zymac:

Det är svårt att googla

Saxat från Wikedi-wikedi-wikedi-pedia...

PlayStation 3: Maximum of 4 players via PlayStation Network, or 2 offline.

Så svar Nej, man måste inte sitta på samma konsol.

Förutom din dryga ton så är jag tacksam för svar. Det är lika svårt att googla som att skriva här o fråga så jag ser inte vad skillnaden skulle vara. om du nu störde dig på att jag fråga ist för o googla så är mitt förslag ge fan i att svara o gå vidare

1
Skriv svar