Ny dialog och vapenjustering i Postal 2

Robot
Medlem
Ny dialog och vapenjustering i Postal 2
Citat:

And finally... Why the hell are you still reading this? Go play the fucking game already!

Sista raden från deras patch notes

Medlem

"December, Friday the 13th was a lucky day for POSTAL fans across the world when RWS release the 1412 patch of awesomeness to update our ten year old flagship game, totally for free! "

Den dagen en patch kostar en pengar så kommer jag sluta köpa nya spel. (eller i detta fallet, överpris på ett 10 år gammalt spel)

edit: Okey, läst igenom lite av patch notsen, detta är väl det minsta man kan kräva med tanke på att spelet på sin höjd är värt 40kr

Medlem

världens bästa spel, utan tvekan
fast om sanningen ska fram behövs verkligen inga patchar,
spelet är ju redan perfekt så varför göra om det?
co op mode hade ju varit kul ioförsig

postal 3 skulle däremot behöva några hundra patcher

Medlem
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan

Morötter är blå, rökning är bra för hälsan och Hitler var en omtänksam man. Bara för att du skriver något så blir det inte sant.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan

Morötter är blå, rökning är bra för hälsan och Hitler var en omtänksam man. Bara för att du skriver något så blir det inte sant.

okej, resident evil kanske är snäppet bättre,
men annars är postal 2 bäst
det är ett faktum

Medlem
Skrivet av jafar:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan

Morötter är blå, rökning är bra för hälsan och Hitler var en omtänksam man. Bara för att du skriver något så blir det inte sant.

det är ett faktum

Nej, det är relativt.

Medlem
Skrivet av Loltron:
Skrivet av jafar:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan

Morötter är blå, rökning är bra för hälsan och Hitler var en omtänksam man. Bara för att du skriver något så blir det inte sant.

det är ett faktum

Nej, det är relativt.

det är relativt sant isåfall hehe

Medlem
Skrivet av jafar:
Skrivet av Loltron:
Skrivet av jafar:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan

Morötter är blå, rökning är bra för hälsan och Hitler var en omtänksam man. Bara för att du skriver något så blir det inte sant.

det är ett faktum

Nej, det är relativt.

det är relativt sant isåfall hehe

Ja ur din synvinkel iaf

Medlem

Tyckte det stod "Våldsspelet -Portal- 2-.." Tänkte, va fan har ni ny rökt?!


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Smoo87:

"December, Friday the 13th was a lucky day for POSTAL fans across the world when RWS release the 1412 patch of awesomeness to update our ten year old flagship game, totally for free! "

Den dagen en patch kostar en pengar så kommer jag sluta köpa nya spel. (eller i detta fallet, överpris på ett 10 år gammalt spel)

edit: Okey, läst igenom lite av patch notsen, detta är väl det minsta man kan kräva med tanke på att spelet på sin höjd är värt 40kr

Jag förstår hur du tänker, dock är jag personligen villig att betala för patcher till spel som är 10-20 år gamla om det är saker som behövs.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan
fast om sanningen ska fram behövs verkligen inga patchar,
spelet är ju redan perfekt så varför göra om det?
co op mode hade ju varit kul ioförsig

postal 3 skulle däremot behöva några hundra patcher

postal 3 skulle ha gjorts om helt och hållet från scratch, sure humorn och den sjuka delen finns där som i tvåan. Men gameplaymässigt är det ren dynga, tyckte in heller om tredjepersons vyn.
Det hörde inte riktigt hemma i postal, det skulle varit som i ettan med fågelperspektiv eller första person.

Vet någon om det spelas för fullt på nätet sedan det örjade patchas igen? Har funderingar att införskaffa detta då, slå sönder lite skallar med slägga i MP i postal 2 är något jag älskar

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Smoo87:

"December, Friday the 13th was a lucky day for POSTAL fans across the world when RWS release the 1412 patch of awesomeness to update our ten year old flagship game, totally for free! "

Den dagen en patch kostar en pengar så kommer jag sluta köpa nya spel. (eller i detta fallet, överpris på ett 10 år gammalt spel)

edit: Okey, läst igenom lite av patch notsen, detta är väl det minsta man kan kräva med tanke på att spelet på sin höjd är värt 40kr

Jag förstår hur du tänker, dock är jag personligen villig att betala för patcher till spel som är 10-20 år gamla om det är saker som behövs.

Om det är saker som behövs så tycker jag man har rätt till dom, då dom behövs för att spelet ska bli helt. Tänk dig om EA skulle tagit betalt för sina patchar och kommande patchar som behövs till BF4 (jaja det var väl att ta i lite, då när tiden begav sig och jag körde postal 2 så tyckte jag det funkade ganska bra). Fixa buggar, det ska vara gratis, ny content, sure, men då ska det inte läggas till i en patch om man åtminstone vill ha mig som kund. Och det är nog många fler som tänker osm mig . Buggfixar ska vara gratis oavsett om det är 1 vecka efter release eller om det är 50 år efter release (förutsatt att det är samma företag). Content, släpp det utanför patchen. Därav jag tycker aldrig någonsin en patch ska kosta pengar, för det är rent hassel

Medlem

SAVE A TREE! BURN A BOOK!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Vad jag dock inte gillar är när battlefront släppte en patch till barbarossa to berlin så den blev spelbar tii vista och nyare OS. Den kostade och var värt det trodde jag...tills det visade sig att patchen krävde online aktivering och var tredje gång eller något var man tvugna att kontakta battlefront på nytt. Spelet hade varit drm fritt tidigare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Smoo87:

"December, Friday the 13th was a lucky day for POSTAL fans across the world when RWS release the 1412 patch of awesomeness to update our ten year old flagship game, totally for free! "

Den dagen en patch kostar en pengar så kommer jag sluta köpa nya spel. (eller i detta fallet, överpris på ett 10 år gammalt spel)

edit: Okey, läst igenom lite av patch notsen, detta är väl det minsta man kan kräva med tanke på att spelet på sin höjd är värt 40kr

Det gör vi redan. Det kallas för "dlc" nu. Förut fick extra material på skivor från spelmagasin eller på internet. Ofta så inkluderades buggfixar och balanceringar med nya kartor osv till spel som Quake och Unreal tournament. Nu betalar vi för tomma tjänster som battlefield premium. Att komma före i kön till server spelar ju ingen roll, speciellt om alla har "premium" då sitter du i samma kö i allafall. Folk ska ha betalt för alla tjänster och RWS har ju tagit tid att städa och fixa buggar så klart de skulle haft lite pröjs. Det är ju ingen skillnad om du anlitat en snickare för att reparera huset. Visst det skulle inte varit buggar från början bla bla bla men spel som är gamla funkar inte så bra på modern hårdvara. Man skulle kunna säga att spelkoden "slits" precis som husknutarna

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Smoo87:

"December, Friday the 13th was a lucky day for POSTAL fans across the world when RWS release the 1412 patch of awesomeness to update our ten year old flagship game, totally for free! "

Den dagen en patch kostar en pengar så kommer jag sluta köpa nya spel. (eller i detta fallet, överpris på ett 10 år gammalt spel)

edit: Okey, läst igenom lite av patch notsen, detta är väl det minsta man kan kräva med tanke på att spelet på sin höjd är värt 40kr

Det gör vi redan. Det kallas för "dlc" nu. Förut fick extra material på skivor från spelmagasin eller på internet. Ofta så inkluderades buggfixar och balanceringar med nya kartor osv till spel som Quake och Unreal tournament. Nu betalar vi för tomma tjänster som battlefield premium. Att komma före i kön till server spelar ju ingen roll, speciellt om alla har "premium" då sitter du i samma kö i allafall. Folk ska ha betalt för alla tjänster och RWS har ju tagit tid att städa och fixa buggar så klart de skulle haft lite pröjs. Det är ju ingen skillnad om du anlitat en snickare för att reparera huset. Visst det skulle inte varit buggar från början bla bla bla men spel som är gamla funkar inte så bra på modern hårdvara. Man skulle kunna säga att spelkoden "slits" precis som husknutarna

I postal 2 så får du expansion. Det här med spelkoder som slits vet jag nada om så det tänker jag inte yttra mig om, men tycker ändå att om man betalat för spelet så ska buggfixar ingå gratis . Men det är min åsikt ^^

Medlem

Hoppas de får ihop tillräckligt för att göra ett postal 4 (INHOUSE!)

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan
fast om sanningen ska fram behövs verkligen inga patchar,
spelet är ju redan perfekt så varför göra om det?
co op mode hade ju varit kul ioförsig

postal 3 skulle däremot behöva några hundra patcher

postal 3 skulle ha gjorts om helt och hållet från scratch, sure humorn och den sjuka delen finns där som i tvåan. Men gameplaymässigt är det ren dynga, tyckte in heller om tredjepersons vyn.
Det hörde inte riktigt hemma i postal, det skulle varit som i ettan med fågelperspektiv eller första person.

Vet någon om det spelas för fullt på nätet sedan det örjade patchas igen? Har funderingar att införskaffa detta då, slå sönder lite skallar med slägga i MP i postal 2 är något jag älskar

jag tyckte 3rd person var okej, postal 1 hade ju också det
men det var ju så fruktansvärt trasigt och buggigt

Inaktiv
Skrivet av jafar:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan
fast om sanningen ska fram behövs verkligen inga patchar,
spelet är ju redan perfekt så varför göra om det?
co op mode hade ju varit kul ioförsig

postal 3 skulle däremot behöva några hundra patcher

postal 3 skulle ha gjorts om helt och hållet från scratch, sure humorn och den sjuka delen finns där som i tvåan. Men gameplaymässigt är det ren dynga, tyckte in heller om tredjepersons vyn.
Det hörde inte riktigt hemma i postal, det skulle varit som i ettan med fågelperspektiv eller första person.

Vet någon om det spelas för fullt på nätet sedan det örjade patchas igen? Har funderingar att införskaffa detta då, slå sönder lite skallar med slägga i MP i postal 2 är något jag älskar

jag tyckte 3rd person var okej, postal 1 hade ju också det
men det var ju så fruktansvärt trasigt och buggigt

nja postal 1 var mer från fågelperspektiv som gta 1 och 2 är. Dock snett upp ifrån, sure trean var buggig med men jag föll inte för det alls.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av jafar:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av jafar:

världens bästa spel, utan tvekan
fast om sanningen ska fram behövs verkligen inga patchar,
spelet är ju redan perfekt så varför göra om det?
co op mode hade ju varit kul ioförsig

postal 3 skulle däremot behöva några hundra patcher

postal 3 skulle ha gjorts om helt och hållet från scratch, sure humorn och den sjuka delen finns där som i tvåan. Men gameplaymässigt är det ren dynga, tyckte in heller om tredjepersons vyn.
Det hörde inte riktigt hemma i postal, det skulle varit som i ettan med fågelperspektiv eller första person.

Vet någon om det spelas för fullt på nätet sedan det örjade patchas igen? Har funderingar att införskaffa detta då, slå sönder lite skallar med slägga i MP i postal 2 är något jag älskar

jag tyckte 3rd person var okej, postal 1 hade ju också det
men det var ju så fruktansvärt trasigt och buggigt

nja postal 1 var mer från fågelperspektiv som gta 1 och 2 är. Dock snett upp ifrån, sure trean var buggig med men jag föll inte för det alls.

jo det har du ju rätt i
det jag menar är att perspektivet är olika i spelen så jag tyckte trejde person var helt okej, gillade den nya designen på postal dude, även den nya röstskådisen var rätt skön i min mening,
skulle vilja hävda att trean hade stor potential men det fanns mycket tråkigt med det spelet indeed

Medlem

Jag skulle lätt köpa det här om dom inkluderade coop!

Inaktiv
Skrivet av FL3JM:

Jag skulle lätt köpa det här om dom inkluderade coop!

tror det kom en mod till postal 2 förr åtminstone som var co-op, inte helt säker eller var det så att det var en snubbe som planerade att göra en sådan mod. Tror jag såg om det på moddb förr

1
Skriv svar