Ny trailer för Heavenly Sword-filmen

Robot
Medlem
Ny trailer för Heavenly Sword-filmen

Jag älskar Heavenly Sword men jag kan inte säga detsamma om denna trailern...

Medlem

Ser mediokert ut, fast det var spelet med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Slängit å klängit. Nej tack.

Medlem

Heavenly Sword är en gammal favorit men det är synd att filmen verkar innehålla gammalt material från spelet.
"Andy Serkis, along with Ninja Theory, had created an extensive library of material to access and use in the film"

"As for the film – this is an independent film, with a limited budget. We were fortunate to have worked with great game assets and artwork. We pushed to improve their quality across the board. If the fidelity seems off, it could be that you are not watching the video in HD. All assets were improved, so each of them should appear better than in the game, not worse.".

http://blog.us.playstation.com/2013/10/30/heavenly-sword-anim...

Ändå nyfiken på filmen som sådan Förhoppningsvis bäddar den väg för ett Heavenly Sword 2

Medlem

OMFG!! ? WTF!!

Medlem

Lyckas ju inte direkt bena ut mycket av storyn ifrån detta. Var ju mer fokus på story i trailern för spelet.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser ut som en fast forward av spelet. Blir säkert att man ser filmen på de sättet, om överhuvud taget.

Medlem

Spelet: Love you longtime

Filmen: Nä


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag tyckte om spelet när jag körde det för första gången på min ps3:a, det var mysigt, men denna filmen, eller ja, trailern åtminstone såg inte ut att vara mer än en "fast forward" av spelet.

Vilket inte ger några störra förhoppningar för filmen i sitt slutstadie, men troligtvis något man kan se någon gång i ren uttråkning.

1
Skriv svar