Avundas den japanska specialutgåvan av Dark Souls II

Robot
Avundas den japanska specialutgåvan av Dark Souls II
Medlem
Avundas den japanska specialutgåvan av Dark Souls II

Men den kostar säkert lika mycket som en Toyota också.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

15800 yen enligt texten i slutet. Motsvarar ganska exakt en svensk tusenlapp så helt klart rimligt pris. Lite avundsjuk blir man ju...

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Men den kostar säkert lika mycket som en Toyota också.

Stämmer priset i videon så kostar den 15800 yen, 1003 kr enligt google.

Medlem

tar faktiskt hellre en staty än några lösa vapen, men skulle inte säga nej till en sån också
själv har jag beställt webhallens egna collectors edition där man får vanliga collectors edititon och en väska, huva, ring och lite annat. lite saftigt pris men är dark souls 2 hälften så bra som ettan är det värt det


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:

tar faktiskt hellre en staty än några lösa vapen, men skulle inte säga nej till en sån också
själv har jag beställt webhallens egna collectors edition där man får vanliga collectors edititon och en väska, huva, ring och lite annat. lite saftigt pris men är dark souls 2 hälften så bra som ettan är det värt det

Håller med dig, de hade nog bara legat i lådan någonstans, hade varit bättre om de kommit med något så visar upp dem på ett snyggt sätt. Hade hellre tagit en figur.

Medlem

Yupp... Im jelly


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av lyrael:
Skrivet av BearClaw:

tar faktiskt hellre en staty än några lösa vapen, men skulle inte säga nej till en sån också
själv har jag beställt webhallens egna collectors edition där man får vanliga collectors edititon och en väska, huva, ring och lite annat. lite saftigt pris men är dark souls 2 hälften så bra som ettan är det värt det

Håller med dig, de hade nog bara legat i lådan någonstans, hade varit bättre om de kommit med något så visar upp dem på ett snyggt sätt. Hade hellre tagit en figur.

Du kan ju använda yxan till att hacka lök. Det kan du inte med en staty.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ååååh, villa ha.

Medlem

Det hade varit så passande om kistan hade skjutit ut ben och armar och försökt äta upp en när man öppnade den.

Inaktiv
Skrivet av xermalk:
Skrivet av marcus8958:

Men den kostar säkert lika mycket som en Toyota också.

Stämmer priset i videon så kostar den 15800 yen, 1003 kr enligt google.

jag litar aldrig på google, forex funkar bättre.

1 053,16 kr blir det för att vara exakt

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av lyrael:
Skrivet av BearClaw:

tar faktiskt hellre en staty än några lösa vapen, men skulle inte säga nej till en sån också
själv har jag beställt webhallens egna collectors edition där man får vanliga collectors edititon och en väska, huva, ring och lite annat. lite saftigt pris men är dark souls 2 hälften så bra som ettan är det värt det

Håller med dig, de hade nog bara legat i lådan någonstans, hade varit bättre om de kommit med något så visar upp dem på ett snyggt sätt. Hade hellre tagit en figur.

Du kan ju använda yxan till att hacka lök. Det kan du inte med en staty.

klart du kan använda statyn till något häftigt i köket så som att krossa lite kryddor i en mortel

Medlem

Men spelet då?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag är inte det minsta avundsjuk då jag tycker att vår collector's edition är steget bättre.

Medlem

Hade lagt en tusenlapp, kanske mer utan tvekan. Nåväl, jag nöjer mig med min skulptur från våran CE.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av marcus8958:

Men den kostar säkert lika mycket som en Toyota också.

Stämmer priset i videon så kostar den 15800 yen, 1003 kr enligt google.

jag litar aldrig på google, forex funkar bättre.

1 053,16 kr blir det för att vara exakt

Forex tar ut en avgift när du växlar pengar, betalar du med kort utan mellanhänder så blir det billigare :).

Medlem

Denna införskaffas nu i slutet av Mars på plats.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Kan någon förklara varför det är så jävla viktigt att rövslicka japaner?

Säger nästan som jerring, japaner, japaner, japaner

Jävla dalt!

Kommer bojkotta allting som kan liknas vid smör, slickeri eller mutor.

Inget Dark Souls II

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Kan någon förklara varför det är så jävla viktigt att rövslicka japaner?

Säger nästan som jerring, japaner, japaner, japaner

Jävla dalt!

Kommer bojkotta allting som kan liknas vid smör, slickeri eller mutor.

Inget Dark Souls II

Trevligt, då slipper vi dig i Dark Souls spelvärlden.

Medlem

Kommer aldrig förstå mig på människor som samlar på sånt här trams. Men men! Vad vore världen utan olika sinnen.

Medlem
Skrivet av Keza:

Kommer aldrig förstå mig på människor som samlar på sånt här trams. Men men! Vad vore världen utan olika sinnen.

Jag förstår. Rätt många samlar på prydnader och en staty eller leksaksyxa är ju lika fint som porslinskatter eller jordglober.

Jag personligen har ljus och aromalampa i lera för det är min stil.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av marcus8958:

Men den kostar säkert lika mycket som en Toyota också.

Stämmer priset i videon så kostar den 15800 yen, 1003 kr enligt google.

jag litar aldrig på google, forex funkar bättre.

1 053,16 kr blir det för att vara exakt

Forex tar ut en avgift när du växlar pengar, betalar du med kort utan mellanhänder så blir det billigare :).

ja men den summan visar dom inte direkt där man kollar, för jag använder mig alltid av den är jag brukar handla på humble eller andra sidor, och när jag väl betalar via paypal eller andra sidor eller steam så stämmer summan exakt som forex sa, så ja dom tar en avgift men om visar den inte på kalkylen

Medlem

Mitt mål är att begravas med någon som tagit segrande igenom skärselden Dark Souls. Då borde man vara säker oavsett vad som händer.

Inaktiv

Sista "samlarutgåvan" jag lurades att köpa var katthjälmen till halo 3, den gick för halva priset efter några månader. Men köp era statyer och radiostyrda bilar ni jag nljet mig bra med spelet

Medlem
Skrivet av boneless:

Mitt mål är att begravas med någon som tagit segrande igenom skärselden Dark Souls. Då borde man vara säker oavsett vad som händer.

Dark Souls och Demon's Souls båda klarade på NG+
Har en polare på facebook som tog Platinum i Dark Souls också.

(platinum = ta alla achivements i ps3 varianten av spelet)


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av boneless:

Mitt mål är att begravas med någon som tagit segrande igenom skärselden Dark Souls. Då borde man vara säker oavsett vad som händer.

Dark Souls och Demon's Souls båda klarade på NG+
Har en polare på facebook som tog Platinum i Dark Souls också.

(platinum = ta alla achivements i ps3 varianten av spelet)

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Kan någon förklara varför det är så jävla viktigt att rövslicka japaner?

Säger nästan som jerring, japaner, japaner, japaner

Jävla dalt!

Kommer bojkotta allting som kan liknas vid smör, slickeri eller mutor.

Inget Dark Souls II

Vi får istället en ashäftig figur samt en textil-karta, vilket är en mycket bättre deal än ett par miniatyrvapen om du frågar mig. Jag hade jättegärna lagt pengarna för att få denna utgåvan också men det är som sagt bara ett par miniatyrvapen, ingen figur eller något i den stilen. Att helt och hållet strunta i att spela Dark Souls 2 bara för att du inte får denna lådan? ...okej, du är bland minoriteten som försöker bojkotta ser det ut som, alltså kommer det inte påverka för fem öre. Det är enbart du som går miste om något.

Medlem

Vadå avundas, vad hindrar mig från att köpa både denna och eventuellt en europeisk kopia också!?

Medlem

Ge mig en mix av allt istället. Det är väl schysst att visa upp i prydnadsskåpet, som innehåller alla exklusiva samlarutgåvor.

I want it all!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar