PS4 och XB1 högsta prio för nästa Call of Duty

Robot
PS4 och XB1 högsta prio för nästa Call of Duty

Det som inte hanns med till Call of Duty: Ghosts ska hinnas med tills Call of Duty 2014 släpps i november.

#call-of-duty-2014-2, #sony, #microsoft, #sledgehammer-games, #call-of-duty-ghosts, #activision


Medlem
PS4 och XB1 högsta prio för nästa Call of Duty

Gå tillbaka till WW2 istället!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Gå tillbaka till WW2 istället!

Det kanske dom har gjort. Inte fått någon info om det här spelet alls ännu

Inaktiv
Skrivet av Bawzan:
Skrivet av DonGrif:

Gå tillbaka till WW2 istället!

Det kanske dom har gjort. Inte fått någon info om det här spelet alls ännu

Det har dom inte, slår vad om 9000 spänn på att det kommer bli ett framtids call of duty.

Medlem

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

det är ju för dom inte har något annat namn ännu för det, facepalm

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

det är ju för dom inte har något annat namn ännu för det, facepalm

Detta inlägget tycker jag alla skall rösta upp!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas på något mer som Soldier of Fortune eller Black Ops 1.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

det är ju för dom inte har något annat namn ännu för det, facepalm

Detta inlägget tycker jag alla skall rösta upp!

Tror du jag ska bli ledsen om det syns för alla? okej blir väl det då

Medlem

Dem skulle döpt om serien redan vid mw2 till cod 2009 osv... Ändå samma skit innehåll i varje spel.

Medlem

Jag tycker att det viktigaste är att Sledgehammer gör sin variant på CoD, med sin egna känsla. Infinity Ward har haft sin känsla, Treyarch en annan. Om Sledgehammer försöker efterlikna de andra utvecklarna för mycket så kommer det inte fungera.
Men jag är rätt positiv ändå, tror herrarna Condrey och Schofield vet vad de gör.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Vore ju väldigt fult om dom skulle döpt de till Call of duty: with more duty :P.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

Nja. Jag tycker det låter mer som PES 2014.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

det är ju för dom inte har något annat namn ännu för det, facepalm

HAHA, what???!!! The spelling is ledgendary

Medlem

Vad sägs om att de skulle hitta på något nytt istället. Är inte cod rätt uttjatat?
Gillade 1an, men efter det har det gått utför

Medlem

NoiizeR, de hittar på nytt i form av anda IPn. Denna kommer de suga ut så länge/mycket de kan

Medlem

Mhm. Sorgligt

Medlem

Ett nytt COD?

who gives a shit, den serien dog för lääänge, länge sedan.

Det har inte varit ett riktigt cod sen 3an kom ut, resten är bara kassa "läs värdelösa" kor

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Ett nytt COD?

who gives a shit, den serien dog för lääänge, länge sedan.

Det har inte varit ett riktigt cod sen 3an kom ut, resten är bara kassa "läs värdelösa" kor

3:an? Det som inte ens släpptes till pc?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_3

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

det är ju för dom inte har något annat namn ännu för det, facepalm

Nej precis, och Call of Duty 18: <hollywood undertitel> blir ju inte bra det heller.

Medlem

LOL och så säger ni att det mjölkas mario titt som tätt jo men tjena call of duty borde döpas om till mjölkkannan.


signatur

Names are for friends,so i don`t need one.

Medlem

Call Of Duty: Shadow (of its former self) kanske?

Jag kan faktiskt ha kul med CoD, BO2 var ju faktiskt inte alls dumt, det kändes som att utvecklarna faktiskt ville att man skulle ha kul! Kan tyvärr inte säga detsamma om Ghost....yish, vilken sörja det var! Treyarch verkar vara de bättre utvecklarna numera.

Medlem

Ja de har verkligen tappat idèer nu.


signatur

Names are for friends,so i don`t need one.

Medlem

Så om någon av er hade ägt COD, hade inte ni pumpat ut ett varje år med tanke på hur de säljer? Jag kan gott och väl erkänna att det hade jag gjort utan problem och med ett stort flin, för jag hade inte brytt mig, massorna köper.

Hade köpte en ny Lamborghini varje November, mer eller mindre, och varit riktigt nöjd.

Medlem
Skrivet av Hagman:

Så om någon av er hade ägt COD, hade inte ni pumpat ut ett varje år med tanke på hur de säljer? Jag kan gott och väl erkänna att det hade jag gjort utan problem och med ett stort flin, för jag hade inte brytt mig, massorna köper.

Hade köpte en ny Lamborghini varje November, mer eller mindre, och varit riktigt nöjd.

Det är skillnad på att producera skräp för att man kan och det är enkelt, istället för att släppa bra spel med kanske lite längre mellanrum och ändå hålla kvar spelar och dra in nya pga kvaliten, vilket CoD idag inte gör, mer och mer människor blir förbannade över den ständigt usla kvaliten, och det syns.

Medlem
Skrivet av Ghoetic:
Skrivet av Hagman:

Så om någon av er hade ägt COD, hade inte ni pumpat ut ett varje år med tanke på hur de säljer? Jag kan gott och väl erkänna att det hade jag gjort utan problem och med ett stort flin, för jag hade inte brytt mig, massorna köper.

Hade köpte en ny Lamborghini varje November, mer eller mindre, och varit riktigt nöjd.

Det är skillnad på att producera skräp för att man kan och det är enkelt, istället för att släppa bra spel med kanske lite längre mellanrum och ändå hålla kvar spelar och dra in nya pga kvaliten, vilket CoD idag inte gör, mer och mer människor blir förbannade över den ständigt usla kvaliten, och det syns.

FÖrsäljningen ligger fortfarande på topp så det är nog egentligen inget större problem. Finns knappt några andra spel som säljer bättre förutom BF4 som är snäppet värre just nu med tanke på kvalitet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Hagman:

Så om någon av er hade ägt COD, hade inte ni pumpat ut ett varje år med tanke på hur de säljer? Jag kan gott och väl erkänna att det hade jag gjort utan problem och med ett stort flin, för jag hade inte brytt mig, massorna köper.

Hade köpte en ny Lamborghini varje November, mer eller mindre, och varit riktigt nöjd.

Nu är det ju en stor skillnad mellan att pumpa ut samma skräp gång på gång på gång och faktiskt köpa en Lamborghini som är sprillans ny. Ingen hade gnällt om Call Activision faktiskt släppte ett nytt spel varje gång och inte bara samma spel med ett par nya kartor, samma tråkiga spelmotor, samma grafik och ett par nya vapen. Men det gör inte man inte eftersom de på Activision vet att det finns efterblivna idioter som köper deras spel. Ghost är ju bara ett exempel på detta.. Allt är så konsolifierat så det är skrämmande och banorna är ju patetiskt dåliga.

Dessutom... Du menar att du köper spel bara för att andra gör det? Hjärndöd Zombie någon?

Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

det är ju för dom inte har något annat namn ännu för det, facepalm

Du måste ju få något pris för den kommentaren..

Snacka om att sikta och missa grovt.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Hagman:

Så om någon av er hade ägt COD, hade inte ni pumpat ut ett varje år med tanke på hur de säljer? Jag kan gott och väl erkänna att det hade jag gjort utan problem och med ett stort flin, för jag hade inte brytt mig, massorna köper.

Hade köpte en ny Lamborghini varje November, mer eller mindre, och varit riktigt nöjd.

Nu är det ju en stor skillnad mellan att pumpa ut samma skräp gång på gång på gång och faktiskt köpa en Lamborghini som är sprillans ny. Ingen hade gnällt om Call Activision faktiskt släppte ett nytt spel varje gång och inte bara samma spel med ett par nya kartor, samma tråkiga spelmotor, samma grafik och ett par nya vapen. Men det gör inte man inte eftersom de på Activision vet att det finns efterblivna idioter som köper deras spel. Ghost är ju bara ett exempel på detta.. Allt är så konsolifierat så det är skrämmande och banorna är ju patetiskt dåliga.

Dessutom... Du menar att du köper spel bara för att andra gör det? Hjärndöd Zombie någon?

Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

det är ju för dom inte har något annat namn ännu för det, facepalm

Du måste ju få något pris för den kommentaren..

Snacka om att sikta och missa grovt.

Nej, jag köper det inte. Det senaste jag köpte var MW2, sen dess har jag lånat kopior av vänner. Men, hade jag ägt COD hade jag pumpat ut spel för man tjänar ju pengar på det. Massorna köper.

Medlem
Skrivet av Hagman:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Hagman:

Så om någon av er hade ägt COD, hade inte ni pumpat ut ett varje år med tanke på hur de säljer? Jag kan gott och väl erkänna att det hade jag gjort utan problem och med ett stort flin, för jag hade inte brytt mig, massorna köper.

Hade köpte en ny Lamborghini varje November, mer eller mindre, och varit riktigt nöjd.

Nu är det ju en stor skillnad mellan att pumpa ut samma skräp gång på gång på gång och faktiskt köpa en Lamborghini som är sprillans ny. Ingen hade gnällt om Call Activision faktiskt släppte ett nytt spel varje gång och inte bara samma spel med ett par nya kartor, samma tråkiga spelmotor, samma grafik och ett par nya vapen. Men det gör inte man inte eftersom de på Activision vet att det finns efterblivna idioter som köper deras spel. Ghost är ju bara ett exempel på detta.. Allt är så konsolifierat så det är skrämmande och banorna är ju patetiskt dåliga.

Dessutom... Du menar att du köper spel bara för att andra gör det? Hjärndöd Zombie någon?

Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Hipshot:

Call of Duty 2014 låter lite som Fifa 2014

det är ju för dom inte har något annat namn ännu för det, facepalm

Du måste ju få något pris för den kommentaren..

Snacka om att sikta och missa grovt.

Nej, jag köper det inte. Det senaste jag köpte var MW2, sen dess har jag lånat kopior av vänner. Men, hade jag ägt COD hade jag pumpat ut spel för man tjänar ju pengar på det. Massorna köper.

Tyvärr är det så. Massorna köper för att de inte vet bättre.

1
Skriv svar