Se FZ och PC Gamer spela lunch-Dayz

Robot
Se FZ och PC Gamer spela lunch-Dayz

Vi gör en Einstein och bänder ut lunchrasten till ett par timmars loot- och zombiejakt.

#quake-live, #trials-evolution-1, #battlefield-1942, #dayz


Medlem
Se FZ och PC Gamer spela lunch-Dayz

Haha fantastiskt <3 Sådant här och julkalendern får FZ:a att kännas mer som en community

Medlem

Jaha det är så man gör i den privata sektorn, bra då vet jag skall ta mig en 4 timmars lunchrast nästa vecka, säger någon ett knyst så skyller jag på er!

Redaktör
Skrivet av Zpartan:

Jaha det är så man gör i den privata sektorn, bra då vet jag skall ta mig en 4 timmars lunchrast nästa vecka, säger någon ett knyst så skyller jag på er!

That's the spirit!


signatur
Medlem

Bästa lunchunderhållningen på länge!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Klockren idé, gör mig sugen på DayZ

Medlem

Hur hittar man när ni krigat de tidigare spelen? (Quake Live, Trails och BF)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Alltså, tar det 10 min för er att gå från ett hus över en asfalterad plan och sätta er i gräset lite längre bort?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av Werzion:

Hur hittar man när ni krigat de tidigare spelen? (Quake Live, Trails och BF)

Det har vi inte sänt, bara gjort.


signatur
Redaktör
Skrivet av conthox:

Alltså, tar det 10 min för er att gå från ett hus över en asfalterad plan och sätta er i gräset lite längre bort?

Livet blir så mycket värt när man plöjt ner 10, 15 eller 20 timmar i det. Eller så är de bara fega.


signatur

Ohoj!

Vet någon om det finns planer på ett släpp till Mac?

Ohoj!

Finns det planer på släpp till Mac?

Medlem

Gillar, blev lite sugen på dayz jag med.

Redaktör
Skrivet av Jesper.bjornman:

Ohoj!

Vet någon om det finns planer på ett släpp till Mac?

Mycket tveksamt.


signatur
Medlem

Det där var ju skitkul! Tack till alla som tittade, och Ivan och Alexander. Särskilt Ivan från Norrland var ju dagens hjälte :).

Medlem

Ivan var awesome!

Medlem

Loggade in, fast besluten om att hinna upp innan ni avslutade streamen, springer från balota på sydkusten, springer några grader fel, hamnar norväst om airfield, hamnar i en firefight med nån random på ett öppet fält, lyckas navigera rätt igen, kommer lagom för att se alla logga ut haha! SilveredSpoon på twitch, hoppas jag hinner fram nästa gång! Tack för en grym stream, mer av samma!

Skägg.
10 Chambers

Ivan och Alexander, vilka hjältar! Kommer alltid minnas kamikaze-lubbandet över flygfältet.


signatur
Medlem

Klockrent att få komma ikapp och spela lite med er. Som Ap@a sa det får verkligen FZ:a att kännas mer som en community. Tack för en rolig stream och hoppas att det blir mer av samma

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kozzak:

Loggade in, fast besluten om att hinna upp innan ni avslutade streamen, springer från balota på sydkusten, springer några grader fel, hamnar norväst om airfield, hamnar i en firefight med nån random på ett öppet fält, lyckas navigera rätt igen, kommer lagom för att se alla logga ut haha! SilveredSpoon på twitch, hoppas jag hinner fram nästa gång! Tack för en grym stream, mer av samma!

Haha, osis! Då blev vi ändå uppehållna av randomfolket mitt på fältet. Nästa gång hojtar vi ett tag innan!


signatur
Medlem

Jag tror att Tompa införde en ny form av hälsning också. En kula över huvudet betyder numera "friendly"!

Medlem

Men jag undrar verkligen om det var någon som stream-snipade oss vid armébasen, eller om det bara var någon slumpmässig människa som råkade komma dit och började skjuta.

Medlem

Fan missade det här ju, Vilka tider är det ni börjar streama om dagarna?

Redaktör
Skrivet av Mats Nylund:

Men jag undrar verkligen om det var någon som stream-snipade oss vid armébasen, eller om det bara var någon slumpmässig människa som råkade komma dit och började skjuta.

Vådaskotts-Jocke är skäligen misstänkt...

Skrivet av sgt_lol:

Fan missade det här ju, Vilka tider är det ni börjar streama om dagarna?

Lunchtid!


signatur
Medlem

The Grass Guy = jag Trisst att min mic inte verkade fungera dock... får jag ju fixa asap. Kul stream, mer sånt!

Medlem

underbart! älskar er på FZ! fast jag älskar nog Mats lite mer än allt annat här i världen!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Toaster:

The Grass Guy = jag Trisst att min mic inte verkade fungera dock... får jag ju fixa asap. Kul stream, mer sånt!

Som låg mitt på fältet?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Toaster:

The Grass Guy = jag Trisst att min mic inte verkade fungera dock... får jag ju fixa asap. Kul stream, mer sånt!

Som låg mitt på fältet?

Ja, som rullade runt i gräset på slutet

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Toaster:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Toaster:

The Grass Guy = jag Trisst att min mic inte verkade fungera dock... får jag ju fixa asap. Kul stream, mer sånt!

Som låg mitt på fältet?

Ja, som rullade runt i gräset på slutet

Haha, ok, att du inte att du var från stream-tittarna. Vi trodde det var två random dudes som smög på oss.


signatur
Medlem

Det där var riktigt kul att titta på! Ser redan fram emot nästa stream.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

12
Skriv svar