Robot
Evolve

Co-op för fyra var mästerlig underhållning i Left 4 Dead. Nu är utvecklarna tillbaka med en ny fest för fyra – men festens höjdpunkt är ett monster.

#valve, #team-fortress-2, #left-4-dead-2, #half-life-2, #half-life-2-episode-three, #turtle-rock-studios, #left-4-dead, #evolve, #giants-citizen-kabuto


Medlem
Evolve

"Recension"?

Underbart skrivet hahaha
Kan se allt du skrev framför mig x)

Låter heeelt underbart detta spel och blir ett köp DAY 1 när det kommer.
fullkomligt ÄLSKAR left 4 dead 2 o spelar d alltid minst en gång per dag så detta kommer spelas 24/7

Är det talk om någon beta elr alpha man kan skriva upp sig på?
Förbokning av spelet på g?

Medlem

Oh, detta har jag missat. Ska följas!

Medlem

Bra skrivet, entertaining.

Gillade L4D så himla mkt, 2:an not so much...

Men detta ser ju ut att bli ett nytt L4D!

Skribent

Jag känner hypen!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Redaktör
Skrivet av virror:

"Recension"?

Den första!

Felkategoriserade, fixat nu. Tack!


signatur
Medlem

bästa nyheten på väldigt länge, detta väger mer än om kalla hade slagit marit i spurten

Medlem

Har ni slutat med betygen?... NICE!!! =D

Medlem

Apropå betygen så är det skillnad på en recension och en förhandstitt.


signatur
Redaktör

Detta är en förhandstitt, inget annat. Jag gjorde fel vid publiceringen.


signatur
Medlem

Schysst förhandstitt! Hypen är total. Ska bli kul att sätta tänderna i det här med mina vänner.


signatur

Have a good time!

Medlem
Medlem

Fy fan det här ska införskaffas dag 1! Får lite Giants: Citizen Kabuto vibbar av spelet, fast mer linjärt och mörkt så klart

Medlem

Geez! Så sjuk peppad jag vart av trailern!

Medlem

pvp 4 vs 1?
Yeap lycka till att balansera detta på något vettigt sett.
Ser många som kommer köpa det i början pga hype, spela en stund och sen aldrig spela det igen och spelet kommer dö ut med nästan inga servrar kvar.

Men ja.. lycka till

Medlem

Victor: Av dessa 5 matcher som du verkar ha spelat, hur ofta vann den som var monstret? Kanske kan få en känsla på hur balanserat det är just nu på så vis?

Medlem

Tycker spelet känns jävligt sexistiskt.. 1 tjej bara? Och givetvis ska hon vara "medicen" ?

Nä tack! Hoppas på en stenhård krönika från rothen!

Medlem
Skrivet av eCore:

Tycker spelet känns jävligt sexistiskt.. 1 tjej bara? Och givetvis ska hon vara "medicen" ?

Nä tack! Hoppas på en stenhård krönika från rothen!

Vad är det som säger att monstret inte är av honkön? =P

Medlem

Detta verkar ju bli så jävla bra! HOPPAS!!

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av eCore:

Tycker spelet känns jävligt sexistiskt.. 1 tjej bara? Och givetvis ska hon vara "medicen" ?

Nä tack! Hoppas på en stenhård krönika från rothen!

Vad är det som säger att monstret inte är av honkön? =P

Sant iof!

Inväntar mer info om det.. Fan ta dem om hon har störe än 75 i bh storlek dock!!!

Medlem

Tungt! Ett spel man lätt vill ha på en ordentligt PC.

6 min gameplay fron Kotaku

http://www.youtube.com/watch?v=_wmklRY2JXI

Dessa 6 min fick mig att pre-order rakt av och kan knappt vänta tills jag får det i brevlådan och får installera detta.

Ser så jävla episkt ut och som "texten säger"
The twist from beeing hunter to hunted is so thrilling.

Gaaaah ge mig detta NU

Medlem

TAGGAD!!! Kom ihåg när jag gick i första ring o lirade L4D betan på ett internet kafé

Medlem

Jäklar vad man fastnat i hypen för det här spelet. Can't wait!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Läste på Kotaku att det inte kommer ha Splitscreen-stöd... Riktigt synd, vore helt makalöst kul att lira i soffan med polarna. Känner att såna här spel är som gjorda för Splitscreen, fattar inte hur man kan välja bort det...

Medlem
Skrivet av Lidodido:

Läste på Kotaku att det inte kommer ha Splitscreen-stöd... Riktigt synd, vore helt makalöst kul att lira i soffan med polarna. Känner att såna här spel är som gjorda för Splitscreen, fattar inte hur man kan välja bort det...

NEJ!, det är ju hela grejen med ett sådant här lir. Tänkte precis på hur de kommer lösa coachplay vs. ett dedikerat monster. För fyfan vad härligt att sitta fyra i soffan med hetsen, samarbetet och den skräckblandade förtjusningen av att jaga eller jagas av en stor best.

Men jag kan förstå att en enhet inte orkar driva det i önskvärt antal frames.

Ser fram emot det brutalt mycket dock, ska bli spännande att följa. För övrigt, i L4D har jag några av mina bästa gaming minnen.

Medlem

Jag tycker det låter skit. 4vs1 låter befängt. 4vs1 i left4dead fick folk att droppa till höger och vänster för det blev ingen fight, och folk ville inte spela mot bots. En av de häftiga grejerna med left4dead var just att det var 4vs4 där både lagen kunde köra taktik. Jag kan visualisera mig där 4 pers äger den ena personen och hackar han på chat, självklart kommer han förr eller senare lämna servern mitt under kampanjen. Vilket stolpskott till spelidé.

Medlem

Det här kan bli riktigt grymt, känns verkligen som moden Zombie Master där det är alla mot en som ska hitta på massa otyg fast i en ny tappning. Fasen vad härligt!

12
Skriv svar