The Caretaker berättar mer om Wildstar

Robot
Medlem
The Caretaker berättar mer om Wildstar

Ju närmare släpp vi kommer desto mer orolig blir jag, kommer man orka sätta sig i en helt ny värld med nya stats, nya system osv, eller kommer man falla tillbaka till World of Warcraft som innan?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Att man ska behöva vänta så länge på detta spelet

Inaktiv
Skrivet av Quid:

Ju närmare släpp vi kommer desto mer orolig blir jag, kommer man orka sätta sig i en helt ny värld med nya stats, nya system osv, eller kommer man falla tillbaka till World of Warcraft som innan?

För mig blir det wow iaf

Medlem
Skrivet av Quid:

Ju närmare släpp vi kommer desto mer orolig blir jag, kommer man orka sätta sig i en helt ny värld med nya stats, nya system osv, eller kommer man falla tillbaka till World of Warcraft som innan?

Det är ju precis det som är roligt med nya MMORPG. Allt är nytt, det mesta är okänt till en början.

Medlem

Kommer inte ha tid med det här spelet men jag ger dom cred för sjukt roliga trailers för det är dom bra på! Fick mig ett gott skratt hehe :).

Skribent
Skrivet av Bolleh:

Det är ju precis det som är roligt med nya MMORPG. Allt är nytt, det mesta är okänt till en början.

Yes! Och jag längtar verkligen efter nästa ställe att hänga min mmo-hatt. Har varit hemlös alldeles för länge sedan jag lämnade WoW.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Bolleh:

Det är ju precis det som är roligt med nya MMORPG. Allt är nytt, det mesta är okänt till en början.

Håller med, samtidigt har man ju blivit rätt lat och bekväm efter snart 10 i WoW, en värld där man kan allt och vet allt. Men jag hoppas att gnistan kommer på nytt, tycker WildStar ser grymt ut!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Meh. ZzZzZZzz same same but diffrent

Medlem

Det är väl ändå så att Wow kommer alltid vara det mmo't som alla kommer att jämnföra alla andra mmo som kommer att göras.
Måste till nåt hlt extremt nytt om de ska slå lika bra som wow?

Skribent
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Bolleh:

Det är ju precis det som är roligt med nya MMORPG. Allt är nytt, det mesta är okänt till en början.

Yes! Och jag längtar verkligen efter nästa ställe att hänga min mmo-hatt. Har varit hemlös alldeles för länge sedan jag lämnade WoW.

Vill du bli min mmo-partner? <3


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Hört att detta spel inte ska vara så bra som folk får det att låta? Många klagomål och saknad av YEA känsla kan jag har fått mitt öra att höra!

Skribent
Skrivet av eine_petule:

Hört att detta spel inte ska vara så bra som folk får det att låta? Många klagomål och saknad av YEA känsla kan jag har fått mitt öra att höra!

Tyckte det kändes rätt gött, men det var förra året och bara ett av startställena. Kändes som potentialen fanns där, men om det blir bra – vem vet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Quid:

Ju närmare släpp vi kommer desto mer orolig blir jag, kommer man orka sätta sig i en helt ny värld med nya stats, nya system osv, eller kommer man falla tillbaka till World of Warcraft som innan?

Du får ju grädden att låta som rotmos?

Det är ju variationen som förnöjer!!! Inte satt jag under Sagan om Ringen-filmerna och tänkte "Jahopp då ska vi se om jag orkar ta in en ny värld, efter jag redan gått igenom alla Star Wars-filmer".

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av eine_petule:

Hört att detta spel inte ska vara så bra som folk får det att låta? Många klagomål och saknad av YEA känsla kan jag har fått mitt öra att höra!

Tyckte det kändes rätt gött, men det var förra året och bara ett av startställena. Kändes som potentialen fanns där, men om det blir bra – vem vet.

Tycker dom flesta MMO har "bra" startställen.. Problemet blir om 90% av krutet har lagts på zoner som man spenderar max 1 dag i..

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Du får ju grädden att låta som rotmos?

Jag håller ju med egentligen... men samtidigt är jag orolig.
Det har ju redan hänt med ett gäng andra MMORPGs


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Nä efter denna beta session i TESO blir det givet att satsa på det :). Kan inte vänta med att maxa lvl och se vad som erbjuds därefter utöver den grymma PvPn!!

Medlem

Fick beta inv imorse tips är o kolla mailen!

Btw när ska spelet släppas ? Har väntat i en Olivion nu sen typ 2008 på denna spel

Skribent
Skrivet av eine_petule:

Hört att detta spel inte ska vara så bra som folk får det att låta? Många klagomål och saknad av YEA känsla kan jag har fått mitt öra att höra!

Personligen gillar jag att combat är så actionbetonat och följsamt. Det är inte så där styltigt och drygt som nästan alla andra mmo-spel (förutom WoW) brukar vara. Jag har för mig att de har åtgärdat en del av det folk klagat på, bland annat genom att gjort om systemet för quests. Övriga klagomål har jag tyvärr dålig koll på just nu.

Skrivet av vuze2143:

Fick beta inv imorse tips är o kolla mailen!

Btw när ska spelet släppas ? Har väntat i en Olivion nu sen typ 2008 på denna spel

Till våren/sommaren är senaste budet.

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Bolleh:

Det är ju precis det som är roligt med nya MMORPG. Allt är nytt, det mesta är okänt till en början.

Yes! Och jag längtar verkligen efter nästa ställe att hänga min mmo-hatt. Har varit hemlös alldeles för länge sedan jag lämnade WoW.

Vill du bli min mmo-partner? &lt;3


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Väntar fortfarande på ett nytt sandbox mmo, themepark mmo'n känns helt urvattnade.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Bolleh:

Det är ju precis det som är roligt med nya MMORPG. Allt är nytt, det mesta är okänt till en början.

Yes! Och jag längtar verkligen efter nästa ställe att hänga min mmo-hatt. Har varit hemlös alldeles för länge sedan jag lämnade WoW.

Echo...echo...

Medlem

Jag och tjejen fick en inbjudan till helgens stresstest iaf, så det ska bli jäkligt intressant att äntligen få se vad som komma skall

Medlem

Detta spel är överlägset i hästlängder om jag jämför med de andra mmos jag lirat, enligt mitt eget tycke såklart.

1
Skriv svar