Stämningsfull trailer för Dying Light

Robot
Stämningsfull trailer för Dying Light
Medlem
Stämningsfull trailer för Dying Light

Exklusiv Pre-order BS, det räcker för mig.

Medlem

No PC = GTFO!

Medlem

Tänker samma här.. Preordra och få massa saker.. Sen simmar piraterna glatt in på valfri torrentsida och tankar hem spelet och får alla DLC och preorder items gratis..

Dags att spelbranchen tänker om..

Medlem
Skrivet av windowmaker:

No PC = GTFO!

Fast det släpps ju till pc.

Medlem

Exklusivt gamemode för de som förhandsbokar...

Dels ett försök att muta er att inte vänta tills ni kan ta reda på om spelet suger innan ni köper.

Dels beslutet att vingklippa upplevelsen för alla som inte har tillräckligt med "faith" till spelet och spelföretaget (hur vågar ni kräva bevis för att det är bokningsvärdigt, hädare!?).

Medlem
Skrivet av windowmaker:

No PC = GTFO!

Det kommer ju till PC så vad är det du grinar över?


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av KatOne:

Exklusivt gamemode för de som förhandsbokar...

Dels ett försök att muta er att inte vänta tills ni kan ta reda på om spelet suger innan ni köper.

Dels beslutet att vingklippa upplevelsen för alla som inte har tillräckligt med "faith" till spelet och spelföretaget (hur vågar ni kräva bevis för att det är bokningsvärdigt, hädare!?).

Exakt...

hahah NOPP säger jag bara om det här .

Samma skapare som Dead Island bara där är det ett stort NEJ
Och vad jag såg av detta nu så är det ett solklart NEJ också.

Men tack fz för trailern så jag fick det bekräftat ialf : )

ELF
Medlem

På Polygon låter det som att det kan komma släppas som ett DLC längre fram i tiden.

http://www.polygon.com/2013/8/29/4672264/dying-light-pre-orde...

Försöker förövrigt vänta så länge som möjligt med spelköp när sådant här bs pågår.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag tänker köpa det här. Utan tvekan. Jag gillade faktiskt Dead island spelen. Visst de var inga mästerverk men de var underhållande i mina ögon.

Däremot så är jag lite orolig över mörkret. Jag är sjukt kass på uberhets och det känns lite som att när solen går ner så blir allt heeeelt bananas.

Men som sagt, ett givet köp för min del.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Stör mig lite på att träden och kläderna fladdrar i vinden hela tiden när dom är utomhus oavsett när, fast vad vet jag det kanske är en väldigt blåsig stad.

1
Skriv svar