Dags för lite finkultur

Flakmonkey
Dags för lite finkultur

Dags att visa mig från min bästa prettosida och se en liten föreställning på Teater Brunnsgatan 4. #Svinrik heter den och har inga förväntningar allas annat än att det kommer bli en ny upplevelse. Bara det räcker egentligen.

#blogg

Dags för lite finkultur

Piratinspelning? Bootleg?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey
Skrivet av walter_iego:

Piratinspelning? Bootleg?

Haha hade nog varit svårt att fixa en sån med tanke på att vi var typ 15 pers i publiken.

Var verkligen en upplevelse det här. Försök till samhällskritik blandat med kissochbajshumor och stefan och christer-influenser. Jag tyckte det var lite kul och det kändes som att de som brukar gå på såna här typer av föreställningar som inte är så mainstream tyckte att det var helt hysteriskt. Sambon förstod det dock inte alls och var mest förbryllad när hon kom ut ur salongen.

Så sammanfattningsvis var det inte någon fantastiskt teaterupplevelse direkt, men det var garanterat en ny upplevelse iaf

Medlem

Hon framför dig verkar väldigt intresserad av pjäsen. Ännu bättre hade varit om hon hade något spel igång på mobilen och hörlurar på sig.

Flakmonkey
Skrivet av Bennii:

Hon framför dig verkar väldigt intresserad av pjäsen. Ännu bättre hade varit om hon hade något spel igång på mobilen och hörlurar på sig.

Nu hade den ju inte börjat ännu, men hon var väldigt inne i den när den väl vara igång. Skrattade generat när det skämtades om snoppar och snippor

1
Skriv svar