Första bilden på Valves egna VR-lösning

Robot
Första bilden på Valves egna VR-lösning
Första bilden på Valves egna VR-lösning

Som jag skrev i en annan tråd:

Om det här är billigare än Oculus Crystal Cove o man inte behöver klistra upp lappar över hela huset från golv till tak så kommer jag garanterat tänka över detta.

Dock om det är dyrare än oculus rift crystal C samt att man behöver göra sitt hem till ett photoalbum för (va märkena nu heter) så går det fet bort.

Tror faktiskt inte att priset kommer bli mindre elr lika dant som OR crystal C utan betydligt dyrare och då blir det inget köp hur mycket skit dom än slänger in, kolla bara på steambox som är ett jävla rån om ni frågar mig

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Som jag skrev i en annan tråd:

Om det här är billigare än Oculus Crystal Cove o man inte behöver klistra upp lappar över hela huset från golv till tak så kommer jag garanterat tänka över detta.

Dock om det är dyrare än oculus rift crystal C samt att man behöver göra sitt hem till ett photoalbum för (va märkena nu heter) så går det fet bort.

Tror faktiskt inte att priset kommer bli mindre elr lika dant som OR crystal C utan betydligt dyrare och då blir det inget köp hur mycket skit dom än slänger in, kolla bara på steambox som är ett jävla rån om ni frågar mig

Allt kan väl inte handla om pengar? Är det en mycket bättre produkt är den så klart värd ett betala mer för.

Skrivet av t0rd:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Som jag skrev i en annan tråd:

Om det här är billigare än Oculus Crystal Cove o man inte behöver klistra upp lappar över hela huset från golv till tak så kommer jag garanterat tänka över detta.

Dock om det är dyrare än oculus rift crystal C samt att man behöver göra sitt hem till ett photoalbum för (va märkena nu heter) så går det fet bort.

Tror faktiskt inte att priset kommer bli mindre elr lika dant som OR crystal C utan betydligt dyrare och då blir det inget köp hur mycket skit dom än slänger in, kolla bara på steambox som är ett jävla rån om ni frågar mig

Allt kan väl inte handla om pengar? Är det en mycket bättre produkt är den så klart värd ett betala mer för.

Säg det när (om) denna version kommer kosta 5000kr - 6000kr +
och jag sitter med min oculus crystal cove för ca 1800 - 2000kr som kommer ge ett grymt vr resultat i 1080p / 4k?

Det enda som kan få mig att tänka över detta ÄVEN om priset landar på 5000kr + är om det är augmented reality inbyggt också... annars så blir det OR crystal C för mig med mina razor hydras och så jag är såååå nöjd

Men som sagt , det har inte ens kommit en film på när folk använder det elr något djupare prat om det med utvecklarna så vem vet vad som sker.

phi
Medlem

Valves VR-pryl är väl inte ens riktad mot konsumenter och kommer knappast att konkurrera med Oculus Rift? I alla fall som jag fattat det.

Medlem

Jag tror Valves variant är avsedd att bygga vidare på Riftens stereoskopi och ta nästa steg, det är redan klargjort att det inte handlar om konkurrens.
Kanske en trådlös variant avsedd för större lokaler, holodeck var ordet.

Medlem

Som många sagt, det här är ju faktiskt klargjort att dom inte konkurerar och detta aldrig var avsett för spel bruk. Så tillbaks till platserna på the hype train

Bra att det finns alternativ, det kömmer göra slutprodukten så mycket bättre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bäst att jag skriver det alla tänker.

Äntligen börjar porren utvecklas imot allas våra drömmar!!!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av t0rd:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Som jag skrev i en annan tråd:

Om det här är billigare än Oculus Crystal Cove o man inte behöver klistra upp lappar över hela huset från golv till tak så kommer jag garanterat tänka över detta.

Dock om det är dyrare än oculus rift crystal C samt att man behöver göra sitt hem till ett photoalbum för (va märkena nu heter) så går det fet bort.

Tror faktiskt inte att priset kommer bli mindre elr lika dant som OR crystal C utan betydligt dyrare och då blir det inget köp hur mycket skit dom än slänger in, kolla bara på steambox som är ett jävla rån om ni frågar mig

Allt kan väl inte handla om pengar? Är det en mycket bättre produkt är den så klart värd ett betala mer för.

Säg det när (om) denna version kommer kosta 5000kr - 6000kr +
och jag sitter med min oculus crystal cove för ca 1800 - 2000kr som kommer ge ett grymt vr resultat i 1080p / 4k?

Det enda som kan få mig att tänka över detta ÄVEN om priset landar på 5000kr + är om det är augmented reality inbyggt också... annars så blir det OR crystal C för mig med mina razor hydras och så jag är såååå nöjd

Men som sagt , det har inte ens kommit en film på när folk använder det elr något djupare prat om det med utvecklarna så vem vet vad som sker.

Det är inte lätt att argumentera emot påhittade siffror.

Det måste givetvis vara ett skäligt pris annars blir det inte mycket försäljning. Om dom skulle konkurrera på samma område och Valves produkt är bättre, ja då är den värd mer. Sen är det väl upp till var och en att säga hur mycket mer.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Bäst att jag skriver det alla tänker.

Äntligen börjar porren utvecklas imot allas våra drömmar!!!

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av IceMan:

Bäst att jag skriver det alla tänker.

Äntligen börjar porren utvecklas imot allas våra drömmar!!!

https://www.youtube.com/embed/nLXVinyXjgA

1
Skriv svar