State of Decay får ny karta i nästa DLC

Robot
Medlem
State of Decay får ny karta i nästa DLC

Trevligt! Har funderat på att göra ny playtrough. Breakdown DLC'n blev lite seg i längden så detta passar mej utmärkt

Medlem

Flyter spelet på bättre nu än vid release? Jag verkade dela problem med många andra som rörde bland annat en hel del micro stuttering. Det var även någon bugg kring hur man smyger, så karaktären kunde bestämma sig för att resa sig upp helt omotiverat. Det var en hel del småsaker som gjorde att jag inte ville fortsätta spela.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Flyter spelet på bättre nu än vid release? Jag verkade dela problem med många andra som rörde bland annat en hel del micro stuttering. Det var även någon bugg kring hur man smyger, så karaktären kunde bestämma sig för att resa sig upp helt omotiverat. Det var en hel del småsaker som gjorde att jag inte ville fortsätta spela.

Jag har inte spelat på att bra tag nu så jag vet inte om det är fixat. Sist jag körde så var det fortfarande lite stutter men märkte inget fel med smygandet. Sen är det små bugar som ligger och spökar men inget jag störde mej på då iaf.

ELF
Medlem

Skönt zombie lir. Nya miljöer låter trevligt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv

har lusten att skaffa detta, testat lite förr men var då det endast gick spela med dosa. Men är sugen mer och mer, finns för mycket spel man vill ha just nu :/

Medlem

Spelade det så mycket att jag till slut kunde meja ner en hel horde med melee men det började också bli lite enformigt och trist då.

Men det ska ändå bli kul att se om de kan blåsa nytt liv i sitt spel

Medlem

State of Decay är ett väldigt underskattat spel och bör iaf provas om du är ett zombiefan

FM-guru
F.d. Sisyr

Tröttnade rätt hårt på de tråkiga striderna, men annars var det ett ganska habilt lir.

1
Skriv svar