Ansök till Titanfall-betan nu

Robot
Ansök till Titanfall-betan nu

Respawn Entertainment bjuder in till den stundande buggjakten - på fredag smäller det!

#nyhetstips, #titanfall, #respawn-entertainment, #electronic-arts


Medlem
Ansök till Titanfall-betan nu

Taget!


signatur

I drank what?

Medlem
Medlem

Urk... Origin.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Medlem
Skrivet av Natrium:

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Det är run and gun för hela slanten, kommer bli sjukt awesome Detta är nog inget för de som gillar långsamt gameplay utan mer för de gamla Quake/UT-rävarna som saknar den gamla skolan med ultrasnabba FPS shooters

Medlem

Har ansökt till Xbox One-beten:) håller tummarna.

What's your "source" on that?

Fixat och klart.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av BlueBlood:
Skrivet av Natrium:

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Det är run and gun för hela slanten, kommer bli sjukt awesome Detta är nog inget för de som gillar långsamt gameplay utan mer för de gamla Quake/UT-rävarna som saknar den gamla skolan med ultrasnabba FPS shooters

Märkligt nog är det ingen som nämner "Tribes: Vengeance" när man diskuterar "Titanfall".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sweet! Vad skulle man göra utan er FZ? Man tackar.

Medlem

Aldrig i hela helvete. De kan ta sina botar å köra upp nånstans!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Skrivet av JohnnyGreed:

Aldrig i hela helvete. De kan ta sina botar å köra upp nånstans!

Tack för ditt inlägg.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av BlueBlood:
Skrivet av Natrium:

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Det är run and gun för hela slanten, kommer bli sjukt awesome Detta är nog inget för de som gillar långsamt gameplay utan mer för de gamla Quake/UT-rävarna som saknar den gamla skolan med ultrasnabba FPS shooters

Märkligt nog är det ingen som nämner "Tribes: Vengeance" när man diskuterar "Titanfall".

Jag spelade aldrig Tribes, men UT fick många timmar att passera. Måste nog skicka en ansökan, även om jag undrar hur jag skall få tiden att räcka med allt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av BlueBlood:
Skrivet av Natrium:

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Det är run and gun för hela slanten, kommer bli sjukt awesome Detta är nog inget för de som gillar långsamt gameplay utan mer för de gamla Quake/UT-rävarna som saknar den gamla skolan med ultrasnabba FPS shooters

Märkligt nog är det ingen som nämner "Tribes: Vengeance" när man diskuterar "Titanfall".

Spelade en hel del av det nya Tribes när det var i beta. Men jag vet inte, jag fastnade aldrig riktigt för det. Spelade det helt solo, så kan vara det som gjorde att jag inte fastnade.

Sen har jag alltid gillat stilen i CoD, speciellt Black Ops 2, och Titanfall påminner väldigt mycket om det, och utvecklarna är många nyckelpersoner ifrån CoDs storhetstid.

Medlem

Hade varit intressant, men nu när jag insåg att det var origin, så blir det inget helt enkelt.

Efter EA's senaste beteende så kan jag helt enkelt inte stödja ett spel dom lanserar.

Inaktiv

Hoppas på lite gammal hederlig FPS-känsla som den som fanns i Quake/UT.


signatur

War never changes.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zaphiren:

Hoppas på lite gammal hederlig FPS-känsla som den som fanns i Quake/UT.

Source-motorn borde bädda för bra feeling. Hoppas jag iaf.


signatur
Medlem

Sökte... sluta gnäll om Origin.. Fokusera på själva spelet istället...

Medlem

Har aldrig direkt varit ett CoD Fan, men detta ser faktisk riktigt överdrivet awesome ut!

Medlem

Wildstar stress test och detta, blir en bra helg detta

Ozo
Medlem
Skrivet av Loltron:

Hade varit intressant, men nu när jag insåg att det var origin, så blir det inget helt enkelt.

Efter EA's senaste beteende så kan jag helt enkelt inte stödja ett spel dom lanserar.

Håller helt med dig, har inte köpt BF3, inte BF4, aldrig rört Origin, och tänker aldrig göra det som det ser ut idag.

Skrivet av lordsinner:

Sökte... sluta gnäll om Origin.. Fokusera på själva spelet istället...

*facepalm*

Medlem

Hur gick det med kravet på Windows 8 på detta spelet? Jag är självklart intresserad så fort det handlar om robotar i någon form men inte nog att byta upp (ner?) mitt OS. Läste något om att det skulle kräva DirectX 11.2 och det finns bara i Windows 8.1. Förhoppningsvis har jag fel och flera kan avnjuta detta spel. Men det har varit så tyst om detta så jag har onda aningar.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

"Respawn’s Abbie Heppe told RPS that a major shakeup on the console side won’t have any effect on Titanfall’s PC prospects. She wrote: ”Titanfall is releasing simultaneously for XB1, 360, and PC. It does not require Windows 8 on PC.” "

Ser nog bra ut på den fronten


signatur

Who Dares, Wins

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Hur gick det med kravet på Windows 8 på detta spelet? Jag är självklart intresserad så fort det handlar om robotar i någon form men inte nog att byta upp (ner?) mitt OS. Läste något om att det skulle kräva DirectX 11.2 och det finns bara i Windows 8.1. Förhoppningsvis har jag fel och flera kan avnjuta detta spel. Men det har varit så tyst om detta så jag har onda aningar.

”Titanfall is releasing simultaneously for XB1, 360, and PC. It does not require Windows 8 on PC.”

- Abbie Heppe (Community Manager på Respawn).
http://www.rockpapershotgun.com/2013/10/30/titanfall-pc-relea...

Go nuts!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av BlueBlood:
Skrivet av Natrium:

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Det är run and gun för hela slanten, kommer bli sjukt awesome Detta är nog inget för de som gillar långsamt gameplay utan mer för de gamla Quake/UT-rävarna som saknar den gamla skolan med ultrasnabba FPS shooters

Märkligt nog är det ingen som nämner "Tribes: Vengeance" när man diskuterar "Titanfall".

Tribes är för långsamt och modernt för vissa rävar

Medlem

Hade varit riktigt fint! Hoppas på en nyckel!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser fram emot detta, dock är jag mest orolig över konsol port gör att aoe abilities som rocket launcher och granater har för hög aoe skada och kanske samma explosions effekt som i slutet utav den som innanför till skillnad med, quake där rocket faktist vart skicklighet.

vi får se hur spelet blir håller tummarna!

hoppas det kmr ett mode sedan utan AI:botar för competetive.

Medlem

Har jag missat något eller när börjar betan egentligen? http://www.titanfall.com/beta säger ju att "no later than 11:59 PM PST on Feb 17th" ska man ha fått mail med instruktioner om man har blivit vald. Sista anmälningsdag är Friday Feb 14th at 4pmPST enligt http://www.titanfall.com/betainfo. Om någon vet något mer får dem gärna höra av sig

Medlem

Jag hoppas innerligt att man kan ta bort NPCerna under tex. ranked matcher / competetive.

Jag ser framemot spelet, jag hoppas verkligen att det finns en e-sports vänlig sida av spelet också.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag hoppas innerligt att man kan ta bort NPCerna under tex. ranked matcher / competetive.

Jag ser framemot spelet, jag hoppas verkligen att det finns en e-sports vänlig sida av spelet också.

Kommer såfall nog senare hoppas jag med, kmr nog utan titaner tom.

12
Skriv svar