Castlevania: Lords of Shadow 2 – demo tillgängligt nu!

Robot
Castlevania: Lords of Shadow 2 – demo tillgängligt nu!
Medlem
Castlevania: Lords of Shadow 2 – demo tillgängligt nu!

Hade varit roligare om dom portat spelet till next gen även om den skulle ha haft samma grafik som ps3 versionen. Hade varit roligare och enklare för oss som inte startar ps3an så ofta numer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Kollade precis i PS Store, finns inte där


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Lirade precis, den finns på steam, Mycket likt det första med lite bättre grafik blir ett köp efter jag är klar med första!

Medlem

Väldigt bra är det


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag och brorsan lira tidigare idag , det var fett roligt , bra styrning , coola skills , snyggt , ser verkligen fram emot fulla versionen <3

Medlem

Va? De-mo... Vad är demo?
Har inte sett ett demo för ett spel som jag dessutom ser fram emot på.. jag vet inte.. men det känns som år sedan sist.
Bara det att dom släpper ett demo till spelet för PC ska dom ha en eloge för. Om ändå fler utgivare gjorde det.
Ska testas imorgon!

Medlem

Lirade förra spelet på PC och tyckte det var toppen, ser fram emot att lira demot senare idag. Vill mig minnas att demot till första spelet inte var så bra. Blir jag inte helt missnöjd blir det ett köp.

Medlem

Letade på PS Store, nu hittade jag det, gå in på welcome, sen längst till höger --> All latest game, så hittar ni det

Medlem

Precis lirat igenom demot. Håller med medlem HillBilly, det är riktigt snyggt.
En del nytt om man skulle kanske ta ledigt från jobbet den 28:e Februari

1
Skriv svar