Strid land mot land i World of Tanks

Robot
Strid land mot land i World of Tanks

Spelformen Contfrontation släppt – välj din favoritnation och spöa ditt hatobjekt.

#wargaming, #world-of-tanks


Medlem
Strid land mot land i World of Tanks

Kanske man skall ta och uppgradera och testa

Medlem

Jahopp...

FYI så har War Thunder fått nya tanks att leka med i CBT!

Medlem

Mm, nice tanks dessutom, ISU, IS, Panthers <3, Tiger 2 och t.om Ferdi, riktigt trevligt!

Medlem

Nu riskerar jag att framstå som gnällig, men är inte detta något som borde funnits med i spelet från början istället för att komma nu, flera år senare? Att kunna begränsa sidornas stridsvagnar till samma nationalitet känns ungefär lika självklart som att Mario har möjligheten att hoppa. Nu är det väl förhoppningsvis ingen som anklagar det här spelet för att sträva efter realism, men ändå.

Med det sagt så är det givetvis trevligt för spelets fans att det fortsätter att uppdateras.

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Nu riskerar jag att framstå som gnällig, men är inte detta något som borde funnits med i spelet från början istället för att komma nu, flera år senare? Att kunna begränsa sidornas stridsvagnar till samma nationalitet känns ungefär lika självklart som att Mario har möjligheten att hoppa. Nu är det väl förhoppningsvis ingen som anklagar det här spelet för att sträva efter realism, men ändå.

Med det sagt så är det givetvis trevligt för spelets fans att det fortsätter att uppdateras.

Gissa varför de släpper massa uppdateringar just nu, som innehåller sådant de pratat om i åratal? (Men som aldrig setts röken av.) Det kan ju absolut inte vara så att de vill lägga sig om inte annat jäms med konkurrensen...


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Gissa varför de släpper massa uppdateringar just nu, som innehåller sådant de pratat om i åratal? (Men som aldrig setts röken av.) Det kan ju absolut inte vara så att de vill lägga sig om inte annat jäms med konkurrensen...

Jag skulle gissa att anledningen stavas 'War Thunder'. Däremot har jag inte följt WoT och vet därför inte vad som lovats eller inte lovats genom åren. De verkar hur som helst ha anledning att vara rädda för konkurransen dock, baserat på det jag sett av War Thunder: Ground Forces.

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av PeTTs0n:

Gissa varför de släpper massa uppdateringar just nu, som innehåller sådant de pratat om i åratal? (Men som aldrig setts röken av.) Det kan ju absolut inte vara så att de vill lägga sig om inte annat jäms med konkurrensen...

Jag skulle gissa att anledningen stavas &#039;War Thunder&#039;. Däremot har jag inte följt WoT och vet därför inte vad som lovats eller inte lovats genom åren. De verkar hur som helst ha anledning att vara rädda för konkurransen dock, baserat på det jag sett av War Thunder: Ground Forces.

Exakt, det är inget sammanträffande att mycket de pratat om (historical battles i något utförande ex. har pratats om sedan alfan) börjar komma igång just nu. Det finns många riskmoment med War Thunders implementation av markstyrkor, om man kikar lite på de som spelat betan, så det är svårt att säga hur det kommer stå sig mot World of Tanks - framförallt i det långa loppet. Konkurrensen är dock välkommen, eftersom det sätter lite fart på utvecklingen och viljan att förbättra.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv

Lite bedrövligt hur långsamma wargaming är med att släppa saker som fansen har velat haft i åratal. Samt allt handhållande som exempel att du kan inte spela confrontation när du vill. Det är random.

Dock har ju WoT enormt mycket mer innehåll idag än då det släpptes.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Fast du kan ställa in vilka spelsätt du vill ha med i random battle, inte varit nått problem innan denna patch att ställa in.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar