Ansök till Titanfall-betan nu

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av BlueBlood:
Skrivet av Natrium:

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Det är run and gun för hela slanten, kommer bli sjukt awesome Detta är nog inget för de som gillar långsamt gameplay utan mer för de gamla Quake/UT-rävarna som saknar den gamla skolan med ultrasnabba FPS shooters

Märkligt nog är det ingen som nämner "Tribes: Vengeance" när man diskuterar "Titanfall".

Tribes är för långsamt och modernt för vissa rävar

Lägre intensitet möjligen. Spelar man capper så går det nog inte hitta ett snabbare FPS. Men jag föredrar fortfarande UT2k4.

Medlem
Skrivet av BlueBlood:
Skrivet av Natrium:

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Det är run and gun för hela slanten, kommer bli sjukt awesome Detta är nog inget för de som gillar långsamt gameplay utan mer för de gamla Quake/UT-rävarna som saknar den gamla skolan med ultrasnabba FPS shooters

och inget för dom gamla rävarna som önskar sig ett bra tactical shooter så som Rainbow six m.m där livet spelar roll istället för du spawnar 5 sec efter du dör och bara slänger dig in i smeten för att dö igen och hoppas du hinner få ner en eller 2 personer ? =D

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Urk... Origin.

Urk... DRM.*

EDIT: Oavsett namn är DRM skit, tycker jag. Därav min kommentar

Medlem
Skrivet av Ophe:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av BlueBlood:
Skrivet av Natrium:

inge problem med origin och mitt ända problem jag ser med spelet är att det inte vad jag fatta det som ialla fall är mer tactical shooter, utan run n gun a'la CoD men men värt testa innan man ger det kicken.

Det är run and gun för hela slanten, kommer bli sjukt awesome Detta är nog inget för de som gillar långsamt gameplay utan mer för de gamla Quake/UT-rävarna som saknar den gamla skolan med ultrasnabba FPS shooters

Märkligt nog är det ingen som nämner "Tribes: Vengeance" när man diskuterar "Titanfall".

Tribes är för långsamt och modernt för vissa rävar

Lägre intensitet möjligen. Spelar man capper så går det nog inte hitta ett snabbare FPS. Men jag föredrar fortfarande UT2k4.

Problemet med tribes är att det vart p2w och obalanserade vapen as fuck(jag har spelat ut,quake och hela medivipen så ingen som har noll koll vid snabba spel, men det kanske är bra nu men just då vart det obalanserat som in i bomben.

Medlem

Hej!

Kolla era mailboxes för jag fick min beta key nu till Titanfall för PC för en stund sedan och väntar nu bara på att nedladdningen ska bli klar.

Tack FZ för tipset!


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Jag fick en nyckel i går och en i dag. Jag hade aldrig trott att de skulle skicka ut mer än en till samma person.

Medlem
Skrivet av returpack:

Jag fick en nyckel i går och en i dag. Jag hade aldrig trott att de skulle skicka ut mer än en till samma person.

Själv fick man ingen nyckel igår eller idag :/

12
Skriv svar