fler med DayZ SA bekymmer?

Inaktiv
fler med DayZ SA bekymmer?

Kom en ny patch idag och den var inte av den snällaste sorten, nu när man väl ska joina blir det connection problem konstant. Efter kanske 10-15 försök så lyckas man joina, dock då tar det en jäkla lång stund att få börja spela och då blir man istället disconnectad för det så man ändå inte får spela.

Fler än jag som fått detta bekymmer?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dvärgen:

Kom en ny patch idag och den var inte av den snällaste sorten, nu när man väl ska joina blir det connection problem konstant. Efter kanske 10-15 försök så lyckas man joina, dock då tar det en jäkla lång stund att få börja spela och då blir man istället disconnectad för det så man ändå inte får spela.

Fler än jag som fått detta bekymmer?

Inte hunnit testa idag än, tyvärr.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Dvärgen:

Kom en ny patch idag och den var inte av den snällaste sorten, nu när man väl ska joina blir det connection problem konstant. Efter kanske 10-15 försök så lyckas man joina, dock då tar det en jäkla lång stund att få börja spela och då blir man istället disconnectad för det så man ändå inte får spela.

Fler än jag som fått detta bekymmer?

Inte hunnit testa idag än, tyvärr.

Det funkar lite bättre nu, dock så stöter man på problem till och från ännu.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Inte hunnit testa idag än, tyvärr.

... skrev Carl klockan 12.18. Tog ni sen lunchrast idag?

Medlem

Jag har en tendens att bli wipad när jag byter server :c

Medlem
Skrivet av metro swe:

Jag har en tendens att bli wipad när jag byter server :c

kan vara så att du brukar spela på regular och sedan byter till en hardcore server. eller tvärtom. det är två olika sorters karaktärer beroende på gamemodet-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Inte hunnit testa idag än, tyvärr.

... skrev Carl klockan 12.18. Tog ni sen lunchrast idag?

Näe, tyvärr, då hade vi streamat Mötesbonazaa idag...


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Inte hunnit testa idag än, tyvärr.

... skrev Carl klockan 12.18. Tog ni sen lunchrast idag?

Näe, tyvärr, då hade vi streamat Mötesbonazaa idag...

nästa gång ni streamar, kan ni vara vänliga och sätta på ljudet i spelet då? samt att göra så man hör er på teamspeak på era videos som ni lägger ut. Nu när man kollar på det så är det helt knäpptyst ingen känsla alls.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av grajjio:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Inte hunnit testa idag än, tyvärr.

... skrev Carl klockan 12.18. Tog ni sen lunchrast idag?

Näe, tyvärr, då hade vi streamat Mötesbonazaa idag...

nästa gång ni streamar, kan ni vara vänliga och sätta på ljudet i spelet då? samt att göra så man hör er på teamspeak på era videos som ni lägger ut. Nu när man kollar på det så är det helt knäpptyst ingen känsla alls.

Vi är lite noobs på att streama, lyckades bara få ljud från antingen spelet eller Skype. Men du menar att inget hörs nör man kollar i efterhand? Tyckte det funkade igår.


signatur
Medlem
Skrivet av grajjio:
Skrivet av metro swe:

Jag har en tendens att bli wipad när jag byter server :c

kan vara så att du brukar spela på regular och sedan byter till en hardcore server. eller tvärtom. det är två olika sorters karaktärer beroende på gamemodet-

Det vet jag Blev så att servern skulle starta om, sen så när jag skulle joina igen så fick jag börja vid stranden :/ Men min flickvän som gick in på servern blev inte wipad.

Medlem

Inte haft detta problemet, men sen något ny patch så har jag o mina vänner craschat hela tiden ingame, så det poppar upp en ruta där det står Dayz har slutat fungera. Rätt jobbigt då man dött pga av detta i strid mot andra..

Inaktiv
Skrivet av MarKy:

Inte haft detta problemet, men sen något ny patch så har jag o mina vänner craschat hela tiden ingame, så det poppar upp en ruta där det står Dayz har slutat fungera. Rätt jobbigt då man dött pga av detta i strid mot andra..

det brukar jag vara med m ibland men inte ofta.

1
Skriv svar