Steam Dev Days

Medlem
Steam Dev Days

Började kolla lite smått på Steam Dev Days som finns ute på YouTube. Detta är från Januari och är inte nytt på något vis, men likväl intressant om man inte har sett det förr.

Gabes välkomsttal ser du nedan.

Edit: Tydligen så är dessa videos ganska nya. Tack Calle!

Lista med alla föredrag: http://www.youtube.com/watch?list=PLckFgM6dUP2hc4iy-IdKFtqR9T...

Går det att bädda in listor från YouTube?

#blogg

Steam Dev Days

VALVe växer och växer, och det gör Gabe med


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

VALVe växer och växer, och det gör Gabe med

Hehe, japp.
Jag tror att jag gillar dit Steam är på väg, så länge de är så pass öppna med det idag, vilket många inte är. De verkar genuint vilja utvecklas med spelarna, istället för att tvinga på folk sina produkter. Det tycker jag är en fin grej! Inte helt övertygad om VR-satsningen än, men är det någon som har resurserna att lyckas, så är det Valve. Om ett par år så sitter man kanske med Linux som operativsystem på sin främsta spelmaskin, med fullt stöd av Nvidia och AMD i ryggen.

Skägg.
10 Chambers

Youtube-filmerna dök upp först i veckan, så inte "the old" på något sätt. Ska försöka beta av alla som godnattsagor, många intressanta tankar.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Oh, Gave såg inte speciellt pigg ut. Han tänker väl inte gå och dö innan HL3 är klart?...


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Oh, Gave såg inte speciellt pigg ut. Han tänker väl inte gå och dö innan HL3 är klart?...

Han ser alltid trött ut, men visst. Den där enorma kroppshyddan är inte speciellt nyttig för hjärtat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Youtube-filmerna dök upp först i veckan, så inte "the old" på något sätt. Ska försöka beta av alla som godnattsagor, många intressanta tankar.

Hm, kollade faktiskt inte när de lades upp, antog bara att de var nästan lika gamla som eventet. Där ser man! Missade att ni lade upp en nyhet om det också. Bummer!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Oh, Gave såg inte speciellt pigg ut. Han tänker väl inte gå och dö innan HL3 är klart?...

Han ser alltid trött ut, men visst. Den där enorma kroppshyddan är inte speciellt nyttig för hjärtat.

Notera flåset också. Dags för en Half-Life-diet kanske?

1
Skriv svar