Infamous: Second Son

Robot
Infamous: Second Son

Med stora krafter kommer ett stort ansvar - frågan är om kaxiga Delsin Rowe kommer att ta det.

#infamous-second-son


Infamous: Second Son

♪♪ SUPER FREAK! SUPER FREAK! ♪♪


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hur ser spelet ut i rörelse Calle?

Medlem

Åh det verkar så sjukt FETT! Bra skrivet som vanligt, gjorde mig bara än mer sugen på en PS4:a och Second Son.

Citat:

...där Secon Son utspelar sig...

Second.*

Förlåt, var tvungen.

Medlem

PS4 står å väntar på trevliga spel, detta och Whatch Dogs så är våren räddad!

Medlem
Skrivet av Xzander:

Åh det verkar så sjukt FETT! Bra skrivet som vanligt, gjorde mig bara än mer sugen på en PS4:a och Second Son.

Citat:

...där Secon Son utspelar sig...

Second.*

Förlåt, var tvungen.

Snart läge att köpa en då. Sony dumpar nu priserna på PS4 från £350 till £330. Vänta bara in att svenska butiker följer med så blir det bra ska du se.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Huvudpersonen ser verkligen ut som en "grade A american douchebag", ni vet den stöddiga j-veln som mobbar nördar i high school komedier och som alltid dör i skräckfilmer.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Xzander:

Åh det verkar så sjukt FETT! Bra skrivet som vanligt, gjorde mig bara än mer sugen på en PS4:a och Second Son.

Citat:

...där Secon Son utspelar sig...

Second.*

Förlåt, var tvungen.

Snart läge att köpa en då. Sony dumpar nu priserna på PS4 från £350 till £330. Vänta bara in att svenska butiker följer med så blir det bra ska du se.

Gör dom? Du snackar inte bara om dendär irländska återförsäljaren som konverterade EUR till GBP? Startades ett rykte pga det.

Dock så skulle en brittisk justering inte heller vara fel då det inte riktigt återspeglar priset i EUR längre. Men sen får vi ju betala 4400 istället för 3600 också, så jag vet inte ...

Medlem

Jag gillade första spelet väldans mycket, men fick aldrig en chans att lira tvåan. Kanske ska lira det i förberedelse till detta Ser fram emot det! Det är något med en ny konsolgeneration som alltid får mig att lira open world-spel till tusen.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Xzander:

Åh det verkar så sjukt FETT! Bra skrivet som vanligt, gjorde mig bara än mer sugen på en PS4:a och Second Son.

Citat:

...där Secon Son utspelar sig...

Second.*

Förlåt, var tvungen.

Snart läge att köpa en då. Sony dumpar nu priserna på PS4 från £350 till £330. Vänta bara in att svenska butiker följer med så blir det bra ska du se.

Gör dom? Du snackar inte bara om dendär irländska återförsäljaren som konverterade EUR till GBP? Startades ett rykte pga det.

Dock så skulle en brittisk justering inte heller vara fel då det inte riktigt återspeglar priset i EUR längre. Men sen får vi ju betala 4400 istället för 3600 också, så jag vet inte ...

Det är jag inte säker på. Läste bara något snabbt genom blinkfeed på mobilen på morgonen.

Får väl kolla upp det nu om jag hittar det på Internet igen.

EDIT: Är visst bara UK price cut.

http://www.mcvuk.com/news/read/ps4-gets-20-price-cut/0128026


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Wortex:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Xzander:

Åh det verkar så sjukt FETT! Bra skrivet som vanligt, gjorde mig bara än mer sugen på en PS4:a och Second Son.

Citat:

...där Secon Son utspelar sig...

Second.*

Förlåt, var tvungen.

Snart läge att köpa en då. Sony dumpar nu priserna på PS4 från £350 till £330. Vänta bara in att svenska butiker följer med så blir det bra ska du se.

Gör dom? Du snackar inte bara om dendär irländska återförsäljaren som konverterade EUR till GBP? Startades ett rykte pga det.

Dock så skulle en brittisk justering inte heller vara fel då det inte riktigt återspeglar priset i EUR längre. Men sen får vi ju betala 4400 istället för 3600 också, så jag vet inte ...

Det är jag inte säker på. Läste bara något snabbt genom blinkfeed på mobilen på morgonen.

Får väl kolla upp det nu om jag hittar det på Internet igen.

EDIT: Är visst bara UK price cut.

http://www.mcvuk.com/news/read/ps4-gets-20-price-cut/0128026

kan tilläggas att det är gamestop i UK o ingen officiell "Cut" av Sony


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Huvudpersonen ser verkligen ut som en "grade A american douchebag", ni vet den stöddiga j-veln som mobbar nördar i high school komedier och som alltid dör i skräckfilmer.

Jag kan tycka att det ser ut som den typiska rebellen och av musiken att dömma i trailern kommer spelet att vara bra

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Huvudpersonen ser verkligen ut som en "grade A american douchebag", ni vet den stöddiga j-veln som mobbar nördar i high school komedier och som alltid dör i skräckfilmer.

Ser snarare ut som Peter Parker med mössa, tatueringar, och en stilig väst. Har väldigt svårt att tro att vår kära tonårsrebell i trikåer inte varit en inspirationskälla här.

1
Skriv svar