Steam Tags – sätt etiketter på dina spel

Robot
Inaktiv
Steam Tags – sätt etiketter på dina spel

well alien: colonial marines är bättre än bf3 så jag kan inte säga emot. Skaffade det billigt för inte så länge sedan och kan då säga att jag ångrar mig då inte, nog för att man inte kan jämföra spelen med varandra då det är två olika spelstilar m.m. Men rent allmänt så är det bättre

Medlem

Kul om man bortser från att spel som folk hatar per automatik oavsett de spelat det eller ej får skit tags. Har redan sett ett par.

Men annars älskar jag sånna här saker


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Då kan man börja abusa #hashtag på Steam också!

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kul om man bortser från att spel som folk hatar per automatik oavsett de spelat det eller ej får skit tags. Har redan sett ett par.

Men annars älskar jag sånna här saker

Ja "tags" borde fungera som med användar-recensionerna, att man måste ha spelat spelet eller demon för att få använda det.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Mja, hoppas det blir bättre när betaperioden är över,
såg ett par spel igår med toptaggar såsom "Gay" "choke on it" och "le reddit top vote" som inte är relevant för spelets innehåll.

Annars ett ganska smart (om nu inte lite väl sent kanske?) system.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:

well alien: colonial marines är bättre än bf3 så jag kan inte säga emot. Skaffade det billigt för inte så länge sedan och kan då säga att jag ångrar mig då inte, nog för att man inte kan jämföra spelen med varandra då det är två olika spelstilar m.m. Men rent allmänt så är det bättre

Jao, singleplayer kampanjen säkert. Men det var inte varför man skaffade BF3.

Medlem

Mycket snälla tags på Ghost.

Inaktiv
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Dvärgen:

well alien: colonial marines är bättre än bf3 så jag kan inte säga emot. Skaffade det billigt för inte så länge sedan och kan då säga att jag ångrar mig då inte, nog för att man inte kan jämföra spelen med varandra då det är två olika spelstilar m.m. Men rent allmänt så är det bättre

Jao, singleplayer kampanjen säkert. Men det var inte varför man skaffade BF3.

tycker mp är bättre med i aliens, jag skaffade bf 3 för mp också men inte är jag lika nöjd med det liret även fast jag lirar det. Men gör det mest för att döda tid då jag inte kommer på något vettigare att spela.

Medlem

DayZ har taggats som "Walking Simulator"...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Total war rome II har fått "Rome wasnt patched in a day"

Inaktiv
Skrivet av chrisrolex:

http://i.imgur.com/fcnATWC.jpg

Mycket snälla tags på Ghost.

Massvis med själar som inte har bättre för sig så, kommer bara omoget skit inom taggandet.

Inaktiv

Nog för att det är lätt att vara efterklok men det här kunde man räknat ut med röven att det skulle bli pannkaka av hela kalaset. Folket på Valve måste vara naiva om dom trodde att detta inte skulle missbrukas.

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Nog för att det är lätt att vara efterklok men det här kunde man räknat ut med röven att det skulle bli pannkaka av hela kalaset. Folket på Valve måste vara naiva om dom trodde att detta inte skulle missbrukas.

Så sant som det är sagt. Jag måste dock erkänna att jag smålog och taggarna på X-Rebirth.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
1
Skriv svar