Växtvärk.

Växtvärk.

Efter allt förbannat spring och slit så ligger jag nu nedbäddad helt orklös och viljelös. Lyssnar på Bad Company och försöker lista ut vad krukväxten jag köpte är för något, har aldrig sett en sån i hela mitt liv...WHAT ARE YOU!!!

Fick ett ekonomiskt bakslag som tog cirka tretusen från mitt "ny pc-konto", till vad berättar jag sen, men jag kan avslöja att gamern inom mig är skyldig och inlåst. Oresonliga egoistiska djävel som ställer till det, ingen reson alls.

Däremot får det bli THIEF till X360, kanske i framtiden blir det en PC utgåva med, men jag kan inte vänta så länge på en ny dator för att spela ett nytt Thief.

Men trött och håglös är jag, så muntra upp mig! kära kamrater, läsare, medlemmar och allmänt trevliga prickar.

Faktiskt....här är en bild på växten:

WHAT ARE YOU!!!!!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Växtvärk.

Sannerligen en skum krukväxt


signatur

Everybody needs help.

Men den står på rätt plats


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Du får placera den ensam med en rå köttbit och se vad som händer.

Medlem

Jag har en liknande, på en etikett på krukan står det "crassula ovata monstruosa".

Coolt namn på en cool växt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skrivet av Luftman:

Du får placera den ensam med en rå köttbit och se vad som händer.

Jag förväntar mig att den kommer klättra upp för väggen när jag sover och sedan droppa ner på mitt ansikte när jag vaknar.

Skrivet av SID 6.7:

Jag har en liknande, på en etikett på krukan står det "crassula ovata monstruosa".

Coolt namn på en cool växt.

(monstruosa) Nu vet vi att den passar mot bakgrunden! Seriöst den ser ut att komma från en annan dimension.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

fränt undra vad den smakar


signatur

New life, New hope

Medlem

Braaaaains.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Luftman:

Du får placera den ensam med en rå köttbit och se vad som händer.

Jag förväntar mig att den kommer klättra upp för väggen när jag sover och sedan droppa ner på mitt ansikte när jag vaknar.

Kanske är en sån där Barnacle från Half-life i sitt tidiga stadie?

Haha, that is some weird sheet. Har du frågat växten vem eller vad den är? Vissa är lite blyga i början, men ge inte upp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av walter_iego:

Haha, that is some weird sheet. Har du frågat växten vem eller vad den är? Vissa är lite blyga i början, men ge inte upp.

Sätter örat men en av dess "skedar" och hör ett svagt "F'tagn...F'tagn"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av kalle.lindestrom:

fränt undra vad den smakar

Är inte så sugen att sätta näsan emot den, så smaken oroar mig inte


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Växten är en Crassula. Så långt vet jag. Kanske en Gollum eller Ladyfingers

1
Skriv svar