Mer gameplay från Titanfall – Livestream ikväll!

Robot
Mer gameplay från Titanfall – Livestream ikväll!

Se spelläget Last Titan Standing nu – ikväll blir det allvar.

#titanfall, #dayz


Medlem
Mer gameplay från Titanfall – Livestream ikväll!

Är det bara jag som inte är supertaggad för detta spel alls? ser inte alls roligt ut, får väll testa betan om jag får sen och se vad jag tycker

MrX
Medlem

Nice
Jag skickar dit lite folk från klanen jag är med ^_^

Medlem

Sweet! Ska se till att maten är färdig precis till streamen

Skägg.
10 Chambers

Vi får ju hoppas att allt går smidigt också, annars borde vi vara igång 19:30 iaf.


signatur
Medlem

Hoppas streamen med Titanfall har ljud från spelet så man inte bara hör er snacka som erat förinspelade DayZ.

Medlem
Skrivet av Oneone:

Är det bara jag som inte är supertaggad för detta spel alls? ser inte alls roligt ut, får väll testa betan om jag får sen och se vad jag tycker

Personligen tycker jag det ser skitkul ut.

Medlem

Blir väl ett av de bästa FPS spelet som kommit på länge.

ELF
Medlem

Nu hänger jag inte riktigt med här.
Ni börjar streama idag, men börjar spela Titanfall som först imorgon?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ELF:

Nu hänger jag inte riktigt med här.
Ni börjar streama idag, men börjar spela Titanfall som först imorgon?

Nej, vi börjar spela och streama ikväll


signatur
Medlem

Jag som är en riktig gammal surgubbe och avskyr EA och avskyr moderna AAA spel så måste jag erkänna mig oavsett hur smutsig jag kommer känna mig att Titanfall verkar ruskigt bra.

Blir mest troligen ett köp några veckor så man får se vilka buggar spelet har etc.

Medlem

Noll hype inför detta, nada, inte minsta kittling i spelnerven...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd

Förstår inte riktigt hypen av detta spel. Men vi får väl se om det kommer en demo man kan testa.

Medlem

Vart nästan lite chockad när jag kollade in en stream på titanfall då det ser ut exakt som CoD, UI, animationer, barnorna, grafiken och hela gunplayen. Jag kunde lika bra ha kollat på CoD:mechanized infantry 2050.

Medlem

Nice, jag fick min beta key till pc nu för en stund sedan så det ska bli mycket intressant att se om det här spelet är något att ha och om det är roligt.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Stream från ett betatest!? Please. Hade jag haft spelet själv och spelat det i icke beta hade det kanske varit intressant!
(Jag älskar er men va fan sluta tjata om att jag skall få chansen att se någon (ryckig?) streaming från ett ofärdigt spel.)


signatur

F.d. "Kändis" som titel

1
Skriv svar