FZ streamar Titanfall live!

Robot
FZ streamar Titanfall live!

Vi tjuvstartar betatestet redan ikväll.

#titanfall


Medlem
FZ streamar Titanfall live!

Ser skoj ut, även om den där vapenanimationen som blir när man springer såg lite konstig ut ibland.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Ser najs ut! Är de du Calle som lirar eller?


signatur
Medlem

Mitt internet är för långsamt haha


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tack för en nice livestream! Mer sånt!

"Nytt" o spännande med mechs...men jag hoppar nog detta spel. Äcklad över COD layouten med krasst vapenljud osv... Och bots? ffs... de har säkert en bra anledning för det men... nej.

(Ja, det är beta.)

Inaktiv
Skrivet av Nocturnal77:

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.

Ännu ett cod? Har du någonsin läst något om titanfall? Det kommer vara långt ifrån cod

Medlem

calle, du får hojta om du vill ha hjälp senare (förutsatt att betan släpper in mig)

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nocturnal77:

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.

Ännu ett cod? Har du någonsin läst något om titanfall? Det kommer vara långt ifrån cod

Nej, det är EXAKT som cod fast med mechs.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Inaktiv
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nocturnal77:

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.

Ännu ett cod? Har du någonsin läst något om titanfall? Det kommer vara långt ifrån cod

Nej, det är EXAKT som cod fast med mechs.

typ bara några fåtal håller med er tyvärr. För ni verkar bara ha läst en minoritet av det som finns skrivet om detta. Well ni får väl tro vad ni vill det är ju ni själva som går på en nit.

Medlem

Om hack och lagg är framtiden för FPS, så visst då är TF helt brutalt bra.

TF lagg fall!

Oj vad glad jag är som skippade detta.

500 spänn till annat godis

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nocturnal77:

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.

Ännu ett cod? Har du någonsin läst något om titanfall? Det kommer vara långt ifrån cod

Nej, det är EXAKT som cod fast med mechs.

typ bara några fåtal håller med er tyvärr. För ni verkar bara ha läst en minoritet av det som finns skrivet om detta. Well ni får väl tro vad ni vill det är ju ni själva som går på en nit.

Han har en poäng. Det ser ut som han spelar COD när han springer runt till fots.
Om jag inte visste att han spelade TItanfall och någon visade mig video när han springer runt så skulle jag gissa på ett COD spel med någon ny gamemode eller liknande.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nocturnal77:

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.

Ännu ett cod? Har du någonsin läst något om titanfall? Det kommer vara långt ifrån cod

Nej, det är EXAKT som cod fast med mechs.

typ bara några fåtal håller med er tyvärr. För ni verkar bara ha läst en minoritet av det som finns skrivet om detta. Well ni får väl tro vad ni vill det är ju ni själva som går på en nit.

Han har en poäng. Det ser ut som han spelar COD när han springer runt till fots.
Om jag inte visste att han spelade TItanfall och någon visade mig video när han springer runt så skulle jag gissa på ett COD spel med någon ny gamemode eller liknande.

Precis! Det kommer säkert att vara ganska kul att spela i början men man tröttnar fruktansvärt fort. Små banor med "close quarter combat" fast med mindre customization än cod. Enda skillnaden är att man kan köra mechs tyvärr.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nocturnal77:

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.

Ännu ett cod? Har du någonsin läst något om titanfall? Det kommer vara långt ifrån cod

Förlåt, COD med mechs.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

ser ut som att COD tog ett steg bakåt... hur det nu är möjligt

Medlem

som alla andra säger, ser exakt ut som COD , fast ja...vetifan inte sugen alls blir inget köp.

Medlem
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nocturnal77:

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.

Ännu ett cod? Har du någonsin läst något om titanfall? Det kommer vara långt ifrån cod

Nej, det är EXAKT som cod fast med mechs.

Som att säga att alla FPS-spel är som COD fast annorlunda.

Calle, bakom dig, bakom diiiiig!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Nicke9494:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Nocturnal77:

Artikeln: Kul att ni streamar.
Spelet: Yay, ännu ett COD för arga småpojkar... Nej, tack.

Ännu ett cod? Har du någonsin läst något om titanfall? Det kommer vara långt ifrån cod

Nej, det är EXAKT som cod fast med mechs.

Som att säga att alla FPS-spel är som COD fast annorlunda.

Jag tror inte att du förstår hur exakt lika dessa två spelen är, ingen har sagt att alla fps spel är som cod.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Alla FPS är FPS, jag upptäckte det nyss.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd

Ser riktigt skoj ut! Hoppas på beta

Medlem

Och där gick alarmet! Hahaha

Medlem

Det vore ju underligt om det inte innehöll likheter med CoD när de har gemensamma utvecklare men det här kommer att vara något helt annat när folk har lärt sig att utnyttja det vertikala planet.

Medlem

likt cod? artstylen kan jag hålla med run and gun kan jag hålla med, men i detta spelet är du rörlig som i quake mfl rörliga shooters vilket är bättre, plus av att döma tåler du även mer än i call of duty och hs vart mer givande.

Jag kmr garanterat köpa detta spelet,men som sagt vi har alla olika smaker hehe.

Men det är ju inte en cod kopia, dock har den lite signatur saker ifrån cod det håller jag med om!

Medlem

Hade önskat det var mer som Q3A & UT2004 där rörelsen är snabbare. Allt idag ser ut som gears of wars eller CS/BF (förutom arma) vilka är bra spel i sina respektive sub-genre av fps.
Saknar snabba fps där rörelsen och sikte utgör hälften var.

Medlem
Inaktiv

Efter några minuters tittande, såg jag direkt att det var en Call of Duty-klon rakt igenom. Det enda som var nytt, var alla dessa robotar som man kan manövrera. Call of Duty-stilen är (enligt mig) extremt föråldrat och Titanfall, som såg ut som ett intressant spel först, är "no go" för min del. Fan vad besviken jag blev

Medlem

Persoligen ser jag fram emot betan(om jag hinner lira något, jävla valentin!). Jag har absolut inte bestämt mig om köp än, men jag vill gärna ge det en chans.

Medlem
Skrivet av =FFM=FH:

Hade önskat det var mer som Q3A & UT2004 där rörelsen är snabbare. Allt idag ser ut som gears of wars eller CS/BF (förutom arma) vilka är bra spel i sina respektive sub-genre av fps.
Saknar snabba fps där rörelsen och sikte utgör hälften var.

kunde inte sakt det bättre

Medlem

Gillar skarpt att ni börjat streama! Asmysigt

12
Skriv svar