Pillars of Eternity släpps nästa vinter

Medlem

Jag vet vad jag gör nästa vinter.

Medlem

Hur skiljer sig detta från t ex Path of Exile? Känns lite som att om man spelar PoE så behöver man inte detta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Hur skiljer sig detta från t ex Path of Exile? Känns lite som att om man spelar PoE så behöver man inte detta.

Detta är ett traditionellt RPG, inte ett Action RPG. Tänk snarare Baldur's Gate än diablo.

Medlem
Skrivet av conthox:

Hur skiljer sig detta från t ex Path of Exile? Känns lite som att om man spelar PoE så behöver man inte detta.

Vik hädan kättare, att likställa PoE med ett isometriskt rollspel.....
Bara det inte krockar med Torment: Tides of Numenera för då blir det omöjligt att välja vilket man ska börja med!

Medlem

Jag gillar Path of Exile men det är ett actionspel med några få rollspelselement, inte ett rollspel.
Pillars of Eternity är närmare besläktat med tex. Dragon age: Origins men även det är en light-version av genren.

Medlem
Skrivet av Speljohan:

Detta är ett traditionellt RPG, inte ett Action RPG. Tänk snarare Baldur's Gate än diablo.

Ah, ok, tack.

Skrivet av skogsvilden:

Vik hädan kättare, att likställa PoE med ett isometriskt rollspel.....

Heh, ok Jag tänkte mer på spelstilen och inget annat


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Aja. Har ju inte ens fått Wasteland 2 än. Man väntar väl på det före man börjar sukta efter Pillars.


signatur

subterranean homesick alien

k3m
Medlem

då är vintern räddad

Medlem

För första gången i mitt liv så sitter jag och stör mig på snön men längtar ändå till mer snö.

1
Skriv svar