South Park: The Stick of Truth är äntligen färdigt

Robot
Medlem
South Park: The Stick of Truth är äntligen färdigt

Asum! Synd att den kommer samma månad som Dark Souls 2. Jag har en smått dyr Collectors Edition av DS2 som ligger och väntar

Medlem
Skrivet av Nercis:

Asum! Synd att den kommer samma månad som Dark Souls 2. Jag har en smått dyr Collectors Edition av DS2 som ligger och väntar

Annars borde det vara ett bra spel att spela mellan DS-omgångarna. Lätta på frustationen med lite humor

Medlem

YES!


signatur

"People say nothing is impossible, but I do nothing every day."

Medlem

Let's tut and kör!

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Nercis:

Asum! Synd att den kommer samma månad som Dark Souls 2. Jag har en smått dyr Collectors Edition av DS2 som ligger och väntar

Annars borde det vara ett bra spel att spela mellan DS-omgångarna. Lätta på frustationen med lite humor

Absolut Fast DS2 Collectorn kostar ca 1000 spänn, och jag gissar på att South Park kommer ligga på ca 499-599. Dyrt!

Medlem
Skrivet av Nercis:

Absolut Fast DS2 Collectorn kostar ca 1000 spänn, och jag gissar på att South Park kommer ligga på ca 499-599. Dyrt!

Varför gissa när du kan kolla upp det? http://store.steampowered.com/app/213670/

Med dagens kurs kostar spelet 352 kronor att förhandsköpa. Jag känner till en privatperson som sålt Steam-upplagor för 240 kr i början av månaden.

Så vitt jag vet brukar inte Steam höja priser vid release.

Medlem

Finns ännu billigare om man orkar vänta på en fysisk leverans.

http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc...

Själv tar jag PS3-versionen så jag kan ligga i soffan och njuta av detta

/ LordDaimos

Medlem

#hype

MEG
Medlem

Äntligen, årets rollspel snart här


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Nercis:

Absolut Fast DS2 Collectorn kostar ca 1000 spänn, och jag gissar på att South Park kommer ligga på ca 499-599. Dyrt!

Varför gissa när du kan kolla upp det? http://store.steampowered.com/app/213670/

Med dagens kurs kostar spelet 352 kronor att förhandsköpa. Jag känner till en privatperson som sålt Steam-upplagor för 240 kr i början av månaden.

Så vitt jag vet brukar inte Steam höja priser vid release.

Ännu billigare på Webhallen, de tar 299 kr för det.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Nercis:

Absolut Fast DS2 Collectorn kostar ca 1000 spänn, och jag gissar på att South Park kommer ligga på ca 499-599. Dyrt!

Varför gissa när du kan kolla upp det? http://store.steampowered.com/app/213670/

Med dagens kurs kostar spelet 352 kronor att förhandsköpa. Jag känner till en privatperson som sålt Steam-upplagor för 240 kr i början av månaden.

Så vitt jag vet brukar inte Steam höja priser vid release.

Jo det har jag sett men jag har inte bestämt om jag ska ha de till konsol eller PC så jag har förbokat till båda hos min lokala butik. Och det är vänner som jobbar där så går ofta ditt för att ge lite "support".
G2play är en bra sida oxå.

Medlem

Redan köpt på steam! ENDA spelet jag tänker förköpa detta år haha

Medlem

Jag bokade mitt ex för 8:- på Spelbutiken. Slå det ni!

Skrivet av anon_178365:

Obsidian RPG? Givet köp.
En sak jag vill lyfta fram också är att spelet helt och hållet SAKNAR Uplay, vilket gör detta till ett ännu givnare köp än vanligt, normalt sett hade jag bojkottat detta spel precis som allt annat som Ubisoft släpper med Uplay.

Trevligt!

Medlem
Skrivet av anon_178365:

Obsidian RPG? Givet köp.
En sak jag vill lyfta fram också är att spelet helt och hållet SAKNAR Uplay, vilket gör detta till ett ännu givnare köp än vanligt, normalt sett hade jag bojkottat detta spel precis som allt annat som Ubisoft släpper med Uplay.

Skulle tro att Ubisoft kom in för sent för att hinna smeta sin dynga över spelet efter det att förra förläggaren kastade in handduken.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

verkar vara efterblivet spel
kör hellre south park rally isåfall

Medlem

Wohoo, släpp det nu då


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fan va jag hoppas på detta

Medlem

South Park, Castlevania LoS 2 och svår ekonomi, blir att köra strategiskt.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Nercis:

Absolut Fast DS2 Collectorn kostar ca 1000 spänn, och jag gissar på att South Park kommer ligga på ca 499-599. Dyrt!

Varför gissa när du kan kolla upp det? http://store.steampowered.com/app/213670/

Med dagens kurs kostar spelet 352 kronor att förhandsköpa. Jag känner till en privatperson som sålt Steam-upplagor för 240 kr i början av månaden.

Så vitt jag vet brukar inte Steam höja priser vid release.

Ännu billigare på Webhallen, de tar 299 kr för det.

Tack för tipset! Bokade där!

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av pinalina:

Obsidian RPG? Givet köp.
En sak jag vill lyfta fram också är att spelet helt och hållet SAKNAR Uplay, vilket gör detta till ett ännu givnare köp än vanligt, normalt sett hade jag bojkottat detta spel precis som allt annat som Ubisoft släpper med Uplay.

Skulle tro att Ubisoft kom in för sent för att hinna smeta sin dynga över spelet efter det att förra förläggaren kastade in handduken.

Skulle vara kul och veta exakt varför uplay inte är intrigerat faktiskt! Hatar skiten själv och det vore kul om detta säljer som smör

Medlem
Skrivet av ohem:

South Park, Castlevania LoS 2 och svår ekonomi, blir att köra strategiskt.

Ja, verkligen. Jag måste hitta ett jobb snart, för jag har inte råd med alla spel som kommer i år:

Dark Souls II
South Park: The Stick of Truth
Watch Dogs
Thief
Dragon Age: Inquisition
The Evil Within
The Division
The Witcher 3: The Wild Hunt (fast det lär väl inte min dator klara av, så det blir ett spel mindre)
Tales of Xillia 2
Tales of Symphonia Chronicles
Atelier Escha & Logy: Alchemist of the Dusk Sky
Mugen Souls Z
Eternal Sonata
The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter
Final Fantasy X/X-2 HD

1
Skriv svar