[BORTA!!!]SKÄNKES: Titanfall Beta [Xbox One]

Medlem
[BORTA!!!]SKÄNKES: Titanfall Beta [Xbox One]

Nyckeln har getts bort

Medlem

Tja! Jag tar gärna emot koden:) Ser fram emot spelet! Schysst

Medlem

Jag tar den väldigt gärna, men jag antar att jag är för sen

Medlem
Skrivet av FunBoBo:

Tja! Jag tar gärna emot koden:) Ser fram emot spelet! Schysst

Sorry, men någon som googlat efter giveaways och reggar ett konto enbart för nyckeln reggar förgäves när det är jag som skänker.

Medlem

Hmm, så därför måste du dissa nya medlemmar?"/ Förstår hur du resonerar, brukar använda fz. Dock aldrig blivit av med registrering! Tack ändå! Ha en trevlig kväll

Medlem
Skrivet av FunBoBo:

Hmm, så därför måste du dissa nya medlemmar?"/ Förstår hur du resonerar, brukar använda fz. Dock aldrig blivit av med registrering! Tack ändå! Ha en trevlig kväll

Finns väldigt många som gör hit and run, både på key giveaways och tävlingar, och därför så ser jag hellre att nyckeln hamnar i händerna på någon som varit aktiv på FZ och stöder sajten, och någon som registrerar sig samma dag ger inte dom intrycken. Nu kan du ha varit någon som besökt sajten enda sen gamla goda Quake-tiden, men din profil skrek sneaky little bastard som aldrig skulle ha besökt FZ igen. Men nu har du i alla fall ett konto, så lycka till nästa gång

Medlem

Om någon kod finns kvar så tar jag gärna också en
Titanfall var sista spiken i kistan när jag valde mellan PS4 eller Xbox one

Tackar på förhand

Inaktiv

Har en nyckel jag redan aktiverat men skulle gärna byta mot en wildstar nyckel om det är möjligt.

1
Skriv svar