Dungeon Keeper-originalet är gratis (ett tag)

Robot
Dungeon Keeper-originalet är gratis (ett tag)

Skynda dig att hämta Molyneux och Bullfrogs gamla strategilir utan kostnad.

#nyhetstips, #dungeon-keeper-mobil, #dungeon-keeper, #bullfrog, #ea


Medlem
Dungeon Keeper-originalet är gratis (ett tag)

Taget!

Medlem

Självklart tar jag emot denna generösa gåva!


signatur

Game long and prosper

Medlem

LÄTT, det var fan många år sedan


signatur

//monster

Medlem

.


signatur

//monster

Medlem

Tack för tipset

Medlem

Hmmmmm, väntar nog tills det kommer på rea...

Inaktiv

klicka in mig på gog så fort jag läste att det var gratis, äntligen får man åternjuta av detta

Medlem

En riktig klassiker!

Förbannat innovativt på sin tid

Inaktiv

Fan vad läskig musik det är i spelet. Minns inte det när jag lirade som liten parvel ; )

Medlem
Medlem
Skrivet av bleak:

Fan vad läskig musik det är i spelet. Minns inte det när jag lirade som liten parvel ; )

Fun fact: Musiken var separata tracks på cdn, så man kunde lyssna på dem med en vanlig cd spelare.

Medlem

Nej tack.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Satta och spelade detta med svensk röst. Kommer ihåg att jag tyckte det lät badass trots att dom snackade töntig svenska

Medlem
Skrivet av massmord:

Satta och spelade detta med svensk röst. Kommer ihåg att jag tyckte det lät badass trots att dom snackade töntig svenska

För tankarna till dubbade Diablo faktiskt, på tal om töntig svenska.

Inaktiv
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av massmord:

Satta och spelade detta med svensk röst. Kommer ihåg att jag tyckte det lät badass trots att dom snackade töntig svenska

För tankarna till dubbade Diablo faktiskt, på tal om töntig svenska.

tycker mig känna igen det där, tror ena min bror lånade en cd av en och det råkade dock bara va svenska på den. Minns mig att satan lät som någon gammgubbe med whiskey röst.

Nice. De ger bort lite gratis spel då och då. Nu väntar jag bara på att de ska sätta igång och sälja gamla Star Trek spel. Finns ju hur många bra som helst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Skönt spel, ganska skoj än idag trots att grafiken är i värsta laget. Köpte det för något år sedan och spelade ett par banor. Passa på att testa ni som inte har kört, det är en klassiker.

Medlem
Skrivet av bleak:

Fan vad läskig musik det är i spelet. Minns inte det när jag lirade som liten parvel ; )

Musiken hängde inte med i piratkopiorna

Medlem

riktigt nice!

Medlem

Originalet ser bra mycket roligare ut än den tråkiga mobilversionen, och då tänker jag inte ens på mikrotransaktionerna

Medlem

Ååååh.. Nostalgin! Nostalgin svämmar över mig!

Ge mig ett nytt Dungeon Keeper med i princip bara bättre grafik och nya varelser.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Ååååh.. Nostalgin! Nostalgin svämmar över mig!

Ge mig ett nytt Dungeon Keeper med i princip bara bättre grafik och nya varelser.

Dungeon Keeper 2, tycker jag har mer än uthärdlig grafik.

Annars kanske du skulle prova Impire. Har själv inte spelar det men har hört att det är i lite samma anda.

Medlem

DK är en klassiker men jag hade nog inte tagit emot detta spel om jag inte redan ägde det. Enda anledningen till att jag tog en kod var för att kunna erbjuda den till andra som helt missat DK eller få de som tycker DK på mobil är ett bra spel att se hur ett bra spel är (DK på mobil är i mitt tycke inte ett spel).

EA ni och andra stora utgivare har under en lång tid "förpestat" den här industrin. Ni kan nog räkna med att få den där "belöningen" en tredje gång, ni verkar dras till den som flugor dras till dynga.

Medlem
Skrivet av Remus:

Ååååh.. Nostalgin! Nostalgin svämmar över mig!

Ge mig ett nytt Dungeon Keeper med i princip bara bättre grafik och nya varelser.

Om du missat War for the Overworld så rekommenderar jag att du kollar in det spelet. Finns just nu på Steam som "early access" och det jag sett från det visar på att utvecklarna förstår vad som gjorde DK till DK.

http://www.youtube.com/user/WFTOGame/videos

Medlem

Nice! Synd att det inte fanns med svensk dubbning som man minns det "Dina underhuggare behöver mer mat!"

Medlem

Sluta kalla det där bedrägerikonceptet för "free to play"! "Free to pay" är tillräckligt felaktigt, men åtminstone lite närmare.

Medlem

Den plockar vi hem!

Medlem

@mistmage: Minns faktiskt att jag alltid provade spelskivor i CD'n på grund av den anledningen. Minns bl.a. ett spel som hette Thunderscape, det gick varmt i stereon.

Detta är iaf ett skönt spel!

Medlem

spank you wery much, och köpte dk2 när jag ändå var där...har nog en urgammal repad cd med dk2 i min nostalgi kartong.

12
Skriv svar