Dödliga tips inför Titanfall-betan

Medlem

MAila mig gärna en nyckel om ni har en som bara ligger och skräpar. Trodde jag skulle få en betanyckel. Är ju en trogen Origin-användare..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Eriand:

Ogillar att se gameplay som spelas med handkontroller..

Men men, spelet är säkert roligt på PC!

I förhandstitten hittar du ett gäng pc-inspeladr klipp!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av =FFM=FH:

Va!? Tar ni min Victor ifrån mig på morgondagens P3 spel? Hoppas han gör ett reportage för p3spel vägnar också
Hursom ska bli kul att få höra hans åsikter om Titanfall. Har för mig att han är en Unreal torunament spelare så hans perspektiv blir intressant för min del.

Han är vår!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Soolar:

Mer Lock ons....för det är en bra grej...när man ska lira konsol...

Spontana intrycket är att fördröjningen på låsningen är så pass stor att balanseringen funkar.


signatur
Medlem

Exaskt som COD fast med Mechs... Jag blev iaf besviken på en sak , grafiken

Men jag tycker känslan var helt okej, inget spel jag kommer spela eller köpa dock.

Medlem
Skrivet av PH2000:

I vanlig ordning blev man utan beta-nyckel...
Måste vara åldersdiskriminering! Ska fylla i nästa gång att jag är 21 år och inte 40+, då lär det regna in beta-nycklar i inkorgen...

38 och nyckel - synd att du inte fick en

Medlem

Ja detta var ju inget speciellt, fattar inte hur dom tänker när dom drar in "bottar" "minions" i ett FPS...

Visst det funkar i MOBA spel som lol men aldrig i ett fps...

Kollade min scoreboard, hade 22-2 i KDA. Tyckte jag var rätt bra?
Så kollar man närmare och då står det 17 minions slain,
5 Pilots..
5 gånger lyckades jag alltså döda en annan spelare, medans man bara mejjade ner bottarna...

Tror detta kommer floppa, 6v6 med automatchamking, med bottar som fyller upp slagfältet? Nej tack.

Trodde aldrig någon spelstudio skulle slänga in bottar att fylla upp för riktiga spelare i ett fps efter att "Brink" visat vad folk tyckte om det...

Medlem

Fick min nyckel idag så det är nog inte helt kört för de som inte fick någon igår.

Medlem

Pratade med EA supporten om jag kunde få en nyckel och ja det är sant dem la till spelet på mitt konto! Kört ca 1h det var väl kul med titan robotar att styra. Men var för mycket likt Call of Duty med match making samt teamen. Seriöst vänta ca 100 sec innan en match börjar. Får väl se var väl mest imponerad över upplägget med robotarna etc men to mutch call of duty.

Medlem

Tycker att titanerna ska bort, i övrigt riktigt skön spelmekanik med wallruns och dubbeljumps. Tutorialen och första intrycket var riktigt bra men när man sedan kom online och började blanda in titans och dumma npc:er så föll det för mig iaf.

Medlem

Sjukt kul spel. Jag gillar det.. Har redan förbokat det så nu kan man andas ut

Medlem

Bästa FPS jag har kört på åratal, när man väl fått ordning på parkour-biten och fixat en personlig konfiguration av utrustning så blir det ett helt makalöst flyt i spelet

Jag håller mig mest utanför min titan, gillar att ha den på follow och själv agera konservöppnare på motståndarnas mechs hehe.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Bästa FPS jag har kört på åratal, när man väl fått ordning på parkour-biten och fixat en personlig konfiguration av utrustning så blir det ett helt makalöst flyt i spelet

Jag håller mig mest utanför min titan, gillar att ha den på follow och själv agera konservöppnare på motståndarnas mechs hehe.

Håller med, jäkla adrenalinkick man får Source-motorn är super
Tror detta spel kommer bli riktigt bra.

Medlem
Skrivet av PH2000:

I vanlig ordning blev man utan beta-nyckel...
Måste vara åldersdiskriminering! Ska fylla i nästa gång att jag är 21 år och inte 40+, då lär det regna in beta-nycklar i inkorgen...

Nja.. jag blir 40 i år och fick en!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

Titanfall-betan öppnas upp för alla på Xbox One senare i dag, ingen beta-nyckel krävs.
PC-versionen öppnas troligen i morgon.

http://majornelson.com/2014/02/15/xbox-one-titanfall-beta-ope...

12
Skriv svar