De första 13 minuterna från South Park: The Stick of Truth

Robot
De första 13 minuterna från South Park: The Stick of Truth
Medlem
De första 13 minuterna från South Park: The Stick of Truth

Gah, SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

Medlem

"Vi blir också introducerade för fyra traditionella rollspelsklasser: krigare, magiker, tjuv och jude. "

Lol'd

Skribent
Skrivet av Prixm:

"Vi blir också introducerade för fyra traditionella rollspelsklasser: krigare, magiker, tjuv och jude. "

Lol'd

Jag tror det här kan blir riktigt, riktigt bra.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Åh vad jag är supertaggad på detta! Vill så gärna se videon nu också men jag vet att jag kommer att bli besviken på mig själv eftersom det ändå är så nära release.. Får slå på ett South Park-avsnitt istället för att lindra suget.

/ LordDaimos

Inaktiv

Får hoppas på en film baserat på spelet : )

Medlem

Hade nog varit ett givet köp om det inte varit för att spelet numera ges ut av Ubisoft.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Hade nog varit ett givet köp om det inte varit för att spelet numera ges ut av Ubisoft.

OMG!

Medlem
Medlem
Skrivet av PcGamer:

Hade nog varit ett givet köp om det inte varit för att spelet numera ges ut av Ubisoft.

Varför? Spelet kommer inte ens att använda Uplay.

Medlem
Skrivet av Erefus:
Skrivet av PcGamer:

Hade nog varit ett givet köp om det inte varit för att spelet numera ges ut av Ubisoft.

Varför? Spelet kommer inte ens att använda Uplay.

Dock ger man pengar till Ubisoft oavsett vilket

Medlem

Kommer man kunna ha en grupp av karaktärer att kontrollera?
Brukar ju vara så när det är turbaserat?

Medlem

Fy fan vad imponerande grafiken är. Det ser verkligen ut som ett vanligt avsnitt, vilket får mig att tappa hakan! Tror folk underskattar hur vansinnigt det faktiskt är att de lyckats få grafiken så identisk serien på alla sätt och vis att det verkligen ser ut som ett vanligt avsnitt.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Hade nog varit ett givet köp om det inte varit för att spelet numera ges ut av Ubisoft.

som grädde på gurkan är det Obsidian som utvecklar. 50% chans att serien dör ut helt...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag skrattade och hade roligt när dem spelade och kom näst intill omedelbart in deras spelvärld, så någonting har dem gjort rätt =).

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Fy fan vad imponerande grafiken är. Det ser verkligen ut som ett vanligt avsnitt, vilket får mig att tappa hakan! Tror folk underskattar hur vansinnigt det faktiskt är att de lyckats få grafiken så identisk serien på alla sätt och vis att det verkligen ser ut som ett vanligt avsnitt.

Säger nog mer om serien än spelet ^^

Medlem

"Vi blir också introducerade för fyra traditionella rollspelsklasser: krigare, magiker, tjuv och jude."
Hahaha xD

Det här måste jag skaffa


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Hade nog varit ett givet köp om det inte varit för att spelet numera ges ut av Ubisoft.

Äsch, till skillnad från många andra har Ubi lärt sig av sina misstag och lossat på sitt DRM ordentligt. Hade du däremot frågat mig för sådär fem år sedan vore jag helt av samma åsikt som dig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av ItisI:
Skrivet av Xepheros:

Fy fan vad imponerande grafiken är. Det ser verkligen ut som ett vanligt avsnitt, vilket får mig att tappa hakan! Tror folk underskattar hur vansinnigt det faktiskt är att de lyckats få grafiken så identisk serien på alla sätt och vis att det verkligen ser ut som ett vanligt avsnitt.

Säger nog mer om serien än spelet ^^

Nej. Tvärtom. Utseendet, animationerna, kvaliteten på serien gör att det är så fult på ett så unikt sätt att det är extremt svårt att lyckas med i ett spel. Det måste vara identiskt, i varje rörelse, i varje scen, hela tiden.

Medlem
Skrivet av Prixm:

"Vi blir också introducerade för fyra traditionella rollspelsklasser: krigare, magiker, tjuv och jude. "

Lol'd

I can only count three


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem
Skrivet av Strasser:
Skrivet av Prixm:

"Vi blir också introducerade för fyra traditionella rollspelsklasser: krigare, magiker, tjuv och jude. "

Lol'd

I can only count three

Om du inte kan räkna till mer än tre så är du definitivt inte jude, så det gör inget.

Medlem

När jag fick höra angående spelet första gången tänkte jag ... jahapp ännu ett meh spel.... Men efter alla videos och gameplay så verkar det sjukt underbart!!
Barnslig och sjuk humor... Bajskorv med tomtemössa som pratar , whats not to like :)?

Medlem

Bokat och klart här med. Mars blir en bra spelmånad.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

lol givet köp

1
Skriv svar