Sista PRAO dagen

Medlem
Sista PRAO dagen

Då var man hemma i Gävle igen. Känns lite tråkigt denna vecka gick alldeles för snabbt. Men iaf idag satt jag med kundservice och fick vara medlyssnare Det innebär att jag satt och lyssna när dom som jobba på kundservice tog emot samtal. Det var väldigt kul då det var väldigt varierade IT kunskaper på dom som ringde in så att man satt ju och små fnissa lite ^^ Satt först med en kille som hette Kalle och lyssna på samtalen han fick in och han berätta lite om kundservice och vad dom kunde få för typer av samtal. Han skulle sen på nåt möte så fick sitta med en tjej som hette Sara och fick lyssna på mer samtal Både hon och kalle var väldigt trevliga. Men Sara var mer rolig och tog det seriöst under samtalets gång och skoja till det lite efteråt Men nog om kundservice. Nu ska jag väl försöka sammanställa denna vecka.

+Alla var trevliga (förutom frebob som satt i Jouren han var lite butter)
+Trevlig arbets miljö skulle kunna arbeta där själv
+Linköping. Det var ju ett äventyr i sig då jag kommer från Gävle.
-sätter butter frebob här också ^^
-Alla fråga om jag skulle flytta till Linköping blev lite tjatigt.

Men tycker ändå denna vecka varit sjukt rolig. Blev nästan tår i ögat när man gick där ifrån Men nu är man hemma i ''Tråkiga'' Gävle igen. Kändes för kort med bara en veckas PRAO. Men men finns inget att göra åt nu. Tack LKDATA för denna underbara vecka så ska jag försöka hälsa på dom när jag har vägarna genom Linköping (Ja jag inser själv att dom inte läser min blogg Men kände ändå att jag var tvungen att skriva så)

#blogg

Medlem
Sista PRAO dagen

Sjysst att praoa, jag minns att jag praoade på ett ställe som hette EM2Data, det var 98 Nice det var att bygga datorer på den tiden.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Sjysst att praoa, jag minns att jag praoade på ett ställe som hette EM2Data, det var 98 Nice det var att bygga datorer på den tiden.

98 oj det var ett tag sen ^^

1
Skriv svar