Titanfall-betan öppen för alla med Xbox One

Robot
Titanfall-betan öppen för alla med Xbox One
Titanfall-betan öppen för alla med Xbox One

Ha det så kul, för det är verkligen kul


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

läste "öppen för alla" sen såg jag xboner då vart jag lite ledsen

Medlem
Skrivet av Arnoldo:

läste "öppen för alla" sen såg jag xboner då vart jag lite ledsen

Den kommer öppnas på Pc också

Medlem

Vill verkligen testa detta till PC. Alla polare har fått tillgång men inte jag. FML


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Har lirat 10+ timmar på betan till PC och kan säga att gillar du snabbt gameplay och mechs, är detta spelet för dig.

Det är RIKTIGT roligt.

Ge mig ett gamemode för competetive så blir jag nöjd.
6v6, inga grunts(npcer), 2 titans per lag uppe samtidigt, ungefär.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Är väl så få som äger en Xbone så dom var väl tvungen att öppna upp för alla för att fylla servrarna.

Själv så har jag lirat det på PC och tycker det är sjukt skoj. Betydligt roligare än dom senaste BF-spelen.

Medlem

Titanfall är grymt!!

Avstängd
Skrivet av saru:

Vill verkligen testa detta till PC. Alla polare har fått tillgång men inte jag. FML

Häng runt lite på Twitter (#titanfall #titanfallbeta). Det delas ut nycklar hela tiden

Skrivet av Fezk:

Har lirat 10+ timmar på betan till PC och kan säga att gillar du snabbt gameplay och mechs, är detta spelet för dig.

Det är RIKTIGT roligt.

Ge mig ett gamemode för competetive så blir jag nöjd.
6v6, inga grunts(npcer), 2 titans per lag uppe samtidigt, ungefär.

Lägg in ett tips i forumet De verkar vara ganska aktiva där!

Medlem

Alldeles för likt COD för min smak. Sen är det ju gamla COD skaparna, så förvånad blir man inte..

Medlem

Klart dom öppnar betan för alla när inte boxen är släppt överallt och där den är släppt är det ingen som köpt den!

Medlem

Spelet är sådär. Gillar inte grunts ain för dum. Vilket gör det skitlätt att vinna, imo jag bryr mig inte så mycket om att ha mest frags jag vill att laget ska vinna.

Får väldigt mycket quake/ut99 vibbar, men så länge bottarna är dumma så kan man stå ganska obevakat o snipa om man bara flyttar på sig lite då o då.

Inget för stationära sniper .

Så som ovan sa om 6vs 6 utan grunts fast jag vill ha kanske 8vs8 istället annars blir kartona för stora.

Utan grunts så blir det väldigt mycket döda ytor med bara 6vs6

dom sakerna jag kommer på so far.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Om någon lyckas få en PC-key men inte har tid/vill spela så finns det en aspirant här

Medlem

Räckte att titta på det någon timme på twitch, så var jag redan trött på det.

Medlem

Det är inte det bästa jag spelat på länge men det är inte illa, inte tillräckligt för en förhandsbokning för min del men jag kommer troligen att köpa det någon gång efter release.

Matchmaking känns något obalanserat för tillfället men det lär väl jobbas på det också.

Medlem

Titanfall är ett bra spel med intressanta influenser från både Mirrors edge, Call of duty och Battlefield 2142. Det enda jag kan säga som är dåligt är att det är lite för små kartor och att Titans:en är för svaga.

Det här spelet är absolut värt att testa och själv så har jag redan förhandsbokat spelet på CDON.com då de också skickade med en exklusiv musmatta i den dealen. http://cdon.se/spel/titanfall/


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Spelet är sådär. Gillar inte grunts ain för dum. Vilket gör det skitlätt att vinna, imo jag bryr mig inte så mycket om att ha mest frags jag vill att laget ska vinna.

Får väldigt mycket quake/ut99 vibbar, men så länge bottarna är dumma så kan man stå ganska obevakat o snipa om man bara flyttar på sig lite då o då.

Inget för stationära sniper .

Så som ovan sa om 6vs 6 utan grunts fast jag vill ha kanske 8vs8 istället annars blir kartona för stora.

Utan grunts så blir det väldigt mycket döda ytor med bara 6vs6

dom sakerna jag kommer på so far.

Nej, det här spelet är nog ganska tråkigt om man hade tänkt sig att vara stationär, tjusningen ligger i tempot.

Och de som fortfarande gnäller om CoD-kloner behöver nog testa spelet för att inse hur gravt fel uppfattning de har.

Medlem

soooooo när släpps xbone officielt i sverige ? =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

"soooooo när släpps xbone officielt i sverige ? =_= "

När priset är sänkt och apparaten är 100% buggfri och utan en jävla NSA kamera

Medlem
Skrivet av Fezk:

Har lirat 10+ timmar på betan till PC och kan säga att gillar du snabbt gameplay och mechs, är detta spelet för dig.

Det är RIKTIGT roligt.

Ge mig ett gamemode för competetive så blir jag nöjd.
6v6, inga grunts(npcer), 2 titans per lag uppe samtidigt, ungefär.

Håller med sjukt kul. Var längesen jag hade så roligt i ett fps dock gillar jag även farma grunts

dmn
Medlem

Beta? Är ju en demoversion som EA i vanlig ordning kallar för beta.

Medlem
Skrivet av dmn:

Beta? Är ju en demoversion som EA i vanlig ordning kallar för beta.

Sjukt bra demo oavsett

Medlem

Fick testa betan här om dagen.
Spelet känns för mycket call of duty än så länge, vilket aldrig är bra med tanke på hur uttjatad den serien är.

Mechs är alltid trevligt. Gameplay var skoj. Ett plus för att de skippat sp-delen och bara har en sk training-mode.
Bra inställningar för pc, med bland annat fov-slider (vilket är ovanligt att se idag för ett modernt fps). Fast... jag står i ett dilemma. Är inte särskilt sugen på att stödja ett spel där EA-loggan finns på fodralet.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Någon som önskar en nyckel? Fick 2st på mail av någon anledning... Skicka ett PM, först till kvarn.

EDIT: Har nu gett bort nyckeln.

Medlem

Ganska snabbt gameplay som jag gillar men tyckte spelet var ganska tråkigt, bottar definitivt ett minus för mig, dåligt optimerat till pc för att vara sourcemotorn, njeh blir inget köp här.

Medlem
Skrivet av rigge:

Ganska snabbt gameplay som jag gillar men tyckte spelet var ganska tråkigt, bottar definitivt ett minus för mig, dåligt optimerat till pc för att vara sourcemotorn, njeh blir inget köp här.

Skulle vilja säga sjukt bra optimerat, bland det bästa jag varit med om i beta väg.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Arnoldo:

läste "öppen för alla" sen såg jag xboner då vart jag lite ledsen

Den kommer öppnas på Pc också

Källa på det?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Notumforce:

Spelet är sådär. Gillar inte grunts ain för dum. Vilket gör det skitlätt att vinna, imo jag bryr mig inte så mycket om att ha mest frags jag vill att laget ska vinna.

Får väldigt mycket quake/ut99 vibbar, men så länge bottarna är dumma så kan man stå ganska obevakat o snipa om man bara flyttar på sig lite då o då.

Inget för stationära sniper .

Så som ovan sa om 6vs 6 utan grunts fast jag vill ha kanske 8vs8 istället annars blir kartona för stora.

Utan grunts så blir det väldigt mycket döda ytor med bara 6vs6

dom sakerna jag kommer på so far.

Nej, det här spelet är nog ganska tråkigt om man hade tänkt sig att vara stationär, tjusningen ligger i tempot.

Och de som fortfarande gnäller om CoD-kloner behöver nog testa spelet för att inse hur gravt fel uppfattning de har.

Tror inte riktigt du förstog.

Absolut det är mobilt gnäller på gruntsen intelligens.

Och ja det är beta så jag hoppas det löser sig.

Men ska man ha med bottar så ska dom vara hyffsat smarta annars kan man likaväl skippa det momentet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

dmn
Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Notumforce:

Spelet är sådär. Gillar inte grunts ain för dum. Vilket gör det skitlätt att vinna, imo jag bryr mig inte så mycket om att ha mest frags jag vill att laget ska vinna.

Får väldigt mycket quake/ut99 vibbar, men så länge bottarna är dumma så kan man stå ganska obevakat o snipa om man bara flyttar på sig lite då o då.

Inget för stationära sniper .

Så som ovan sa om 6vs 6 utan grunts fast jag vill ha kanske 8vs8 istället annars blir kartona för stora.

Utan grunts så blir det väldigt mycket döda ytor med bara 6vs6

dom sakerna jag kommer på so far.

Nej, det här spelet är nog ganska tråkigt om man hade tänkt sig att vara stationär, tjusningen ligger i tempot.

Och de som fortfarande gnäller om CoD-kloner behöver nog testa spelet för att inse hur gravt fel uppfattning de har.

Tror inte riktigt du förstog.

Absolut det är mobilt gnäller på gruntsen intelligens.

Och ja det är beta så jag hoppas det löser sig.

Men ska man ha med bottar så ska dom vara hyffsat smarta annars kan man likaväl skippa det momentet.

För creeps i LoL är smarta? De kan fylla en funktion även om de är helt dumma.

Medlem

Jag testade det i helgen och det var inget för mig. Det är för lätt att döda spelare. Jag saknar duellerna där man var tvungen att spela ut motståndaren under en längre tid för att vinna duellen och inte bara speja ner någon på 0.3 sekunder och springa vidare.Rörelserna var rätt trevliga när man tog sig runt på kartorna.

Men jag är heller inte målgruppen så allt är i sin ordning antar jag.

12
Skriv svar