Titanfall-betan öppen för alla med Xbox One

Medlem
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Arnoldo:

läste "öppen för alla" sen såg jag xboner då vart jag lite ledsen

Den kommer öppnas på Pc också

Källa på det?

http://www.theverge.com/2014/2/15/5415778/titanfall-now-in-op...

Medlem
Skrivet av Zpartan:

"soooooo när släpps xbone officielt i sverige ? =_= "

När priset är sänkt och apparaten är 100% buggfri och utan en jävla NSA kamera

Men herre gud tycker folk fortfarande att kinecten är så skrämmande? Det går att stänga av den så det är ingen fara.
Har en Xbox One och den fungera lika smidigt och fint som PS4.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

"soooooo när släpps xbone officielt i sverige ? =_= "

När priset är sänkt och apparaten är 100% buggfri och utan en jävla NSA kamera

Förlåt mig, men du låter lite nojig.

Lirade betan på xbone idag och måste säga att det var över mina förväntningar.
Jag har personligen aldrig gillat fps på konsol innan, men detta överväger jag att köpa till xbone istället för pc.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Notumforce:

Spelet är sådär. Gillar inte grunts ain för dum. Vilket gör det skitlätt att vinna, imo jag bryr mig inte så mycket om att ha mest frags jag vill att laget ska vinna.

Får väldigt mycket quake/ut99 vibbar, men så länge bottarna är dumma så kan man stå ganska obevakat o snipa om man bara flyttar på sig lite då o då.

Inget för stationära sniper .

Så som ovan sa om 6vs 6 utan grunts fast jag vill ha kanske 8vs8 istället annars blir kartona för stora.

Utan grunts så blir det väldigt mycket döda ytor med bara 6vs6

dom sakerna jag kommer på so far.

Nej, det här spelet är nog ganska tråkigt om man hade tänkt sig att vara stationär, tjusningen ligger i tempot.

Och de som fortfarande gnäller om CoD-kloner behöver nog testa spelet för att inse hur gravt fel uppfattning de har.

Tror inte riktigt du förstog.

Absolut det är mobilt gnäller på gruntsen intelligens.

Och ja det är beta så jag hoppas det löser sig.

Men ska man ha med bottar så ska dom vara hyffsat smarta annars kan man likaväl skippa det momentet.

För creeps i LoL är smarta? De kan fylla en funktion även om de är helt dumma.

Sorry spelar inte lol.

Om dom sitter o hukar sig som kycklingar inne i ett hus och inte ens reagerar när du dansar framför dom tja då kräver jag lite förbättring.

Gruntsen är totalt ofarlig för dig som spelare både när du är på gåendes fot och i en titan.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Om AI-spelarna har jag nog ingen åsikt egentligen, de distraherar men kan även användas som 'camouflage'. Deras funktion är nog dels att hålla tempot uppe och dels för att ha något att tjäna ihop 'Titan-poäng' med så man får snabbare tillgång till dessa.
Dessutom ska de nog bidra till atmosfären, de snackar ju en hel del och jag tycker att de bidrar till känslan av att tillhöra en arme mer än en liten grupp.

Notumforce, CoD-kommentaren var inte riktad mot dig.

Medlem

Någon som kunnat ladda ner betan på sin Xbox One? Kan bara rata eller pin to homescreen men ingen nerladdningsknapp, några tips?

Medlem
Skrivet av Deenajs2412:

Någon som kunnat ladda ner betan på sin Xbox One? Kan bara rata eller pin to homescreen men ingen nerladdningsknapp, några tips?

Hörde att Microsoft hade tagit ner den av misstag men att den kommer att dyka upp igen så småningom.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Om AI-spelarna har jag nog ingen åsikt egentligen, de distraherar men kan även användas som 'camouflage'. Deras funktion är nog dels att hålla tempot uppe och dels för att ha något att tjäna ihop 'Titan-poäng' med så man får snabbare tillgång till dessa.
Dessutom ska de nog bidra till atmosfären, de snackar ju en hel del och jag tycker att de bidrar till känslan av att tillhöra en arme mer än en liten grupp.

Notumforce, CoD-kommentaren var inte riktad mot dig.

Håller med dig, man känner sig som man är med i en stor strid, vilket är trevligt!

Spelet var roligare än förväntat, blir nog ett köp


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Zpartan:

"soooooo när släpps xbone officielt i sverige ? =_= "

När priset är sänkt och apparaten är 100% buggfri och utan en jävla NSA kamera

Men herre gud tycker folk fortfarande att kinecten är så skrämmande? Det går att stänga av den så det är ingen fara.
Har en Xbox One och den fungera lika smidigt och fint som PS4.

Man kan ju tom koppla bort den fysiskt om man vill det.

Skitskön maskin! Och efter att man fick batterimätare i senaste uppdateringen så hittar jag inga fel


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Deenajs2412:

Någon som kunnat ladda ner betan på sin Xbox One? Kan bara rata eller pin to homescreen men ingen nerladdningsknapp, några tips?

Fick ner den utan problem i går vid 14-tiden.

Medlem

Kollar på twitch stream på detta spel. ser skit kul ut!
Om någon har en key över tar jag gärna emot den

12
Skriv svar