Valve tar krafttag mot olämpliga Steam-taggar

Robot
Valve tar krafttag mot olämpliga Steam-taggar

De färska Steam-taggarna är ett hjälpsamt inslag men kan också missbrukas å det grövsta.

#valve, #aliens-colonial-marines, #rust


Medlem
Valve tar krafttag mot olämpliga Steam-taggar

Vad hade Valve väntat sig när dom ger pubertala tonåringar så mycket makt.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Vad hade Valve väntat sig när dom ger pubertala tonåringar så mycket makt.

true story

Medlem
Skrivet av Bennii:

Vad hade Valve väntat sig när dom ger pubertala tonåringar så mycket makt.

PRECIS vad jag sa till mina polare när vi diskuterade detta förut.

Jag gillade taggarna "SCAM" och "BUGGY" för det är precis vad spelen var som hade hamnat i respektive kategori. Det är nog så hjälpsamt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Games hitler played" var ju kul.

Medlem

Men Aliens: Colonial Marines var ju "crap"! Vad falls?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv
Skrivet av Ravenknight:

Men Aliens: Colonial Marines var ju "crap"! Vad falls?

kanske du tycker, men jag själv hittade inget som skulle vara så mycket skit i det spelet. Tycker det är riktigt roligt att spela.

Snälla hoppas ingen stor elak gamer slår mig i skallen med gamer hammaren för jag tycker colonial marines var bra.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Ravenknight:

Men Aliens: Colonial Marines var ju "crap"! Vad falls?

kanske du tycker, men jag själv hittade inget som skulle vara så mycket skit i det spelet. Tycker det är riktigt roligt att spela.

Då får du gå in på Steam och bygga support-tags för spelet! ( Gudarna skall veta att det verkar behövas någon som ger det positiv input. )


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Min favorit var på Blazblue: "Noel's Armpits are Delicious"

https://31.media.tumblr.com/2461fa441c4e6c24d31c00d87e8c6a0c/...

Medlem

Bag throwing simulator angående Payday 2 är den roligaste jag har hittat.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Tycker man borde få tagga spelen hur man vill, ser inte poängen med att stjälpa detta.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Håller med de som säger att taggar som Bad port och Buggy är relevant. Hoppas inte de försvinner. Det är faktiskt viktig konsumentinformation!

Sen kanske Crap och Garbage är högst subjektivt och inte särskilt relevant. Gränsen är hårfin.

1
Skriv svar