corsair vengeance k95 double click [problem]

Medlem
corsair vengeance k95 double click [problem]

Hej på er. Jag köpte ett Corsair Vengeance K95 för några månader sen. Det har funkar grymt bra tills nu.

När jag trycker ner vissa tangenter så blir det dubbel tryckningar. Så t.ex om jag gör en ) så blir det )). Men det är bara ibland. Dom tecken/bokstäver jag har märkt det på är R,},(,). Det är säkert mer.

Kan det vara fel med Windows eller tangentbordet? Jag har Windows 8.1, kablarna kopplade i två stycken 2.0 usb. Varit ute och sökt mycket på Google och sett om någon annan haft samma prroblem med kan ej hitta någon med det..

Hoppas att jag slipper skicka tillbaka det.. Köpte även ett par hörlurar (turtle beach z seven) som jag redan har skickat tillbaka.. Butiken var Cdon.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Testa med att uppdatera firmwaren till en början. Och testa på en annan dator är det samma problem där så skulle jag gissa på att du får reklamera det.

Jag har själv ett K90 sedan ett år tillbaka och det har inte varit några bekymmer med mitt. Förutom den gången jag vippade ut en ölburk över tangenterna tog 4 sekunder så var tangentbordet dött så dom är inte spillsäkra haha

1
Skriv svar