Tio minuter från mysiga The Witness

Robot
Medlem
Tio minuter från mysiga The Witness

Okej, mysigt, Nu vill jag spela det.

/ LordDaimos

Medlem

Herrejävlar vad snyggt det här spelet är! Älskar dess art direction, rent och avskalat men ändå detaljerat och livfullt. Får massiv nördorgasm här.

Edit: Mitt 666:e inlägg tror jag bestämt detta är. Då kan jag lika gärna passa på sälja min själ till djävulen för en PS4:a och The Witness. Släng med The Division, Infamous: Second Son och Destiny. Det känns det värt.

Medlem

Ser verkligen supersmaskigt ut! Det är i stunder som dessa jag extremt sugen att införskaffa en PS4!

Medlem

Har inte fattat grejen med det här spelet förut. Nu börjar det klarna. Inte helt såld än dock.

Medlem

Mysfaktorn är hög!

Dock så vet jag inte hur roligt det faktiskt blir.

Ozo
Medlem
Skrivet av Xzander:

Herrejävlar vad snyggt det här spelet är! Älskar dess art direction, rent och avskalat men ändå detaljerat och livfullt. Får massiv nördorgasm här.

Edit: Mitt 666:e inlägg tror jag bestämt detta är. Då kan jag lika gärna passa på sälja min själ till djävulen för en PS4:a och The Witness. Släng med The Division, Infamous: Second Son och Destiny. Det känns det värt.

Kommer ju även till PC

Medlem
Skrivet av Ozo:
Skrivet av Xzander:

Herrejävlar vad snyggt det här spelet är! Älskar dess art direction, rent och avskalat men ändå detaljerat och livfullt. Får massiv nördorgasm här.

Edit: Mitt 666:e inlägg tror jag bestämt detta är. Då kan jag lika gärna passa på sälja min själ till djävulen för en PS4:a och The Witness. Släng med The Division, Infamous: Second Son och Destiny. Det känns det värt.

Kommer ju även till PC

Just det, det sa han kanske i videon. Nåja, Lucifer får väl vänta ett tag.

Medlem

Påminner en hel del om Myst, Myst gjorde samma sak genom att ge hintar om hur man löser de olika pusslen. Det har potential att bli bra men kommer det vara kul att spela en längre tid och hur utmande kommer det vara längre in i spelet?

Medlem

Ett spel som definitivt kommer hamna i PS4-biblioteket

Älskar spel med kluriga pussel, detta verkar hamna helt rätt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Lite magicka stil på grafiken. För jäkla mysigt är det

Medlem

Hej och hå, hoppa på "The Room" trenden jahaaaahaa. Lika inovativt som CoD.

Medlem

Handkontrollskadat? Går bort direkt. Jag får utslag när det ser ut som om du sitter i en rullstol.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar