Titanfall-kod antyder co-op och 14 kartor

Robot
Titanfall-kod antyder co-op och 14 kartor

Den som gräver i betakod skall finna.

#titanfall, #respawn-entertainment


Medlem
Titanfall-kod antyder co-op och 14 kartor

Ska bli trevligt att testa demot...ehm jag menar "betan"..

Medlem

Undrar om de kommer att köra med premium som i bf.

Medlem

Nedladdningsmöjlighet för beta dök upp på Origin nu

Medlem

Testade....Blev nöjd och märkte hur små beroende man blev och vill köra mer....Avvaktar tills man får hela spelet...

Medlem
Skrivet av lordsinner:

Testade....Blev nöjd och märkte hur små beroende man blev och vill köra mer....Avvaktar tills man får hela spelet...

Penny-Arcade illustrerade det bra idag

http://www.penny-arcade.com/comic/2014/02/17

/ LordDaimos

Medlem

Har testat en hel del på PC och jag diggar det vädligt mycket.

Lite halvt segt mot slutet av matchen alla har titans så är det svårt som mark soldat, men är väldigt utmanande dock.
spelar även med handkontroll vilket var positivt skönt.

Dessutom så är antingen alla spelare dåligare eller så är jag sjukt bra, äger varje match nästan.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Har testat en hel del på PC och jag diggar det vädligt mycket.

Lite halvt segt mot slutet av matchen alla har titans så är det svårt som mark soldat, men är väldigt utmanande dock.
spelar även med handkontroll vilket var positivt skönt.

Dessutom så är antingen alla spelare dåligare eller så är jag sjukt bra, äger varje match nästan.

Gissar att du har tredubbla lr nått i kills på minions än pilots som alla andra. Alla som är vana vid cod kmr få det, Bottarna är bara att mejja ner..

Medlem
Skrivet av gusgun577:
Skrivet av Rakoon:

Har testat en hel del på PC och jag diggar det vädligt mycket.

Lite halvt segt mot slutet av matchen alla har titans så är det svårt som mark soldat, men är väldigt utmanande dock.
spelar även med handkontroll vilket var positivt skönt.

Dessutom så är antingen alla spelare dåligare eller så är jag sjukt bra, äger varje match nästan.

Gissar att du har tredubbla lr nått i kills på minions än pilots som alla andra. Alla som är vana vid cod kmr få det, Bottarna är bara att mejja ner..

Har märkt att man i Domination-läget vinner mer på att hålla hardpoints än på rena kills, där räknas inte ens AI-spelare som kills om man får tro summeringen.

Medlem
Skrivet av gusgun577:
Skrivet av Rakoon:

Har testat en hel del på PC och jag diggar det vädligt mycket.

Lite halvt segt mot slutet av matchen alla har titans så är det svårt som mark soldat, men är väldigt utmanande dock.
spelar även med handkontroll vilket var positivt skönt.

Dessutom så är antingen alla spelare dåligare eller så är jag sjukt bra, äger varje match nästan.

Gissar att du har tredubbla lr nått i kills på minions än pilots som alla andra. Alla som är vana vid cod kmr få det, Bottarna är bara att mejja ner..

Du gissar du fel, brukar oftast inte fokusera minions, är dessutom inte "van" med cod eftersom jag slutade spela det vid cod4. Och detta är inte speciellt likt cod förutom att båda är fps.

Medlem

Jag vet inte känns lite som att Titanfall redan är gammat innan det ens släppts.

Bottar eller ja minions i matcher
6v6
Gammal motor
Kartor som inte känns välplanerade/välgjorda
Game modes som är mer anpassade för deras triumfkort MECHAS
Ren automatiserad matchmaking

Men då jag gillar själva konceptet Titanfall så ska det bli intressant att se hur och om dom gör en uppföljare.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Jag vet inte känns lite som att Titanfall redan är gammat innan det ens släppts.

Bottar eller ja minions i matcher
6v6
Gammal motor
Kartor som inte känns välplanerade/välgjorda
Game modes som är mer anpassade för deras triumfkort MECHAS
Ren automatiserad matchmaking

Men då jag gillar själva konceptet Titanfall så ska det bli intressant att se hur och om dom gör en uppföljare.

Det känns lite som att du inte har testat själv?
Bottar och matchmaking är nog en smaksak men spelet ser helt fantastiskt ut och motorn är super med sin skalbarhet.
Vi har bara sett två kartor och de ger ett ganska bra intryck av öppen repsektive tätbebyggd miljö tycker jag.
Angående game modes så är de inte alls till fördel för Titans, de är väldigt välbalanserade. Själv spelar jag mest till fots och ligger i stort sett alltid väldigt bra till poängmässigt.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Tobblish:

Jag vet inte känns lite som att Titanfall redan är gammat innan det ens släppts.

Bottar eller ja minions i matcher
6v6
Gammal motor
Kartor som inte känns välplanerade/välgjorda
Game modes som är mer anpassade för deras triumfkort MECHAS
Ren automatiserad matchmaking

Men då jag gillar själva konceptet Titanfall så ska det bli intressant att se hur och om dom gör en uppföljare.

Det känns lite som att du inte har testat själv?
Bottar och matchmaking är nog en smaksak men spelet ser helt fantastiskt ut och motorn är super med sin skalbarhet.
Vi har bara sett två kartor och de ger ett ganska bra intryck av öppen repsektive tätbebyggd miljö tycker jag.
Angående game modes så är de inte alls till fördel för Titans, de är väldigt välbalanserade. Själv spelar jag mest till fots och ligger i stort sett alltid väldigt bra till poängmässigt.

Jodå testade inatt i två timmar innan jag tröttnade försökte igen men blev bara en runda den gången (typ 7min?).

Spelet ser långt ifrån "fantastiskt" ut låt oss säga så mycket va

Det finns bilder från kommande banorna visst visar dom inte mycket men man märker direkt om gubbarna vet om hur man gör kartor eller inte.

Vet inte om jag skulle säga att det direkt är välbalanserat, en bra Titan förare kan ställa till väldigt mycket mer än vad en vanlig trooper kan sen om man får igång tre på varandra (detta gäller främst Conquest och Attrition) så kan man plöja ner det andra laget väldigt snabbt.

Det saknas helt enkelt något perfekt game mode som säljer in mig.

Något jag glömde med, VAD FAN ÄR DETTA FÖR VOIP KVALITET?!
Det första man ska göra efter att ha startat spelet är fan att stänga av skiten direkt, låter som den andra spelaren sitter med en walkie talkie för fan.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Spelet ser långt ifrån "fantastiskt" ut låt oss säga så mycket va
.

Det går inte att köra på de högsta inställningarna

Medlem

Sidestrafe delar min åsikt om minions men han beskriver den bättre, sen är han lite mer kritisk än andra YouTubeare har varit hittills.

1
Skriv svar