Gearbox jobbar inte med Borderlands 3

Medlem
Gearbox jobbar inte med Borderlands 3

Hade inte vart fel med Borderlands 3 dock....

Inaktiv

Fjanta runt som valve? Gearbox, ni ska inte säga ett jäkla skit. Till skillnad från er som gillar valve att vara hemliga av sig och jag ser hellre att valve tar god tid på sig om dom väl gör hl3 än att dom slänger ihop något bara och sedan säljer det.

Medlem

Nej, för all del, gör en till Duke Nukem Forever eller Aliens: Colonial Marines...

Randy Pitchford är ett av spelvärldens största rövhål.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Nej, för all del, gör en till Duke Nukem Forever eller Aliens: Colonial Marines...

https://www.youtube.com/embed/ZiT6EAehctY

Randy Pitchford är ett av spelvärldens största rövhål.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Nooooo vill ju ha borderlands 3 snart haha, spelar fortfarande borderlands 2 på helgerna o drar några öl

Medlem

De två första Brothers In Arms är bland de bästa krigsspelen som finns, trean var ett snedsteg. Hoppas att fyran går tillbaka till det som gjorde de första bra.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av KatOne:

Nej, för all del, gör en till Duke Nukem Forever eller Aliens: Colonial Marines...

https://www.youtube.com/embed/ZiT6EAehctY

Randy Pitchford är ett av spelvärldens största rövhål.

http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Activision-B...

uhh vad den mannen ger en rysningar, inget vacker skapelse precis.

Medlem

Aldrig i helvete att BL3 borde göras redan. Jag vill inte ha något EA deadline skit spel. Låt sista DLC'n ligga i ett år. Sen börja tänka på BL3. TACK

Medlem
Skrivet av Thane:

De två första Brothers In Arms är bland de bästa krigsspelen som finns, trean var ett snedsteg. Hoppas att fyran går tillbaka till det som gjorde de första bra.

Moderna miljöer! Hårt, skitigt och brunt! Sjukt manligt! Och zombies!

Medlem
Skrivet av Fevolas:
Skrivet av Thane:

De två första Brothers In Arms är bland de bästa krigsspelen som finns, trean var ett snedsteg. Hoppas att fyran går tillbaka till det som gjorde de första bra.

Moderna miljöer! Hårt, skitigt och brunt! Sjukt manligt! Och zombies!

Säg inte så.

Medlem

Haha, a worthy contender appears!

Medlem

Ett nytt Brother in Arms vore underbart, älskade de spelen!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tror jag inte på, Ps4 och Xbone är ju ute nu så de vore konstigt om det inte var under utveckling.
Tycker personligen att Borderlands spelen är överskattade.

Medlem
Skrivet av Thane:

De två första Brothers In Arms är bland de bästa krigsspelen som finns, trean var ett snedsteg. Hoppas att fyran går tillbaka till det som gjorde de första bra.

Vad gjorde 3an för fel? Har bara kört 1an men har en samlingsutgåva med alla tre spel i serien som väntar på mig.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas på ett nytt Brothers in Arms. Jag vill antingen ha en uppföljare eller en remake av de gamla spelen med Unreal 4 motorn.

Medlem
Skrivet av B0urne:
Skrivet av redruM:
Skrivet av KatOne:

Nej, för all del, gör en till Duke Nukem Forever eller Aliens: Colonial Marines...

https://www.youtube.com/embed/ZiT6EAehctY

Randy Pitchford är ett av spelvärldens största rövhål.

http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Activision-B...

uhh vad den mannen ger en rysningar, inget vacker skapelse precis.

Varför har att hata blivit mainstream...

Medlem

BiA är så jävla kul! Giff!!!

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Thane:

De två första Brothers In Arms är bland de bästa krigsspelen som finns, trean var ett snedsteg. Hoppas att fyran går tillbaka till det som gjorde de första bra.

Vad gjorde 3an för fel? Har bara kört 1an men har en samlingsutgåva med alla tre spel i serien som väntar på mig.

Tredjeperson när man tar skydd och köra stridsvagn på separata banor istället för att ge order till stridsvagnarna.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:

Fjanta runt som valve? Gearbox, ni ska inte säga ett jäkla skit. Till skillnad från er som gillar valve att vara hemliga av sig och jag ser hellre att valve tar god tid på sig om dom väl gör hl3 än att dom slänger ihop något bara och sedan säljer det.

Ja ok... TIO år och inte ett skit från dem. Hellre Borderlands 3 om ungefär 1,5-2 år än det som Valve gör.

de har inte ens släppt sitt sista DLC till Borderlands 2 än så är väl inte jätte konstigt att de inte börjat med ett tredje

Medlem

Jag tyckte faktiskt om Duke Nukem spelet, det hade en såndär löjlig humor och tillräckligt med pixelbabes för att göra mig lycklig. Grafiken var helt okej, gameplay var dugligt.

Skulle faktiskt kunna tänka mig att köra igenom det igen.

Efter Duke Nukem och Aliens:CM så behövs det minst tre nya succer som Borderlands 2 innan de vinner över mig igen.

Den mannen, Pitchford, har bränt fler broar han han lyckas bygga.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Spelar man med hopp att det ska vara ett 10/10 spel suger både dnf och acm, spelar man med låga förväntningar är dem ändå "ok". Speciellt acm med en polare

1
Skriv svar