En serie med "enorm betydelse" kommer till Playstation 4

Robot
En serie med "enorm betydelse" kommer till Playstation 4

Brittiska Official PlayStation Magazine har satt igång hajpmaskinen.


Redaktör
Ponny
En serie med "enorm betydelse" kommer till Playstation 4

Half-Life 3 confirmed!!!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
jls
Medlem

Jag hoppas att dom återupplivar Crash Bandicoot

Medlem

Ge oss något nytt tack. Så man kanske blir sugen på en ps4a.

Medlem

Loo, typ leg star Warszawa.

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem
Medlem

It's happening! Ricochet 2!

Medlem

Hoppas på crash bandicoot !

Medlem

Angry Birds Marvel Super Heroes!!!!

Medlem

uncharted 4


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

GTA V såklart !! o ja jag kommer köpa det igen

Medlem
Skrivet av Gaara:

GTA V såklart !! o ja jag kommer köpa det igen

Kan ju hoppas


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Halo?
Kings Quest! Äntligen! Roberta Williams gör det igen!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Alltså, det är en serie som kommer till PS, alltså inte en serie som redan finns, som gow. Finns inte gta4 til Playstation? Det kanske kan handla om Titanfall?

Medlem

plot twist: Det är en tv-serie

nämen hoppas det blir något riktigt intressant!

Medlem

Nintendo har fattat att de är i knipa, så nu kommer Zelda till Playstation? Man kan ju alltid hoppas...

Medlem
Skrivet av legendofkarl:

GTA 5

GTA verkar väldigt rimligt


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Track & Field?

Medlem

Har Naughty Dog tagit tillbaka Crash Bandicoot licensen och utvecklar ett nytt spel så köper jag en Ps4!
Samma sak gäller om det är Insomniac som utvecklar ett nytt Spyro the Dragon


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skulle vara kul med ett nytt red dead spel

Gears of War


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av ibib:
Skrivet av legendofkarl:

GTA 5

GTA verkar väldigt rimligt

Frågan om det skulle vara GTA5 är om det blir "next-gen" exklusivt till PS4? Rockstar är väl fortfarande skyldiga Sony ett exklusivt spel sedan L.A Noire och Agent verkar ju ha runnit ut i sanden?

En snabb och relativt billig version av GTA5 till PS4 borde vara det enklaste sättet att komma ur detta nu medan användarbasen är så pass liten att man inte förlorar enorma summor på en exklusivitet.

Medlem

Att släppa GTA V vore ju knappast någon stor händelse. Det vore snarare en stor fail att gå ut med att det är stora nyheter och sen släppa ett gammalt spel som de flesta redan har spelat igenom.
Jag hoppas helt klart mer på Crash Bandicoot eller nåt sånt. Red Dead vore ju självklart bra men att kalla det en spelserie vore lite fel också eftersom det bara finns ett av dem än.

Medlem

Förmodligen ett nytt GoW eller Uncharted vilket vill säga zzz. Kan ju alltid hoppas på något kul dock.

Medlem
Skrivet av dawen:

Red Dead vore ju självklart bra men att kalla det en spelserie vore lite fel också eftersom det bara finns ett av dem än.

Red Dead Revolver och Red Dead Redemption?

Gärna något nytt och annorlunda.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Känns verkligen på formuleringen som att det ska vara en välkänd serie som tidigare inte funnits på något Playstation.så jag gissar på något som varit xbox exclusivt tidigare. Halo, Mass Effect eller Forza kanske för man vågar inte riktigt tro på Zelda eller Mario va?

Medlem
Skrivet av Redstar:

Alltså, det är en serie som kommer till PS, alltså inte en serie som redan finns, som gow. Finns inte gta4 til Playstation? Det kanske kan handla om Titanfall?

Det är en serie som äntligen kommer till PS4, står väl inte att det är en serie som äntligen kommer till Playstation?

Jag hoppas verkligen på att dom har återupplivat någon gammal serie typ Crash, vill inte ha nått äckligt Halo eller Zelda!
Keep the PS master race clean!!!!!!

123
Skriv svar