En serie med "enorm betydelse" kommer till Playstation 4

Medlem

det största som skulle kunna hända är väl Zelda imo. även om det känns extremt otroligt.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av dawen:

Red Dead vore ju självklart bra men att kalla det en spelserie vore lite fel också eftersom det bara finns ett av dem än.

Red Dead Revolver och Red Dead Redemption?

Jo glömde bort den... Revolver var ju inte riktigt lika stort så är lätt att glömma... då hoppas jag mest på det

Medlem

Ett nytt Dragonquest?


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Redstar:

Alltså, det är en serie som kommer till PS, alltså inte en serie som redan finns, som gow. Finns inte gta4 til Playstation? Det kanske kan handla om Titanfall?

Det var så jag tolkade det också.

Medlem
Skrivet av Ristaaf:

Känns verkligen på formuleringen som att det ska vara en välkänd serie som tidigare inte funnits på något Playstation.så jag gissar på något som varit xbox exclusivt tidigare. Halo, Mass Effect eller Forza kanske för man vågar inte riktigt tro på Zelda eller Mario va?

Fast det står finaly confirm, jag har inte hört några "officiella" rykten om att nintendo på något sätt är intresserade av PS, eller missade jag det någonstans kanske?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Javas:

Har Naughty Dog tagit tillbaka Crash Bandicoot licensen och utvecklar ett nytt spel så köper jag en Ps4!
Samma sak gäller om det är Insomniac som utvecklar ett nytt Spyro the Dragon

Naughty Dog HAR köpt tillbaka rättigheterna för Crash förra året


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Medlem

Last of us 2 !!

Ge mig ZONE OF THE ENDERS 3 !!!!
Har väntat länge nog nu känns det som

Medlem

Wipeout!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skrivet av WarpGuN:

Wipeout!

F yes !! - Whipeout med oculus Rift och i scala med Star Citizen.

"Ser det framför mig"

I nya whipeout så kan du gå runt skeppet i 1.8 -> 25m skala o titta om någon del är skadad,
sen klättra upp (som i SC) på en stege upp till cockpiten, sätter sig ner och spänner fast sig.
En fet kran kommer från taket och tar tag i ditt skepp och lyfter upp dig genom luckor i taket och du kommer upp på en racing track med publik på varje sida som skriker öronbedövande.

Framför dig så ser du "1.8m skala" personal springa runt och lossa bensin slangar och stopp klossar under svärare på startbanan, skeppet gungar till när det börjar hovra starten går och du trycks in i sätet (ala star citizen) och flyger iväg på kartan.

Gaaaah hoppas !!!!

jag hoppas innerligt att flera spel tar efter SC gällande skalan, kan se så mycket spel som kan bli så EPIC rent ut sagt med den skalan, (1.8m -> 25m) samt att flera spel tar efter så andra spelare kan vara på samma server men behöver inte tävla i racer/kriget m.m

Tex för att ta Whipeout som ett ex, tänk er ett fullt race pågår och ni kan gå upp SJÄLVA på läktaren och sätta er bland annat folk på psn/steam what ever och titta på racet som dom andra tävlar i, elr gå längsmed banan och kolla på racet samtidigt.

Tänk er att gå längs med banan och ni hör en bit bakom er ett susande ljud, Sen på några sekunder så kommer 12 st whipeout "plan" flygande. (tänk er ljudet från när nas car bilar kommer farande 1cm från kanten och ni står precis vid stängslet) och damm blåser upp utanför banan, samt kommentatorns röst som skriker i bakgrunden

Medlem

Kommer PS göra ett Zelda? Hehe. Hoppas på Last of us 2!

Medlem

Red Dead Redemption <3 ;D

Medlem

Vänta, det kanske är Counter Strike ju?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Demons Souls 2

Medlem
Skrivet av Ascendancy:
Skrivet av Javas:

Har Naughty Dog tagit tillbaka Crash Bandicoot licensen och utvecklar ett nytt spel så köper jag en Ps4!
Samma sak gäller om det är Insomniac som utvecklar ett nytt Spyro the Dragon

Naughty Dog HAR köpt tillbaka rättigheterna för Crash förra året

Amagawd! Jag känner hoppet


signatur

Game long and prosper

Medlem

"En serie med "enorm betydelse" kommer till Playstation 4"

Se till att fixa en hårdvara som klarar framtiden, inte det fatala misstag och klavertramp man levererar med Xboner och Piss 4

PC skiner över varenda sk nästa generations tv spel, den enda som troddes kunna motstå trycket har inga riktiga spel och kommer vara borta inom ett år.

Nintendo, WE=NO!

Medlem

kanske det är det där projektet Santa Monica jobbar på?

http://www.vg247.com/2013/07/19/battlestar-galactica-writer-p...

och sen GOW Ascension easter egg som möjligen pekar mot det dom jobber med http://assets.sbnation.com/assets/2930561/god_of_war_ascensio...

Medlem

Det måste ju vara en exklusiv xboxserie. Jag gissar på Mass Effect.


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem

Nog crash bandicoot. Men vill ha Spyro som på ps1!

Medlem

Gran Turismo 7?

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Wipeout!

Det absolut bästa inlägget i tråden!

Jag älskar och saknar wipeout!
Ett RIKTIGT fett jävla Wipeout till ps4 får mig att springa till butiken och köpa ett direkt!

Lägger till också hur mycket jag skulle önska att spelet försökte återge en mer realistisk tävlingsstruktur, typ de senaste årens F1 spel fast Wipeout:at!

Jag blir så laddad att jag går sönder!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem

The Last Guardian!!!

Medlem

måste vara det pc exklusiva lba serien
en 3a kanske


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Hoppas på Baldurs Gate: Dark Alliance eller Legacy of Cain: Soul Reaver-serien

KoP
Medlem

Liten poäng att köpa GTA V igen till nextgen. Been there, done that.

KoP
Medlem
Skrivet av Bjork:

Det måste ju vara en exklusiv xboxserie. Jag gissar på Mass Effect.

Mass effect är inte Xbox exklusivt (det var väl dock bara tidsexklusivt under en kort tid?) Finns både till pc och PS3 i nuläget.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Bjork:

Det måste ju vara en exklusiv xboxserie. Jag gissar på Mass Effect.

Mass effect är inte Xbox exklusivt (det var väl dock bara tidsexklusivt under en kort tid?) Finns både till pc och PS3 i nuläget.

Just ja! Det är jag som är helt borta. Jag har ju tom Mass Effect 3 till PS3! *Skäms*


signatur

F.d. "Kändis" som titel

123
Skriv svar