Betatesta Wildstar – hämta nyckel NU!

Medlem

Varför ta en Key till ett spel som faila? Skit är ju skit, går ju inte att ändra under en beta.

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

För "gulligt" för mig, samma med WoW, Rosa, gulligt, Puttinuttigt,
För mig ska det va Aion/Lineage II/Tera/och snart Black Desert.

Håller med, det ska vara kolsvart, blod och ond bråd död. Helst ska allt vara i svartvitt förutom blod såklart! Och är inte spelet pegi 30 så är det inget för mig.


signatur

IDKFA

Inaktiv
Skrivet av blohm:

Varför ta en Key till ett spel som faila? Skit är ju skit, går ju inte att ändra under en beta.

1: Jag tror inte du har testat Wildstar

2: Nämn vart spelet har failat

3: Spelen som kommit före wildstar är mer skit än detta, och på vilket sätt är detta skit?

Snälla vidga gärna ut mer hur du menar än att bara säga det är skit

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av blohm:

Varför ta en Key till ett spel som faila? Skit är ju skit, går ju inte att ändra under en beta.

1: Jag tror inte du har testat Wildstar

2: Nämn vart spelet har failat

3: Spelen som kommit före wildstar är mer skit än detta, och på vilket sätt är detta skit?

Snälla vidga gärna ut mer hur du menar än att bara säga det är skit

Luktar avundsjuka?


signatur

IDKFA

Inaktiv
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av blohm:

Varför ta en Key till ett spel som faila? Skit är ju skit, går ju inte att ändra under en beta.

1: Jag tror inte du har testat Wildstar

2: Nämn vart spelet har failat

3: Spelen som kommit före wildstar är mer skit än detta, och på vilket sätt är detta skit?

Snälla vidga gärna ut mer hur du menar än att bara säga det är skit

Luktar avundsjuka?

vem är avundsjuk?

Medlem

Om det är någon som behöver en key så fick jag faktiskt tag i en.

Fick en kod av min brorsa som ger mig Beta access för alltid igår också så är inte i behov av den jag fick.

Pma mig så får ni koden

-
Uppdatering
"SiNmaster var först att PMa så han har fått koden"

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av blohm:

Varför ta en Key till ett spel som faila? Skit är ju skit, går ju inte att ändra under en beta.

1: Jag tror inte du har testat Wildstar

2: Nämn vart spelet har failat

3: Spelen som kommit före wildstar är mer skit än detta, och på vilket sätt är detta skit?

Snälla vidga gärna ut mer hur du menar än att bara säga det är skit

Luktar avundsjuka?

vem är avundsjuk?

inte du


signatur

IDKFA

Medlem

rofl vad troligt att det någonsin är en nyckel kvar när man klickar

Medlem

Jag var inte smart nog att se vilka datum som gäller och har insett att jag inte kommer ha möjlighet att spela något under den här helgen.

Så den som behöver en nyckel kan skicka mig ett P.M.

Edit: Har inte längre kvar någon nyckel

Medlem

Jag skickade in 18:00, sen länkade till min bror 5 min senare.
Han har fått men inte jag.... wth?!


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Jag har en nyckel men kommer inte kunna spela, så om någon vill ha så skicka ett PM.

Edit. Den gick fort åt.

Redaktör
Skrivet av JockeH:

Jag skickade in 18:00, sen länkade till min bror 5 min senare.
Han har fått men inte jag.... wth?!

"Kan dröja upp till 24 timmar".


signatur
Medlem

"We have sent an email to the address shown below.
EMAIL ADDRESS: X@X.com

To verify your email address and activate your NC Account, click on (or paste into your browser) the verification link in the email that you receive from NCSOFT."

Det tog mig 5min att få en betanyckel men har ännu inte fått mitt verification mail. Funderar starkt på att ge bort den, nyckeln alltså, då spelet i övrigt känns bleh.

Medlem

Jaaa! en key låg i inkastet imorse, nu blir det att ösa WS genom helgen

Medlem

Satan också. Jag måste kollat fel på datumen, jag trodde det var ikväll kl 18

... ingen som har två nycklar...?

först till kvarn my ass att det var reggade mig i går kl 18.01 och 2 andra polare, ingen har fått sin nyckel

Medlem

Ni som fått key och lyckats regga er: logga in på beta-forumen och njut av stor humor när de "riktiga" betatestarna gråter ut över den "mardröm" som "the godankey people" innebär.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Avstängd

Någon som har en key till övers? Skulle avguda dig för all evighet, har suktat efter detta spel så länge, reggade mig igår 18.05 men jag är en av de få som tydligen inte verkar få någon key skickat till mailen ändå :/

Medlem
Skrivet av markus.bjorklin:

först till kvarn my ass att det var reggade mig i går kl 18.01 och 2 andra polare, ingen har fått sin nyckel

Samma här reggade mig 18.01 och har fortfarande inte fått mailet.

Medlem

Nån som har en nyckel över? letat som fan efter denna beta men jobbade igår när nyheten skrev :/

Medlem
Skrivet av markus.bjorklin:

först till kvarn my ass att det var reggade mig i går kl 18.01 och 2 andra polare, ingen har fått sin nyckel

Indeed, reggade 18.01, och intefan fick jag nån nyckel... osså ser man folk här som reggade typ en halvtimme senare som fått nyckel, då blir man lite putt.
-jävla skitsida den där godandkey, om dom uttryckligen säger "first come, first serve" så ska dom väl förfan leva upp till det också.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Har inte heller fått en nyckel trots att jag reggade mig 17:50~ igår.

Medlem

reggade mig 18.05 har fortfarande ingen nyckel

Medlem

Update: jag läste på carbines twitter att dom skulle skicka ut "påminnelse" -mail under kvällen.

Och se på fasen, nu fick jag en nyckel.. måste ha blitt någe fel med mailboten på godandkey då belastningen var som störst eller nått.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

nu fick jag en

Medlem

reggade mig igår kl 18.00 och fick min nyckel för 10min sen

Medlem

Hahaha! Jag fick tydligen min nyckel strax efter jag reggade mig!
Mina damer och herrar -- har ni Gmail, så titta under "Kampanjer" fliken istället för vanliga mailen!!!

Medlem

"no realms avaliable" wat???

Medlem
Skrivet av Le Erik:

"no realms avaliable" wat???

Samma här.

Medlem

BTW.. jag snodde en nyckel innan jag såg vad det va för spel och jag är inte intresserad av detta spel!! Någon som vill ha min nyckel?

Först till kvarn

Skriv svar